Oxycodon of morfine

User007

Newbie
Hii.

Ik heb een vraagje
Ik haal normaal altijd oxycodon 10 mg.
Nu heb ik omdat ik diegene vertrouw dus het stripje aangepakt betaald, en niet op het stripje gekeken.
Nu blijkt t dus morfine 10 mg te zijn.
Ik slik oxycodon als drugs niet voor lichamelijke klachten. Ik kring hier een vrolijk gevoel van en energie hoe raat het ook klinkt
Ga ik van morfine ditzelfde krijgen?
Iemand ervaring?

Dirkdirk

DF-koning
Hii.

Ik heb een vraagje
Nu heb ik omdat ik diegene vertrouw dus het stripje aangepakt betaald, en niet op het stripje gekeken.
Ik slik oxycodon als drugs niet voor lichamelijke klachten. Ik kring hier een vrolijk gevoel van en energie hoe raat het ook klinkt
Iemand ervaring?
Oxycodone en morfine lijken redelijk op elkaar. Effecten zijn pijnstilling, verdoving en euforie. Een lage dosering kan je misschien een energiek gevoel "lijken" te geven, maar in feite is het echt een downer. Net als alcohol waarbij mensen bij de eerste glaasjes een beetje losjes lijken te worden, maar dat zijn toch echt gewoon de verdovende effecten van de drug en niet stimulerende.

Hii.

Ik heb een vraagje
Iemand ervaring?
Beste , Ik heb oxycodone van 40 mg en benzo's ( valium en rohypnol) te koop .. wickr naam : *modknip* , indien interesse of mensen die je kent met interesse.. greetz Alien

Laatst bewerkt door een moderator:

esha

Experimenterende gebruiker
Oxycodone en morfine lijken redelijk op elkaar. Effecten zijn pijnstilling, verdoving en euforie. Een lage dosering kan je misschien een energiek gevoel "lijken" te geven, maar in feite is het echt een downer. Net als alcohol waarbij mensen bij de eerste glaasjes een beetje losjes lijken te worden, maar dat zijn toch echt gewoon de verdovende effecten van de drug en niet stimulerende.
Ik voel echt helemaal niets van morfine, mischien omdat het van die retard tabletten zijn. Helpt niet eens bij pijn zo, slok ze niet voor de lol. Heeft het zin om ze te chruchen. ? Ik krijg om de 12 uur 30 mg. Die pak ik al om de 6 uur maar voel niet meer dan bij een paracetamol 🤷

Bovenaan