Oxycodon met verlengde afgifte

Provatox

Newbie
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje in het bezit van oxycodon teva 20mg met verlengde afgifte. Ik heb nog nooit eerder oxycodon of iets dergelijks gebruikt en zou het binnenkort voor het eerst willen proberen. Aangezien het voor recreatief gebruik is gaat mijn voorkeur uit naar Instant Release pills. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de oxycodon met verlengde afgifte fijn te malen en op te lossen in water om hetzelfde Instant Release effect te krijgen?

Ik heb gezien dat dit op verschillende medische websites wordt afgeraden vanwege de effectiviteit en de dosering van het medicijn. Hoe denken jullie hierover? Zijn er mensen die ervaring hebben hiermee?

Ik zal elk advies zeer waarderen en meenemen als ik het een keertje ga proberen. Dank jullie wel alvast!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik had zelf 10 mg tabletten met vertraagde afgifte. Ik plette de pillen en deed dit in wat water. Aan 10 mg had ik genoeg om high te worden. Ik nam eens 15 mg en toen heb ik overgegeven.

Chill ze.

Fighter1980

Experimenterende gebruiker
Hoi weet nergens nieuwe vraag te zetten.
Ik heb oxycodon tegen hernia gekregen . Ik wilde stoppen en toen werd ik ziek. Wtf. Bedankt huisarts voor de waarschuwing. Nu zegt hij dat ik van 3x 20 mg overdag in 1x naar 2x 15 mg moet nu en maandag naar 2 x 10. 3 dagen erna naar 2x5 mg en einde die week (volg .week ) naar o . Dus van al lange tijd 3x 15 mg naar 0 mg in 1 week en 3 dagen. Kan dit? Ik merkte dat ik last kreeg toen ik zelf stopte. Misselijk, maaggezeur , levende benen, angsten, pijn etc. Klassieke afkick.

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb oxycodon tegen hernia gekregen . Ik wilde stoppen en toen werd ik ziek. Wtf. Bedankt huisarts voor de waarschuwing. Nu zegt hij dat ik van 3x 20 mg overdag in 1x naar 2x 15 mg moet nu en maandag naar 2 x 10. 3 dagen erna naar 2x5 mg en einde die week (volg .week ) naar o . Dus van al lange tijd 3x 15 mg naar 0 mg in 1 week en 3 dagen. Kan dit? Ik merkte dat ik last kreeg toen ik zelf stopte. Misselijk, maaggezeur , levende benen, angsten, pijn etc. Klassieke afkick.
Jou huisarts mag helemaal niet zo hoogeisend jou iets zo snel laten afbouwen als je het niet te doen vind, hadden ze het maar niet moeten voorschrijven in de eerste plaats. Goed dat ze je willen helpen met stoppen maar het moet wel op een succesvolle manier.

De Zandman

DF-koning
Alles kan. Theekan koffiekan en melkkan.
Nu even serieus.
Deze afbouw is practisch onmogelijk.
Dat trek je niet.
5 mg per week, dat is al moeilijk genoeg....
Blijft deze "arts" bij zijn ideeën, zoek asap een andere...

Fighter1980

Experimenterende gebruiker
Ok wat er gebeurde ik werd zat van die troep en stopte in 1 dag.(Ben ooit van antidepressiva na 10 jaar in 1x1gxestopt =hel)( en ook andere medicatie).ik moest overgeven en kreeg gigantische hoofdpijn. Nu weer juist verkeerd bezig, vandaag al 25 mg gehad en het is 11.30. Gezien mijn leven niet over rozen gaat en ik niet antidepressiva meer wens te gebruiken, ben ik vaak ernstig gestressed. Tevens suïcidale neigingen maar wil eigenlijk dat de ellende stopt. Huisarts toch antidepressiva gevraagd anders lukt stoppen niet. Elke keer de leegte, de flashbacks (ptss), ik ben op. Wil het pas uitschrijven als ik over 2 weken van de oxy af ben. Kratom al geprobeerd. De zogenaamd heftigste variant. Ik ben wanhopig. Sorry voor de warrige tekst.

Carlitos

Badass junkie
Ok wat er gebeurde ik werd zat van die troep en stopte in 1 dag.(Ben ooit van antidepressiva na 10 jaar in 1x1gxestopt =hel)( en ook andere medicatie).ik moest overgeven en kreeg gigantische hoofdpijn. Nu weer juist verkeerd bezig, vandaag al 25 mg gehad en het is 11.30. Gezien mijn leven niet over rozen gaat en ik niet antidepressiva meer wens te gebruiken, ben ik vaak ernstig gestressed. Tevens suïcidale neigingen maar wil eigenlijk dat de ellende stopt. Huisarts toch antidepressiva gevraagd anders lukt stoppen niet. Elke keer de leegte, de flashbacks (ptss), ik ben op. Wil het pas uitschrijven als ik over 2 weken van de oxy af ben. Kratom al geprobeerd. De zogenaamd heftigste variant. Ik ben wanhopig. Sorry voor de warrige tekst.
Hoe lang heb je oxies genomen?

Bovenaan