Oxycodon en coke verslaving

utca87

Newbie
Beste,
Na eindelijk Cold Turkey te zijn gestopt van de oxycodon 100/130mg per dag. Wil ik nu ook echt van de coke af het sloopt mijn hele leven. Mijn vrouw staat op het punt om het op te geven. Waardoor ik nu dus echt in de situatie beland dat dit echt niet langer kan anders ben ik echt alles kwijt. Ik heb het vaker geprobeerd maar het is erg moeilijk. Ik vind het zwaarder dan afkicken van de oxycodon hier had ik eigenlijk totaal geen last van op wat pijn in mijn benen en zweten na. Ik zal en moet er nu gewoon vanaf het is klaar. Iemand wat tips?

Gr

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Beste,
Na eindelijk Cold Turkey te zijn gestopt van de oxycodon 100/130mg per dag. Wil ik nu ook echt van de coke af het sloopt mijn hele leven. Mijn vrouw staat op het punt om het op te geven. Waardoor ik nu dus echt in de situatie beland dat dit echt niet langer kan anders ben ik echt alles kwijt. Ik heb het vaker geprobeerd maar het is erg moeilijk. Ik vind het zwaarder dan afkicken van de oxycodon hier had ik eigenlijk totaal geen last van op wat pijn in mijn benen en zweten na. Ik zal en moet er nu gewoon vanaf het is klaar. Iemand wat tips?

Gr
Klinkt waarschijnlijk cliché maar als je coke lang gebruikt zou ik hulp vragen bij een kliniek. Die kunnen helpen wat te doen in plaats van toegeven aan de cravings. Sporten hielp mij met mijn andere verslaving (waren benzo's in mega hoeveelheden en drank met opiaten) nu heb ik ze helaas nodig op drank na voor medische aandoening. Maar bij een kliniek geven ze individuele begeleiding of in groep wat het best pas bij je.

Veel succes toegewenst en geef niet op je relatie en gezondheid is natuurlijk veel belangrijker.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Wat maakt stoppen met coke precies moeilijker bij jou dan met opiaten? Als het echt niet lukt kan je inderdaad beter hulp inschakelen. Je relatie is toch echt belangrijker dan die witte duivel. Sterkte.

utca87

Newbie
Wat maakt stoppen met coke precies moeilijker bij jou dan met opiaten? Als het echt niet lukt kan je inderdaad beter hulp inschakelen. Je relatie is toch echt belangrijker dan die witte duivel. Sterkte.
De duivel in je kop die er om schreeuwt. Oxycodon had ik 3000stuks het simpele was ik heb het niet meer dus ik kan het niet nemen. Met die gedachte was ik er dus zo vanaf inmiddels 9weken en er ook totaal geen behoefte meer aan. Coke heb ik nu voor het laatst gebruikt 4 dagen terug. Hulp bij een kliniek zoeken is de volgende stap. Ik wil het nu echt serieus zelf proberen met mijn vrouw waarom omdat ik deze situatie en gedachten nog niet eerder heb gehad ik ben er nu zo klaar mee.

Jelle666

Experimenterende gebruiker
Beste,

Gr
Hoi Utca87,

Na een 'witte duivel carrière' van ongeveer 23 jaar , vijf opnames in combinatie met ambulante nazorg, een gigantische Colombiaanse verkoudheid en als belangrijkste neveneffect; het verlies van de liefde van mijn leven (geen paniek, ik ga het niet over een melodramatische boeg gooien. Want ja, voelen wil ik nog steeds niet...) is de craving er nog dagelijks.

Het is misschien belangrijk om het volgende voorop te stellen; ik ben geenszins van plan om je te ontmoedigen! De keuze om er een punt achter te zetten kan ik alleen maar toejuichen.

Mijn punt is dat cocaïne, afgezien van je om zeep geholpen neus zo goed als geen lichamelijk ongemak met zich meebrengt als je besluit af te kicken.
Het is de mentale leegte die het zo miserabel maakt en je, ondanks alle goede voornemens over de streep trekt (vergeef me deze zinspeling).

Ik heb me sinds vorige week terug op de wachtlijst laten zetten van de kliniek waar ik in 2016 voor het eerst hulp zocht.
Het advies na zes weken detox (dit lijkt lang, maar is slechts een begin in je rouwproces) was verder gaan in de therapeutische gemeenschap die verbonden is aan deze kliniek.

Helaas heb ik dit advies toen naast me neergelegd.
Zes jaar en vier opnames later, heb ik het besluit gemaakt om voor deze Therapeutische Gemeenschap te gaan (met een duur van ongeveer anderhalf jaar).
Ik zie geen andere uitweg meer.

Iedereen moet echter voor zichzelf de afweging maken of dit de gepaste oplossing is.
Het is alleen maar om je een hart onder de riem re steken bij je keuze om te stoppen.

Heel veel succes!

De Zandman

DF-koning
Knap dat je voor een TG gaat...dat valt niet mee! Je moet er wel geschikt voor zijn om deze aanpak te kunnen volgen. Alles wat je doet moeten verantwoorden aan de medebewoners, een "pak aan," als je iets niet goed doet, of " de wastobbe" en al die andere specifieke regels...ga der maar aanstaan!
Alle sterkte toegewenst!

User007

Newbie
Kamp zelf al jaren met een oxycodon en cocaine verslaving...
Zou vandaag opgenomen worden maar vannacht ambulance gebeld want ben weer flauw gevallen en kon niet meer lopen.
Hoeveel coke en oxycodon nam je?

User007

Newbie
Hoi
Ten eerste, ik vind ik het heel toevallig dat wij precies dezelfde verslaving hebben , allebei oxy in dezelfde hoeveelheid en ook coke.
Ik zelf zou echt je laten opnemen. Ik ga maandag. Ik ben enorm bang maar het moet
Ik ben al jarenlang in behandeling om te stoppen maar het lukt gewoon niet
Ik ben het licht gaan zien toen mijn lichaam er bijna 3x de dood heeft aangekeken als niemand me had gevonden want de hoeveelheden van oxycodon zijn echt heel veel maar ook ik doe het.
Ik kan je een tip geven , ik heb nu leverschade, hersenschade en geheugenverlies. En hier kom ik niet meer vanaf en dat vind ik vreselijk.
Jij hebt dit nog (denk) ik niet.
Wacht niet tot het te laat is. Nu kun je nog!!

User007

Newbie
Hoi
Ten eerste, ik vind ik het heel toevallig dat wij precies dezelfde verslaving hebben , allebei oxy in dezelfde hoeveelheid en ook coke.
Ik zelf zou echt je laten opnemen. Ik ga maandag. Ik ben enorm bang maar het moet
Ik ben al jarenlang in behandeling om te stoppen maar het lukt gewoon niet
Ik ben het licht gaan zien toen mijn lichaam er bijna 3x de dood heeft aangekeken als niemand me had gevonden want de hoeveelheden van oxycodon zijn echt heel veel maar ook ik doe het.
Ik kan je een tip geven , ik heb nu leverschade, hersenschade en geheugenverlies. En hier kom ik niet meer vanaf en dat vind ik vreselijk.
Jij hebt dit nog (denk) ik niet.
Wacht niet tot het te laat is. Nu kun je nog!!

O
Zal ik doen maar ik sta nog steeds op de wachtlijst..
Ik wordt zelf opgenomen bij solutions die hebben bijna geen wachtlijst. Hooguit 1 of 2 weken maar ik kan na 3 dagen al

utca87

Newbie
Kamp zelf al jaren met een oxycodon en cocaine verslaving...
Zou vandaag opgenomen worden maar vannacht ambulance gebeld want ben weer flauw gevallen en kon niet meer lopen.
Hoeveel coke en oxycodon nam je?
sorry voor de late reactie ben even afwezig geweest. weer helemaal naar de klote ik nam over het algemeen 2/300mg oxy met 2tot6 gram coke en vaak er ook nog alcohol bij nu as maandag kan ik eingelijk bellen voor een intake bij de kliniek. ik ga dit niet lang meer volhouden ik ben serieus bang dat ik er vandaag of morgen niet meer ben. en dit kan gewoon niet voor mijn kinderen etc ik heb alles geprobeerd maar ik kom er zelf gewoon niet vanaf

cokejunk

Newbie
Beste,

Gr
Je moet uiteindelijk gwn in je hoofd blijven steken hoe diep je ook zit het is altijd maar dan ook altijd een keuze mensen zeggen op een moment verlies je de keuze nee niet waar niet geloven ben 3 keer gestopt met coke en terug hervallen en de eerste keer gebruikte ik ongv 2a3 gram elke avond en ik heb me beseft toen ik nuchter was dat je alleen je zelf voor de gek aant houden bent want je zegt tegen iedereen ik ben zo verslaafd ik heb geen keuze je hebt altijd een keuze jij kiest ervoor om toe te geven aan het stemmetje in je hoofd die zegt ga meer halen ja kan er perfect nee te zeggen hangt er vanaf hoe hard je in je eigen leugens wil geloven jij kiest uiteindelijk of je de dealer weer stuurt jij kiest om je geld aan hem te geven de c aan te pakken en door je neus te duwen als jij bewust blijft van feit dat het altijd een keuze is ookal doet die nee zeggen heel veel pijn en is dat supper moeilijk ik weet hoe moeilijk het is maar je moet bedenken wil ik echt alles op het spel zetten gwn om toe te geven aan dat domme stemmetje van ga meer halen

Bovenaan