• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Oxazepam en alcohol experiment

Mikkie-pill

Newbie
Vanavond besloot ik na jarenlang geen recreatieve drugs meer te gebruiken eens te experimenteren met Oxazepam en alcohol. Na wat reports te hebben gelezen ben ik voorzichtig begonnen, en daarom heb ik het langzaam opgebouwd.

Ik begon met 2 10mg pilletjes en 2 glazen wijn. Hiervan werd ik een beetje dizzy, en mijn lopen was meer zwalken, hoewel ik het gevoel had dat alles wel vrij oke ging. Ik voelde me ook best relaxed, maar nog niet zo relaxed als dat ik had verwacht. Over een paar uur heb ik het opgeschroefd naar inmiddels 60mg en 3-4 glazen wijn. Voorgaande effecten zijn wat meer toegenomen, en ik voel me lichtelijk aangeschoten (wat ik normaal nooit zou hebben van zo weinig alcohol).

Bij het luisteren van wat space mixjes op YouTube voelt het toch best wel chil inmiddels. Wel merk ik dat ik ook erg moe begin te worden (hoewel dat ook zou kunnen komen van een zware week en twee nachten met erg weinig slaap). Net de film Guardians of the Galaxy gekeken, en dat was waarschijnlijk niet de beste keuze :tongueout: vond er weinig aan dus ga nu op zoek naar wat anders, weet alleen nog niet goed wat.

Het is nog geen half uur geleden dat ik de laatste pil heb genomen, en 1,5 glas wijn (de fles is inmiddels ruim half leeg). Toch twijfel ik of ik niet nog 1 of 2 pilletjes erbij zou nemen en nog een glaasje wijn. DIt omdat het effect toch nog niet lijkt op wat ik in gedachten had. Dat gezegd hebbende is dit mijn eerste ervaring met benzos, dus misschien is het niet zo verstandig om dat te doen. Chil voel ik me in ieder geval wel :)

Zal dit later verder updaten, omdat ik nu overweeg om ook zo maar te gaan slapen en hopelijk een leuke droom te hebben.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je eerste keer een benzo en dan meteen de grenzen opzoeken met de dosis en alcohol erbij... Ik hoop dat het goed is gegaan, maar verstandig is het totaal niet.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Dit soort combo's werkt niet echt op me
L.
Kan dat komen door het regelmatige coke gebruik dat bepaalde stoffen 'op' zijn?

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb je nog het effect gekregen waar je naar zocht?
Ik word alleen maar super suf en slaperig van deze combo. Geen recreatieve waarde voor mij dus.

Bovenaan