Overwinning vandaag

Kilijana

Newbie
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.

Super knap van je dat je het hebt weggegooid 💪👏
Mag je echt trots op zijn!😎

Ik ben zelf ook oa speedverslaafd en mijn overwinning van vandaag is dat ik na heel veel gesprekken met vriend(inn)en een klinische opname niet meer volledig uitsluit. Ben uit m'n ambulante behandeling gezet en het liefst ga ik een deeltijdbehandeling doen, maar een opname sluit ik niet meer uit als het echt moet 👍

Eve's drop

Badass junkie
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.

Ik heb niet zolang geleden nog hetzelfde gedaan, maar ik denk nog weleens aan die bepaalde prullenbak hoor haha,

Erg knap! WILL POWERRRRRR!

inner_search

Badass junkie
Super !
Jups gisteren nog een halve gram(?) mdma kristal weg gegooid die ik vond in men doos met blow artikelen 😊.

leuk gevoel eh neen kunnen zeggen 😂.

MaddMonkey

Badass junkie
K1wjOn6HImv7y.gif

Topper hoor! Heel netjes van jezelf. Daar mag je echt trots op zijn.

MaddMonkey

Badass junkie
Super knap van je dat je het hebt weggegooid 💪👏
Mag je echt trots op zijn!😎

Ik ben zelf ook oa speedverslaafd en mijn overwinning van vandaag is dat ik na heel veel gesprekken met vriend(inn)en een klinische opname niet meer volledig uitsluit. Ben uit m'n ambulante behandeling gezet en het liefst ga ik een deeltijdbehandeling doen, maar een opname sluit ik niet meer uit als het echt moet 👍
Het kan je vooral rust geven een klinische opname. Even weg van alles en echt volledig je focussen op de behandeling.

Gebruikte je nou nog met regelmaat met partner cocaïne ondertussen?

Ik zou zo van een afstandje zeggen, dat het absoluut het overwegen waard is.

Waarom ben je uit behandeling gezet als ik vragen mag?

Het kan je vooral rust geven een klinische opname. Even weg van alles en echt volledig je focussen op de behandeling.

Gebruikte je nou nog met regelmaat met partner cocaïne ondertussen?

Ik zou zo van een afstandje zeggen, dat het absoluut het overwegen waard is.

Waarom ben je uit behandeling gezet als ik vragen mag?

Ja we hebben in de Kerstvakantie 2x een nacht aan de coke gezeten en 1x 3 dagen aan de pep.
Lees de laatste posts in mijn eigen topic maar even, daarin staat alles uitgebreid beschreven:

Ik had gisteren met mn vriend afgesproken dat ik dit weekend zonder Etizolam zou proberen te gaan slapen. Wilde het net al bijna automatisch pakken, lag nog op de salontafel. Maar heb het nu zonder te gebruiken in de kast weggelegd 💪
En ik heb nou alweer 2 weken geen coke of pep gehad en ga dus voor helemaal stoppen en een klinische behandeling💪

Onwijs moeilijke dag vandaag, ik had maar 1 uur geslapen, het is de 1e verjaardag van m'n pa zonder dat hij er is😰
En kreeg ook nog telefoontje dat m'n tante gisteren is overleden 😰
Maaarrrr ik heb uitgehuild bij vriendlief, we zijn gewoon naar de sportschool geweest, vanmiddag 2 uurtjes in bed gelegen en nou gewoon eten koken en chillen en vroeg naar bed met slaapmedicatie.
Heb niet gebruikt dus en constructief gedrag vertoond💪💪💪💪💪

Dirkdirk

DF-koning
Het duurde even voordat ik doorging dat het niet om een snelle-jelle ontbijtkoek ging.

Maar chapeau, overwinning behaald

Flowrider

Experimenterende gebruiker
Onwijs moeilijke dag vandaag, ik had maar 1 uur geslapen, het is de 1e verjaardag van m'n pa zonder dat hij er is😰
Maaarrrr ik heb uitgehuild bij vriendlief, we zijn gewoon naar de sportschool geweest, vanmiddag 2 uurtjes in bed gelegen en nou gewoon eten koken en chillen en vroeg naar bed met slaapmedicatie.
Klinkt als een enorm rotte dag, maar je hebt je er knap doorheen geworsteld 👏🏻👏🏻👏🏻

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Pff wat kut maar ook wel weer mooi dat je niet gebruikt hebt.
Is een proces om weer te leren voelen ipv verdoven en dit klinkt wel als een stapje.

Klinkt als een enorm rotte dag, maar je hebt je er knap doorheen geworsteld 👏🏻👏🏻👏🏻

Dankjewel💜

Ik vind het wel komisch dat iemand die @Perenijsje heet, een onschuldige schattige naam, zoveel shit en ellende meemaakt.

Dat noemen ze humor in tegenstrijdigheid.

Nou echt hè 🙈😓

Pff wat kut maar ook wel weer mooi dat je niet gebruikt hebt.
Is een proces om weer te leren voelen ipv verdoven en dit klinkt wel als een stapje.

Dankjewel 💜 Ja begin dat eindelijk te leren. Overlijden van m'n vader ook echt flink verdoofd en grote terugval gehad, nou hopelijk stukje verder in proces 👍

Dior-la

Experimenterende gebruiker
Ik had gisteren met mn vriend afgesproken dat ik dit weekend zonder Etizolam zou proberen te gaan slapen. Wilde het net al bijna automatisch pakken, lag nog op de salontafel. Maar heb het nu zonder te gebruiken in de kast weggelegd 💪
En ik heb nou alweer 2 weken geen coke of pep gehad en ga dus voor helemaal stoppen en een klinische behandeling💪
Coke is gewoon lekker

Paranoize.

Badass junkie
Dankjewel💜

Nou echt hè 🙈😓

Dankjewel 💜 Ja begin dat eindelijk te leren. Overlijden van m'n vader ook echt flink verdoofd en grote terugval gehad, nou hopelijk stukje verder in proces 👍
Recovery is a battle, a daily battle
Just keep fighting those demons
Just hold on, take it one day at a time
One day you'll notice, slowly the battles will get easier ❤ Hold on, stay strong😘

Bovenaan