sinds vorig jaar is het huilen met de pet op wat de kwaliteit betreft.En op dit moment 01-04-2012 is het zelfs zo slecht gesteld hier in de regio ( en trouwens niet alleen hier) dat er practisch helemaal niets meer te krijgen is.Zelfs de grootste bagger is uitverkocht.Hier en daar nog iets maar gemiddeld 4% amfetamine!! ongeveer.Dit is 4grammetjes op 100 gram.En er is trouwens al jaren een verandering gaande wat betreft speed.Vorig jaar nog wat op de kop getikt dat 64% amfetamine bevatte.Maar ik moet eerlijk zeggen dat dit niet het effect gaf van de speed die ik pak em beet zo'n 15 a 20 jaar wel eens had.Zo had ik bijv bij die speed van vorig jaar niet echt verwijde pupillen wat vroeger echter wel het geval was en het was of is nou ook niet zo dat ik van die speed van nu(ook als hij bijv 64%) het gevoel heb dat ik konstant een duwtje achter in mijn rug krijg wat vroeger zeer zeker wel het geval was en ik zal gelijk vermelden dat dit niet aan mijn tolerantiegrens ligt.Nee, 64% van nu slaat veel minder aan dan dezelfde kwaliteit van toen.Ik vraag me af of ik me dat allemaal zelf maar wijs maak of zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde ervaren en wat nog beter zou zijn is dat er iemand is die inderdaad zegt dat er verschil in zit met vroeger en dat ook nog op een of andere manier kan toelichten ook hoe dat komt.Als het allemaal inderdaad exact hetzelfde is dan vroeger dan zit ik er toch aan te denken om naar methylamfetamine over te stappen of met andere woorden de ouwe gouwe perv.Zou die nog op de kop te tikken zijn tegenwoordig of is die nog moeilijker te krijgen dan de zeldzaam geworden 50+ % speed van nu.Bij voorbaat dank