Overgeven na gebruik XTC

JD83

Newbie
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx

JD83

Newbie
Bal0n zei:
Hoe vaak doe je het, en hoeveel per keer?

Meestal een stuk of 3 per keer. Ik doe ongeveer 1x per maand, misschien iets minder. Maar het gekke is, als ik een beetje speed erbij snuif dan hoef ik niet over te geven.

Bal0n

Badass junkie
Mm.. wel iets vaak, maar redelijk te overzien. Helemaal vreemd dat je er geen last van heb als je speedsnuift. Zou er mee te maken kunnen hebben dat amphetamine je spijsverteringsstelsel lam legt, maar dat doet MDMA ook tot op zekere hoogte.

Neem je die 3 pillen in 1x?

Misschien zit het wel tussen je oren?

JD83

Newbie
Bal0n zei:
Mm.. wel iets vaak, maar redelijk te overzien. Helemaal vreemd dat je er geen last van heb als je speedsnuift. Zou er mee te maken kunnen hebben dat amphetamine je spijsverteringsstelsel lam legt, maar dat doet MDMA ook tot op zekere hoogte.

Hey.
Ik neem 3 pillen niet in 1x in, maar over een hele nacht. Zelf dacht ik ook dat het misschien tussen m'n oren zou zitten. Maar als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe ik dat eruit kan krijgen. Ik probeer nu een paar maanden helemaal niks te gebruiken (pas met de volgende nightmare weer) en kijk dan of het dan minder is. Ik hoop het maar, want ik vind het best leuk om af en toe een pilletje te slikken alleen dit verpest een hoop. Ik ben dan ook zo gebonden aan huis, want het is natuurlijk niet prettig om ergens anders te moeten overgeven,
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
xxx

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:

is het zo dat je maag dan minder werkt of dat je honger alleen verdwijnt?

want als ik xtc slik heb ik geen honger meer maar sommige dingen kan ik nog eten en ik heb er toch geen last van dat het dan op mijn maag ligt ofzo

roaren*

Bewuste gebruiker
meschien is het omdat je te hard gaat en je kunt er niet goed tegen dat je eigelijk slecht gaat dan, want bij mij weten als je aan het spacen bent en je snuift een lijntje ben je weer helemaal gefocused en lekker strak :P

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik had het eerst ook altijd,maar ik eet nu van tevoren wat fruit of broodje ofzo dan heb ik dat niet meer.

Bovenaan