overdosis speed

nevel

Newbie
In Antwerpen is vrijdagnacht een 24-jarige jongen overleden nadat zijn vrienden hem een overdosis speed hadden gegeven. De Dendermondse onderzoeksrechter Evi Muylaert heeft de drie vrienden uit Kruibeke aangehouden wegens schuldig verzuim en het toedienen van een dodelijke dosis drugs aan een vriend.

http://www.standaard.be/nieuws/binnenla ... 05U&snel=1

hmm, ze hebben speed in zijn glas gedaan, niet mooi natuurlijk...
wat zou een overdosis speed zijn, want ik heb zo een beetje het idee dat een overdosis toch wel een serieuze hoeveelheid moet zijn. Of zou er iets anders aan de hand zijn geweest.... Trouwens als je dan genoeg voor een overdosis in iemand zijn glas doet, proef je dat dan niet enorm?

Mac...

Badass junkie
Ja beetje vreemd verhaal, maar ze hadden van te voren al zitten blowen en het is moeilijk te zeggen of het dan ook alleen bij blowen is gebeleven tot die tijd. Ik denk dat er nog wel meer aan de hand is, want een od pep is idd best veel en bovendien zul je dat echt wle proeven in een glas cola.

essie

Newbie
Er moet haast dan wel een combinatie zijn geweest van meerdere soorten drugs door elkaar heen.....

nevel

Newbie
dacht ik eigenlijk ook, toch spijtig dat ze op het nieuws het enkel wijten aan een overdosis speed. Eigenlijk geen correcte berichtgeving he.

boy

Bewuste gebruiker
Het hangt natuurlijk ook van de tolerantie van de jongen af en misschien was hij wel allergisch of iets in die zijn. Als die jongen nog nooit speed heeft gehad en je gooit vijf gram in z'n glas kan ik begrijpen dat ie goed fout zal gaan.

nevel

Newbie
inderdaad,... maar geloof jij dat je cola nog lekker is als er 5 gram speed doorheen is gegaan?

Mac...

Badass junkie
boy zei:
Het hangt natuurlijk ook van de tolerantie van de jongen af en misschien was hij wel allergisch of iets in die zijn. Als die jongen nog nooit speed heeft gehad en je gooit vijf gram in z'n glas kan ik begrijpen dat ie goed fout zal gaan.

Sorry moet ff
5 gram in een glas cola, WHAHAHAHA

Als je dan nog niet over je nek gaat is er duidelijk wat mis met je smaakpapillen.

Jeller

Badass junkie
je moeteens een klein beetje speed op je tong leggen , smaakt al ongelooflijk goor, wat moet dat dan niet zijn met 5 gram in je glas

:kots:

Bovenaan