• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Overdosis Speed.

sjenter

Newbie
Hallo, ik lees hier heel veel en wou ooit zelf een goed rapport schrijven.
Dat moment is nu, ik hoop dat ik alles goed schrijf.
Ik schrijf dit een half uur na mijn overdosis

Ik ben sinds mijn 14e verslaafd geraakt aan de speed. T/M mijn 21e heb ik veel gebruikt, elke weekend wel zon 5 gram.
Ik ben nu 27 en het laatste half jaar gebruik ik weer speed. Ik had het moeten laten liggen maar het greep me toch weer.
En heftiger dan dat het ooit is geweest. Zo ook afgelopen nacht, ik woon in mijn appartement en gebruik vaak alleen de hele nacht door. Omdat ik dan totaal tot me zelf kom . Vanacht was het 2 gram maar soms is het ook 1 of een halve. Meestal rond de 50 en 60 % . Ik weet dat ik het niet moet gebruiken maar het word gewoon steeds meer en heftiger. Ik had gisteravond 2 gram opgehaald, ik was sws van plan om 1 op te maken. Zo gezegd zo gedaan, alleen vond ik het vreemd dat ik helemaal niks merkte, dus kan de andere er ook bij(stomste ooit) behalve een beetje strak staan en spacen ook weer helemaal niks van gevoeld. Ven vanochtend om half 7 zelfs gaan slapen. Ik word vanmiddag rond een uur of 2 wakker. Ga douchen en eten en voelde mij verder helemaal niet brak.. totdat voetbal begon.. Ik zet hem op foxsports1 trek een biertje open en draai mijn purple kush om van te roken.
Ik besluit om even naar de koelkast te gaan om wat te eten. Eenmaal bij de koelkast aangekomen ben ik het verloren ik hang in de lucht naar mezelf te kijken en zie mezelf weg glijden. Ik stoot alles om en maak koprollen door het hele huis heen ik ga steeds harder en harder en mn hele huis is aan gort. Dit is geen badtrip meer maar een complete overdosis die steeds sterker word. Ik ben op het laatste moment zelf in staat geweest mn telefoon te pakken en 112 te bellen. Kreeg een vrouwelijke agente te spreken die zo goed op me inpraatte dat ze me gewoon uit de overdosis heeft geluld. Ik ben haar eeuwig dankbaar, dankzij haar zit ik hier nog dit verhaal te typen. Ik besef nu dat ik mezelf gewoon naar de kloten aan het helpen was l. dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg. Bedankt voor je tijd om dit te lezen maar ik moest het nu kwijt.
Gebruik alsjeblieft nooit te veel!

FerdFatoehaus

Badass junkie

Ik ben sinds mijn 14e verslaafd geraakt aan de speed. T/M mijn 21e heb ik veel gebruikt, elke weekend wel zon 5 gram.
Ik ben nu 27 en het laatste half jaar gebruik ik weer speed. Ik had het moeten laten liggen maar het greep me toch weer.
En heftiger dan dat het ooit is geweest. Zo ook afgelopen nacht, ik woon in mijn appartement en gebruik vaak alleen de hele nacht door. Omdat ik dan totaal tot me zelf kom . Vanacht was het 2 gram maar soms is het ook 1 of een halve. Meestal rond de 50 en 60 % . Ik weet dat ik het niet moet gebruiken maar het word gewoon steeds meer en heftiger. Ik had gisteravond 2 gram opgehaald, ik was sws van plan om 1 op te maken. Zo gezegd zo gedaan, alleen vond ik het vreemd dat ik helemaal niks merkte, dus kan de andere er ook bij(stomste ooit) behalve een beetje strak staan en spacen ook weer helemaal niks van gevoeld. Ven vanochtend om half 7 zelfs gaan slapen. Ik word vanmiddag rond een uur of 2 wakker. Ga douchen en eten en voelde mij verder helemaal niet brak.. totdat voetbal begon.. Ik zet hem op foxsports1 trek een biertje open en draai mijn purple kush om van te roken.
Ik besluit om even naar de koelkast te gaan om wat te eten. Eenmaal bij de koelkast aangekomen ben ik het verloren ik hang in de lucht naar mezelf te kijken en zie mezelf weg glijden. Ik stoot alles om en maak koprollen door het hele huis heen ik ga steeds harder en harder en mn hele huis is aan gort. Dit is geen badtrip meer maar een complete overdosis die steeds sterker word. Ik ben op het laatste moment zelf in staat geweest mn telefoon te pakken en 112 te bellen. Kreeg een vrouwelijke agente te spreken die zo goed op me inpraatte dat ze me gewoon uit de overdosis heeft geluld. Ik ben haar eeuwig dankbaar, dankzij haar zit ik hier nog dit verhaal te typen. Ik besef nu dat ik mezelf gewoon naar de kloten aan het helpen was l. dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg. Bedankt voor je tijd om dit te lezen maar ik moest het nu kwijt.
Zo jeetje, heftig verhaal man/vrouw! Hoe voel je nu dan? Misschien handig om toch even de dokters dienst te bellen?

Denk dat het handig is om met je verslaving aan de slag te gaan. Er is altijd een reden voor zulk destructief gedrag. Je bent in ieder geval al zo ver dat je hebt toegegeven dat het verkeerd gaat. Nu is het zaak om er mee bezig te gaan dmv therapie of verslavingszorg!

sjenter

Newbie
Zo jeetje, heftig verhaal man/vrouw! Hoe voel je nu dan? Misschien handig om toch even de dokters dienst te bellen?

Denk dat het handig is om met je verslaving aan de slag te gaan. Er is altijd een reden voor zulk destructief gedrag. Je bent in ieder geval al zo ver dat je hebt toegegeven dat het verkeerd gaat. Nu is het zaak om er mee bezig te gaan dmv therapie of verslavingszorg!
Man. Haha. Voel me nu redelijk stabiel, beetje draaierig. Morgen zeker de doktersdienst bellen om me helemaal te laten chekken.

ea.peerdeman

Experimenterende gebruiker
Hoi,Sjenter...je weet al wat ik ga schrijven denk ik,de enige die iets aan je verslaving kan doen ben jezelf,niemand kan je helpen dus aanmelden voor de afkick en dan volhouden.Te ernstig om hiermaar zgz overheen te lopen en te denken de het gebeurt mij niet meer....want dat doet het wel!!!Sterkte ermee ge,Elly

ea.peerdeman

Experimenterende gebruiker
Nabeschouwing:mijn zoon 52jr zit nog steeds vast om die kutverslaving van speed!!!
Zo,nu komen de reacties wel denk ik.Maakt mij geen zak uit maar jonge mensen hebben het nodig,die denken ALTIJD dat het wel losloopt wel dat doet het niet.Punt!

sjenter

Newbie
Hoi,Sjenter...je weet al wat ik ga schrijven denk ik,de enige die iets aan je verslaving kan doen ben jezelf,niemand kan je helpen dus aanmelden voor de afkick en dan volhouden.Te ernstig om hiermaar zgz overheen te lopen en te denken de het gebeurt mij niet meer....want dat doet het wel!!!Sterkte ermee ge,Elly
Klopt het blijft je achtervolgen, gewoon volledig aan mezelf gaan werken nu.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb je verhaal gelezen. Ik hoop ook voor je dat dit een wake up call was en dat dit was wat je nodig had. Maak er wat van! Sterkte

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
dit is echt een eyeopener geweest dat ik deze drugs nooit meer aan moet raken. Zit nu nog heftig na te trillen en mn spraak is ook helemaal weg.
Sorry, ik ga even hard doen tegen je :kissingheart:
Ik weet voor 98% zeker dat je binnen 72 uur hier heel anders over denkt. Voor je gevoel is het enige wat dan helpt is een dosis speed. Bereidt je daar alvast op voor....

Je hebt nu een hele heftige ervaring gehad, dat ontken ik niet, maar daar denk je later helemaal niet aan joh.
Nogmaals, ik probeer je een beetje wakker te schudden. Je hebt nu hele goede voornemens en ik hoop echt dat het lukt om ze waar te maken.
Heel veel sterkte en nogmaals, ik bedoel dit niet aanvallend ofzo.

sjenter

Newbie
Sorry, ik ga even hard doen tegen je :kissingheart:
Ik weet voor 98% zeker dat je binnen 72 uur hier heel anders over denkt. Voor je gevoel is het enige wat dan helpt is een dosis speed. Bereidt je daar alvast op voor....

Je hebt nu een hele heftige ervaring gehad, dat ontken ik niet, maar daar denk je later helemaal niet aan joh.
Nogmaals, ik probeer je een beetje wakker te schudden. Je hebt nu hele goede voornemens en ik hoop echt dat het lukt om ze waar te maken.
Heel veel sterkte en nogmaals, ik bedoel dit niet aanvallend ofzo.
Dat waardeer ik ook zeker wel! Ga morgen gelijk bellen met de dokter, ben er echt helemaal gesloopt door. En wil nooit weer zulke doodsangsten uitstaan.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Apart verhaal. Je neemt twee gram (?!) en je voelt niks.

Dat die hoeveelheid een overdosis is moge sowieso duidelijk zijn, maar wat je schrijft vind ik wel bijzonder. En nogal onduidelijk ook. Je gaat slapen, dan volgt er na het wakker worden een soort dollemansrit (?) door je eigen huis, was je je op dit moment bewust van wat er gebeurde?

Waarom vond de politie het niet nodig om het oordeel aan een medisch expert over te laten?

Je hebt het over vanmiddag, maar je schrijft dit ‘een half uur’ na je overdosis?

Hoe dan ook, sterkte dude.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
ben er echt helemaal gesloopt door. En wil nooit weer zulke doodsangsten uitstaan.
Herhaal dat alvast 5643x in je hoofd. Plak het boven je bed van mijn part.
En als je nooit meer zulke doodsangsten uit wil staan, zou je alvast alle nummers van je dealers kunnen verwijderen, laatste resten speed weg gooien en alvast verzinnen wat je straks met dat sombere,saaie,uitzichtloze leven moet gaan doen.
Nogmaals, sterkte ermee.

Portobello

Belezen gebruiker
Lijkt er op dat je iets van een psychose ofzo mee hebt gemaakt. In ieder geval een heel heftige ervaring voor je. Je helpt je hart helemaal naar de klote natuurlijk, en afhankelijk van wat er door je speed zit zal er vast ook een en ander aan hersenschade of andere orgaanschade zijn. Sinds je 14e...

Ben je het niet dood-en doodmoe? Altijd maar weer die kutzooi scoren? Die afhankelijkheid? Alles dat je er voor doet of laat? Dat je niks op nummer 1 kunt zetten want daar staat de speed al en nummer 2 is niet eens te vinden zo ver staat die?

Ik ken je situatie verder niet. Je zal vast niet een té gezellige jeugd gehad hebben als je als puber van 14 aan de pep zat. Maar dit is hét moment om te kappen. Ik was zo oud als jij toen ik afkickte omdat ik eindelijk zo ongelooflijk klaar was met die afhankelijkheid. Ik zou niet eens kunnen verhuizen, want dan had ik mijn drugs niet meer. Alles moest wijken voor die drugs, die me allang geen plezier meer gaf maar een onderhoudsdosis was om maar geen afkick te krijgen. Daar zit jij ook. Ik geloof niet dat jij nog plezier ondervindt van de speed. Misschien een placebo-effect. Misschien een rush die een paar seconden duurt. Is dat het waard? Heb je een baan? Heb je een opleiding afgerond? Zie jij jezelf op je 40ste nog midden in de nacht grammen pep je neus injagen?

Kap nu je lijf nog kan herstellen. Er is genoeg hulp als je het niet alleen wil of kunt doen. Je moet het wel willen. Is het leuk? Nee, he tis kut om clean te worden. En vaak ook om het te zijn. Maar het alternatief is nog veel erger. En weet je wat? Als je na jaren clean zijn denkt 'fuck my life' begin dan maar weer. Jouw feestje uiteindelijk. Maar probeer het eens. Stop met houden van een parasiet die je lijf kapotmaakt en geen ruimte biedt voor anderen.

Niemand doet het voor je. Succes.

Arley

Newbie

Veel

Bovenaan