Overdosis Ritalin

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Een vriend van me is van plan een dosis ritalin te nemen van 15 pillen. Ik schrok hier heel erg van toen ik dit hoorde! Nu is mijn vraag.. is deze dosis dodelijk? Ik kan echt nergens goede info erover krijgen

Alvast bedankt

berbe

Bewuste gebruiker
de 10 mg?
of de caps 30mg

meeste wat ik in een keer nam was 1 30mg en direkt erna 3 10mg's
snuive dan maar toen deed ik het elke dag
en nu heeft het gewoon geen effect meer op me
(btw nu ik dat zeg vraag ik me af heb ik nu adhd of add)

Qocaïne

Badass junkie
Dat lijkt me geen verstandige dosis. Waarom wil hij in godsnaam 15 pillen nemen? Het moet niet gekker worden -__-

Wat wilt hij bereiken? Als hij strak wilt staan zijn er genoeg andere alternatieven :rolleyes:

Als we uitgaan van 10mg, betekend dat hij 150mg in één keer achterover tikt. Tja... Ik zou het niet durven zeggen. Mijn advies.. NIET doen :)

Jelle Snel

Belezen gebruiker
haha ja pcies...beter van wel, ben benieuwd hoe dat afloopt..eb zelf toen 5 rita's achter elkaar gehad ma voelde me nie eg gepept...mja, toen ging k daarna cocktailen met speed en alcohol..poeh, vage bende :stoned:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Hij heeft er al eens 5 ingeslikt.. xD Het is nogal een rare gozer... Maar goed het blijft een goede maat van me! :wink: Dus ik wil echt dat er niks met hem overkomt.. ook al vermoed ik dat hij in coma komt te liggen.

Het zijn btw pillen van 10 mg

matthijs

Badass junkie
Hij zal echt niet in coma raken. Ken wel mensen die wedstrijden coke-snuiven winnen en eindigen met 1,5 gram in één neusgat...hij overleeft het wel maar of het chill wordt betwijfel ik...Waarschijnlijk gewoon keihard trillen, zweten, hoofdpijn, ratelen en dat soort ongein. 150 mg ritalin is gewoon teveel.

mattie

Newbie
[Editted by Solidius]: DEALEN IS TEN STRENGSTE VERBODEN OP DIT FORUM!

1e en laatste waarschuwing.

slunse

Bewuste gebruiker
mensen die zeggen dat andere drugs dan hun eigen voorkeur voor mietjes zijn zijn mietjes

pepito

Bewuste gebruiker
Zeer onverstandige keuze om zo'n hoeveelheid ritalin te nemen...Of een middel dodelijk is hangt voor een belangrijk deel van de persoon af, lichaamsgewicht, vocht inname, gebruik andere middelen en bijvoorbeeld bekendheid (gewenning) met de stof... :( De kick/roes van deze dosering is niet prettig en geeft vooral nare verschijnselen als hartkloppingen, motorische storingen, angst en ellende. voor ervaringen met dit middel verwijs ik je naar erowid!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
pepito zei:
Zeer onverstandige keuze om zo'n hoeveelheid ritalin te nemen...Of een middel dodelijk is hangt voor een belangrijk deel van de persoon af, lichaamsgewicht, vocht inname, gebruik andere middelen en bijvoorbeeld bekendheid (gewenning) met de stof... :( De kick/roes van deze dosering is niet prettig en geeft vooral nare verschijnselen als hartkloppingen, motorische storingen, angst en ellende. voor ervaringen met dit middel verwijs ik je naar erowid!

Ik heb al op erowid gekeken maar ik werd er niet veel wijzer van :( Maar gelukkig neemt die er nou 15 want eerst wou die er 24 nemen :openmouth: Maar hij zit dus echt niet lekker in zijn vel. (dat kun je wel concluderen met iemand die 24 ritalin pillen wilt nemen) Ik zal jullie wel vertellen hoe het is afgelopen.

pepito

Bewuste gebruiker
Ik begrijp dat t meer een wanhoopsdaad is. Kun je beter crisisdienst informeren dan bij Erowid.... :confused:

Imke

Badass junkie
Kan je hem eigenlijk niet van gedacht doen veranderen? Nou alvast veel succes ermee. :)

pepito

Bewuste gebruiker
Vraag me meer en meer af hoe serieus dit is....Indien serieus dan lijkt de crisisdienst in jouw regio mij zo gek nog niet....en wel snel...maar:Voor een geslaagde suicide is t niet genoeg, dus dan wrs een schreeuw om aandacht....zeker gezien zijn vooraankondiging....d :) us, what's his problem??? :confused: Better try to solve THAT...

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Jezus jullie houden wel erg veel van leedvermaak xD

Maar iig ik ben zowat de enige die het weet... Het is een soort "try things before you die" actie... Nouja ik snap het ook niet helemaal waarom die het doet :confused:

Marklar

Belezen gebruiker
Jammer dat "try" en "die" in verband liggen.. dit kun je toch niet gaan aanmoedigen

"Spring dan, bluf dat je het doet! Zo hoog is het niet"

J0rrit

Badass junkie
hier stond ergens als je strak wilt staan zijn er betere middelen. Maar het heeft net als speed effect op je hart. Maar stel hij wilt daarvan bijvoorbeeld even strak gaan staan als van veel speed ofzo, stel dat zijn hoevbeelheid dodelijk is, dan zou als ie even strak zou staan op speed ook even dodelijk zijn toch, want je hart krijgt het even zwaar te verduren.

dus het lijkt mij ( correct me if i'm wrong ) dat hij veel kan nemen, van speed kun je ook super strak staan zonder te sterven, van dat dan toch ook?

slunse

Bewuste gebruiker
heb eens iemand een stuk of tien concerta pilletjes zien nemen (is toch ongeveer hetzelfde als ritalin als ik me niet vergis?) en dat zag er allesbehalve prettig uit.. beven, zweten, enz..
maar ik ben benieuwd :)

De jongen

Bewuste gebruiker
Kan alleen maar zeggen...Wat kan ik zeggen.
Het is verschrikkelijk. Zoek maar eens wat op over relatin , concerta of het nieuwe strattera....Vreselijk. Hardrugs voor kinderen. Laten we onszelf gewoon kapot maken ja.
Probeer aub iets anders te zoeken in het leven. Heb relaties, zoek naar liefde weet ik veel. Maar maak je neuronen nioet van kant want je zal nooit meer 'nrmaal zijn'.

http://blog.seniorennet.be/rilatine/archief.php?ID=123

Voor de geinteresseerden. In de zijbalk vind je heel wat leuke artikels. Over de corruptie van de medische wereld. Het is vreselijk hoe onze 'menselijke wereld' in elkaar zit. Mag ik nog wel spreken over mensen. Liever zaeg ik rotte hersenloze hebzuchtige kutzakke.

De jongen

Bewuste gebruiker
Fantastische inbreng van jou. Moet zeggen dak zin heb om eve goed hard en fel te reageren en heel wat mensen tegen me in het weet ik veel wat te jagen. Ja lekker eve iedeen beetje jennen, en nog van dat.

Mensen zijn blind geloof me. Zoveel mensen met problemen. And i am one af them. Maar je moet proberen je ogen te openen voor wat je doet. Dan ontstaat er pijn....
Maarja :)
Wrong adress :wink:

De jongen

Bewuste gebruiker
Met die kutzakken had ik het touwens niet over jou of anderen hier. Maar over corrupte therapeuten en geldwolven over de wereld.

De jongen

Bewuste gebruiker
Men exuses voor men uitlating. Zat even vol van negatieve info over deze middelen.
Wil niemand veroordelen.

Hoe zit het nou met je maat?

Bovenaan