Flowerrose
Newbie
Hallo
Zijn er mensen die ervaring hebben met een overdosis cocaïne die ik enkele vragen kan stellen?
Zijn er mensen die ervaring hebben met een overdosis cocaïne die ik enkele vragen kan stellen?
Kun je iets meer vertellen over waarom je deze vraag stelt? Dan is het makkelijker om je te helpen 🙂Hallo
Overdosis bij snuiven komt niet snel voor.
Je kan wel iets teveel binnen hebben en een beetje hartkloppingen hebben. En een beetje paranoide of onrustig worden.
typisch coke idd.. lekker gaan tot je ineens NIET lekker gaat.Ik heb in 3 jaar cokegebruik 4 keer een (overdosis) gehad nadat ik een lijn snoof (was niet de eerste maar de zoveelste op die dag) ik kreeg hartkloppingen die ik gewoon door me T-shirt zag zonder te voelen als ik voelde was het precies even groot als me omtrek van me hand ik kreeg steken in me hart en in me nek etc.. ik begon te zweten als een gek k werd duizelig heb 1 keer me hartslag gemeten en ging tegen de 140 aan heb 2 keer een ambulance gebeld omdat ik dacht dat het de laatste keer zou zijn het is geen prettige ervaring. Als ge vragen hebt kan ze wel beantwoorden
Ik heb vroeger coke gespoten. Dit is niet echt te vergelijken met snuiven. Waar je bij snuiven actiever wordt heb je spuiten eerder voor enkele minuten een warme wolk die over je heen komt.
Het gebeurde wel eens dat ik iets teveel spoot, ik kreeg extreem snelle hartklopping en voelde mezelf heel warm.
Ik moest toen altijd even neerliggen, de zetel was geen optie. Enkel de grond voelde koel genoeg. Dan was het ogen sluiten en enkele minuten blijven liggen tot mijn hart stopte met overtoeren maken.
Overdosis bij snuiven komt niet snel voor.
Je kan wel iets teveel binnen hebben en een beetje hartkloppingen hebben. En een beetje paranoide of onrustig worden.
Is het echt "kort maar hevig" als je coke spuit?
Is het echt "kort maar hevig" als je coke spuit?
kickt direct in, duurt maar 5 minuutjes ofzo. Gevoel is niet te vergelijken met snuiven. Inderdaad kort maar hevig.
Het gevoel is inderdaad echt niet te vergelijken met snuiven. Zelf vond ik het eigenlijk een heel erg a-relaxed gevoel zelfs. Of ik had instant een OD te pakken.
Ik ging wel kneiter hard ja, dat wel. Rare smaak in je mond enzo. En het kickt idd echt meteen in.
Één keer gedaan, daarna nooit meer. Coke is eigenlijk het enige middel waarvoor snuiven mijn favoriete ROA was.
Een vriendin van mij is vorrig jaar in haar slaap dood gegaan aan een overdosis cocaine in combinatie met alcohol. (Hartaanval/stilstand) Helaas is ze hier niet meer dus kan je die vragen niet aan haar stellen, maar misschien kan je ze gewoon hier stellen?
Nee tuurlijk spoot ze niet, en ze was ook niet verslaafd als in elke dag gebruiken maar een combinatie van hartklachten + coke en alcohol en zo overledenWat erg, oprecht gecondoleerd. Mag ik vragen of ze spoot?
en beetje te veel en je hartslag gaat ineens mega snel omhoog, of pas na een minuut of 40. Verraderlijk spul is hetEen vriendin van mij is vorrig jaar in haar slaap dood gegaan aan een overdosis cocaine in combinatie met alcohol. (Hartaanval/stilstand) Helaas is ze hier niet meer dus kan je die vragen niet aan haar stellen, maar misschien kan je ze gewoon hier stellen?