Overdose, 1998

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Hier een klein stukje (denk ik?) uit een documentaire van AT5.

Voor een hardcore feest staat een bus vol Christenen te wachten die de feestende jongeren willen bekeren. Volgens hen is Satan aanwezig op het feest.

Best wel grappig om te zien vond ik, leuk ook om te kijken hoe het er toen aan toe ging.
Apart om te zien, dat contrast. De feestgangers die uit hun dak gaan, en de Christenen die er van overtuigd zijn dat er op dat moment een oorlog gaande is tussen Satan en God.

En die gast;

"Ik loop rondjes, ja. De hele avond rondjes lopen. Elk rondje is anders." Met z'n strakke kop, haha.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9979125333

-spaceman-

Badass junkie
ik probeer em ook steeds aan iedereen te laten zien!!!

ik vermeld er nog ff bij: kijk al de filmpjes van die user!!!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
'Feestje! Dak eraf, geef maar gas!'

'Wanteehhh als ze zegge van ehhh satan is op een klassiek feest, dan komt opeens mozart niet meer in de hemel'

de reacties van die mensen zijn best grappig :P moet dit zo ook eens stoned bekijken

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die christelijke dame heeft alvast gelijk met haar vaststelling over "de leegheid in de ogen" van de feestgangers.

Maar dat zegt meer over het gemiddelde IQ op zo'n gabberfeest dan van een eventuele duivelse aanwezigheid. :grin:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Dit is echt retegrappig, maar ik moet zeggen dat die mensen in die bus na grote feesten best sympathieke mensen zijn.
Lekker een koppie thee driniken met je flink verouwde hoofd :mrgreen:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik heb vooral medelijde met die uber-christelijke vrouw. Leeft duidelijk in een andere wereld. Niet te serieus nemen die types.

Solidius

Badass junkie
De reportage is hier al heel vaak gepost, toch wel leuk om nog een keertje te zien.

2:45 - 3:58: "En mensen zonder drugs, zoals ik, en iedereen" - het valt niet mee om te liegen als je strak staat he? :mrgreen:

Negert in discussie met christelijke boer: "Die muziek die daarbinnen wordt gedraaid is gewoon hardcore, dan kun je niet met zielige dingetjes komen weetje, Koos Albert ofzo" :')

raging_bull

Bewuste gebruiker
Als ik zo dat filmpje kijkt valt me iets op.. Niet dat het vreem is ofzo, maar gewoon echt dom..

Die christenen willen die gabbers beweren dat zei helemaal gehersenspoelt zijn door die muziek. En wat niet (heel zachtjes) word uitgesproken dat er drugs gebruikt worden. (xtc, coke, speed). Echt dom dat die mensen gewoon niet zien dat er gewoon helemaal geen god is ofzo. Heel simpel, god is een woord. Het bestaat uit letters. Mensen, hebben letters zelf bedacht. Mensen waren er nog niet voor de dino's. Dus god ook niet.

Die mensen snappen nou echt niet dat ze zelf gehersenspoelt zijn. Stelletje domme dwazen.. Alles wat slecht is in hun ogen is 'satan' ofwel gewoon kut. En alles wat goed is krijgen ze van god. What The F*ck doen ze zelf dan ... !?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik ben het redelijk met je eens, maar claimen dat er geen God is, simpelweg om het feit dat wij het woord bedacht hebben en omdat er dino's waren voor ons, vind ik nogal een simplistische statement.
Voor jou is het kennelijk zeker dat er geen God bestaat, no problem, maar waarom ga je roepen dat het dom is dat mensen niet in zien dat er geen God is? Wat voor een bewijs heb jij? Heb je wel eens diepe spirituele ervaring gehad? God is slechts het woord dat wij hebben bedacht voor een alomvattende kracht, je zou het ook Hyperspace, de 10e dimensie of The Flying Spagettimonster kunnen noemen...

Adreno

JuliaLenco

Belezen gebruiker
raging_bull zei:
Die christenen willen die gabbers beweren dat zei helemaal gehersenspoelt zijn door die muziek. En wat niet (heel zachtjes) word uitgesproken dat er drugs gebruikt worden. (xtc, coke, speed). Echt dom dat die mensen gewoon niet zien dat er gewoon helemaal geen god is ofzo. Heel simpel, god is een woord. Het bestaat uit letters. Mensen, hebben letters zelf bedacht. Mensen waren er nog niet voor de dino's. Dus god ook niet.

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind G0d gew00n een benaming v00r dat was is. Dat kun je terug brengen naar één 'pers00n' 0m het wat l0gischer te maken, 0f gew00n accepteren.

Gel00f vind ik heel erg m00i, maar dit vind ik echt te ver gaan.

-excuses, mijn 0 is stuk dus ik m0et met de nul typen. Breezahhh :grin: -

Funky Monkey

Badass junkie
ROFL :mrgreen:

"Nee hoor wij gebruiken niks!" Check die pupillen
"De liefdeloosheid de overheid neemt" En ehhh... liefdeloos op MDMA heb ik nog nooit van gehoord :beer:

dfssdfde

Badass junkie
Adrenochroom zei:
God is slechts het woord dat wij hebben bedacht voor een alomvattende kracht, je zou het ook Hyperspace, de 10e dimensie of The Flying Spagettimonster kunnen noemen...

pastafarians unite!!

esmee

Belezen gebruiker
Geweldige reportage :beer:
Die had ik nog nooit gezien!
Staat gelijk in m'n favorieten natuurlijk...

En idd, die gast met z'n rondjes lopen, masterlijk vermakelijk :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als er echt een duivel was, waren we nu allemaal al dood. hadden we onze zielen al verkocht en hadden we het nu erg warm....

phy

Bewuste gebruiker
'ik loop de hele dag rondjes..' Wat een pupillen!!!

Als er echt een duivel was, waren we nu allemaal al dood. hadden we onze zielen al verkocht en hadden we het nu erg warm....
Hmmm duivel of duivel ik ben niet van plan mijn zieltje te verkopen hoor.. :)

ook een mooie uitspraak: 'ik bedoel, dit is voor ons gewoon de hemel'

Maikelk

Belezen gebruiker
ben die lui ook al enkele keren tegengekomen :P
Wat een leipo's
Voor thrillogy en na thunderdome hele gesprekken mee gehad :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Als dat wijf in t begin zon serieus verhaal begint te lullen en zon gast heel droog met zn kop in beeld komt: HAAALLO

Ik piste in me broek van de droogheid :mrgreen:

Bovenaan