Ouwe LSD

Feline

Belezen gebruiker
Hoi mensen,

Ik heb nog wat oude LSD liggen, plus minus 2 jaar oud. Weten jullie of dit nog veilig gebruikt kan worden? Of is de sterkte afgenomen?

Het heeft altijd in een zakje gelegen, wat ingepakt is met aluminium folie wat dan weer in een zakje zit en dan in een metalen bakje.

Groetjes

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
Ben benieuwd of het nog werkt.
Mijn eerste keer dat ik het nam was het een suikerklontje met een druppel erop van een jaar oud uit de koelkast.

Alles werd helder geen veranderingen maar een lichte en fijne trip waarschijnlijk omdat er nog maar een lage dosis over was.

Maar zo goed verpakt zou het misschien nog best wel goed zijn.

Gewoon op de tong leggen kan geen kwaad..
:tongueclosed:

Feline

Belezen gebruiker
Ja Ik zal het wel gaan testen. Ik las ergens dat met suiker, omdat het voedsel is, dat het sneller slecht wordt. Ik heb op zegeltjes.

Thanks voor reacties.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ze kwantificeren helaas geen LSD meer bij het testcentrum, ze kwalificeren het alleen nog maar. Dus je zult niet te horen krijgen hoe sterk je zegels nog zijn. Er is wel een mogelijkheid om je zegels te laten kwantificeren, maar die is wel een stuk duurder: https://drugsforum.nl/threads/lsd-kwantificeren-energy-control.63161/

Heb je ze destijds wel gebruikt toen ze nog vers waren zeg maar? Ik zou er wel vanuit gaan dat ze wat sterkte verloren hebben en als je pech hebt zelfs een hoop. LSD is gevoelig voor zuurstof, licht, vocht en temperatuur. Zoals jij ze verpakt heb zijn ze in ieder geval beschermd tegen licht, doordat je ze in alumiumfolie hebt gedaan. Tegen zuurstof en vocht zijn niet perfect beschermd, want zakjes en metalen bakjes zijn over het algemeen niet perfect lucht en vocht dicht. Wil je het hier tegen beschermen voor de langere termijn dan zul je ze echt moeten vaccumeren of ten minste in een strijkzak verpakken. Wat betreft temperatuur, zolang die vrij stabiel is is er niks aan de hand. Maar of je een echte stabiele temperatuur kunt garanderen in een gewone kamer is een beetje de vraag. Om die reden leggen mensen vaak hun LSD in de koelkast of vriezer, maar omdat dit een enorm vochtige omgeving is moet je het dan wel echt vaccumeren of in een strijkzak verpakken. Kortom er zijn een aantal factoren die bijdragen aan het degraderen van LSD en het is lastig in te schatten hoeveel die in jouw geval een rol hebben gespeeld.

Bovenaan