OUD & NIEUW 2007/2008

Wat ga jij doen met oud & nieuw?

• Niet veel bijzonders; vuurwerk uit mn raam kijken en me eenzaam voelen...

Stemmen: 0 0,0%
  • Vieren met familie, misschien mag ik wel een pot van mn pa aansteken... (jottum!)

• Vieren met vrienden op straat met een tas vol vuurwerk, drank en drugs...

• Vieren met vrienden in een huis vol ''vuurwerk'', drank en drugs...

• Keihard uit m'n dak gaan op een party vol met drank en drugs....

• Één van deze opties maar dan nuchter... (wtf!?)

• Ik ga wat anders doen namelijk:

• Totaal aantal stemmers
    0

-spaceman-

Badass junkie
Nog een krap maandje en het is zover jongens...
We kunnen onze scheurkalenders weer vervangen door pleepapier want er staat weer een fris nieuw jaar voor de deur, namelijk --> toedausent-eneet...

Wat gaan wij, df'ers, zoal doen op deze losbandige dag/nacht!?

Ik zal je eerlijk zeggen ik heb nog geen flauw idee wat ik ga doen... Één ding is zeker ik ga flink aan de E's of crystals hoe dan ook aan de mdma, met een flinke lading groen erbij! :hearteyes:

Ik zal waarschijnlijk erg trek hebben in een feestje (lees: party in club) dus dat zal waarschijnlijk mijn eindstation worden... Wat daarvoor gaat gebeuren is me nog een raadsel...

Mensen die al wel weten welke feestjes ze gaan bezoeken verzoek ik vriendelijk info te geven over het te bezoeken feest! Wat zijn de aanraaders, waar moet ik sowieso niet heen!

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik ga het vieren met familie en vrienden. Zeker wat drank misschien wat drugs (weed, hoewel drank ook drugs is). Ik heb nog vuurwerk liggen, van vorig jaar. Dat zal ik nog wel afsteken. Het worden dus geen extremen dingen dus.

Hype

Bewuste gebruiker
Vieren met vrienden in een huis vol ''vuurwerk'', drank en drugs...

Niet zoveel drugs wss, ook veel mensen die ik niet ken dus dat kan interessant worden :)

Eckster C

Bewuste gebruiker
Happy 7 !!! in Skateplanet antwerpen met de groene gekke doctor en veel goede Dj's oftewel in de Fuse (Beste minimal/techno/house/elektro clubje van ?europa? zowiso al van belgie)

Happy 2008 everybody!!!

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Keihard uit m'n dak gaan op een party vol met drank en drugs....

Ik twijfel nog of ik naar Happy 7 zou gaan of niet, ik moet er met de trein naar toe en heb wat schijt i.v.m. drugscontrole in het station.. Zou niet graag gepakt worden op deze mooie avond met bolle in me zak :openmouth: (gebruikershoeveelheid nog altijd :mrgreen: )

Maar ik moet en zal op de bolle gaan dus weet ik nog niet waar! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Waarschijnlijk in iemands huis met vrienden drank en drugs, maar ik wil zelf nog steeds heel graag naar een feest, alleen mijn vrienden hebben daar wat minder zin in. Hopelijk lukt het toch en gaan ze mee, maar ik denk dat het binnen vieren wordt.

Serenity

Badass junkie
Ik ga heerlijk knus met mijn lieverd en zijn familie (of de mijne) oud en nieuw vieren. Een hoop wijn; champagne, heeel misschien wat sos en ontzettend veel seks.
:hearteyes:

dirtbag

Bewuste gebruiker
deadlock zei:
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?

ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerk :) ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:

deadlock

Badass junkie
dirtbag zei:
deadlock zei:
Ik ga enorme hoeveelheden alcohol consumeren in Kopenhagen.
nice breng je een vrachtwagen Carlsberg voor me mee?

ik zit in Polen bij familie, ga dus wss met vrienden daaro de straat op met drank drugs en vuurwerk :) ik wil wel eens een prachtige pot zien met lsd in mijn kop :openmouth: :openmouth:
Gelukkig zei je geen Tuborg <3

Detroit303

Bewuste gebruiker
Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.

Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?

:wave:

Jeller

Badass junkie
met LSD is het in ieder geval wel leuk.. vorig jaar alleszins toch, twas zelfs nog lachen ook :grin:

ik hoop op een goafeestje in Gent of iets in die aard

-spaceman-

Badass junkie
Varry zei:
Met nieuwjaar gaan we nog is het beest uithangen. Wss gaan we naar Happy. Ga zoizo wat pilletjes halen.

Even klein vraagje: Is mdma goed in combinatie met wiet? of word je dan terug slomer?

:wave:

slomer... dacht t niet!! :hearteyes:

het versterkt het gevoel! :hearteyes:

lichtendonker

Belezen gebruiker
4 sterren hotel aan de rand van Den Haag en dan onder invloed van MDMA en LSD trippend over de Scheveningse boulevard :grin:
Heb er nu al zo'n zin in!
Hoe zou het vuurwerk bij het Kurhaus zijn....

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Één van deze opties maar dan nuchter... (wtf!?)

Ik ga het vieren met wat vriendinnen, we hebben nog geen idee hoe of wat. Maar ik blijf sowieso nuchter. En vuurwerk hoeft van mij ook niet, want daar ben ik enorm bang voor.

-spaceman-

Badass junkie
misschien ga ik hierheen:

*BLACKOUT* is Black Sun Empire's vaste drum 'n' bass-avond in Tivoli en deze keer wordt het een zeer bijzondere editie aangezien we vannacht het nieuwe jaar mogen inluiden. Vandaar dat wij een selectie hebben gemaakt van Neerlands beste DJ's (Antistar, Bong-Ra, BSE, DJ Dreazz, DJ Mos, Silvahfonk, Thrasher & MC Dart), zodat we met z'n alle dansend op de dikste beats en vetste bassen het nieuwe jaar tegemoed zullen gaan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Anders, namelijk:
Op een roze wolk vol chaos tussen al dat moois door zweven. LSD is tot nu toe het plan, vuurwerk heb ik niet zo veel mee, maar het is vast leuk om naar te kijken.

Bengt

Bewuste gebruiker
Als je nu al denkt dat je meestal vreemd aangekeken wordt op lsd, zal je ook vreemd aangekeken worden... :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hehe dat was maar een grapje, ik bedoel maar dat ik niet naar een feestje wil waar iedereen bezopen is of strak staat van de sos en de enige ben die tript... :wink:

Aking

Wijs gebruiker
ik heb een privefeestje :grin:

ergens in utrecht in een werfkelder... met live dj's, drank, en vermoedelijk ook wel drugs :tongueout:

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Te veel alcohol, wiet en tikkels nuttigen bij een vriend, dan lekker met een dikke blunt en belgisch vuurwerk het nieuwe jaar in knallen en daarna opstap. perfect :mrgreen:

acidboy

Badass junkie
Neukend het nieuwe jaar in gaat niet lukken denk ik zo.

Zou het ook zeker niet kunnen gezien de grote hoeveelheden cocaine die er waarschijnlijk doorheen gaan.

Bovenaan