Opzoek naar alice...

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Goedeavond,

Ik ben al 2 á 3 jaar (tevergeefs) op zoek naar LSD
Ik heb al mijn dealers gevraagd naar dit goedje, al mijn vrienden en kennissen gevraagd maar geen van hen kan mij helpen met mijn eeuwige zoektocht naar LSD.

LSD lijkt mij ook echt de alfa en omega!, ik heb mezelf onderhand al van allerlei soorten plezante stoffen toegediend maar geen van deze stoffen heeft hetgeen waarna ik eigenlijk ik op zoek ben.

Dus,
-Waar moet ik zoeken voor LSD?
-Wat voor LSD is in welke regio in de omloop?
-Zijn er ook mensen uit provincie groningen die LSD consumeren. zoja welke zegels zijn hier in de omloop?

Ik zat zelf te denken om op het eerste de beste goa trance feest te gaan zoeken naar LSD, maar ik hou niet van goa trance... :rolleyes:

Help deze arme man met zijn zoektocht! :beer:

matthijs

Badass junkie
LSD is niet zo makkelijk te krijgen in Groningen. Ik zit nu ook zonder dealer... Gisteravond was een goa feestje in simplon. Daar had je naartoe moeten gaan. Daar kan je het wel krijgen denk ik zo :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Waar moet ik zoeken voor LSD?
Helaas, je zal toch veel kans hebben op het vinden van lsd op een goa feest. Ikzelf hou ook niet van dansen, en niet van dansmuziek met piepjes, maar echt: het went, en de sfeer op goa feesten is vet.. en veel mensen trippen er op lsd. Gewoon heengaan, op het chillgedeelte blijven en rondvragen of mensen wat over hebben dat je van ze kan kopen.

En.. de andere vragen weet ik niet, volgensmij zijn er verschillende opdrukken nog rondgaande maar welke waar nu? Geen idee. Bovendien zit ik weer een stukje van jou vandaan dus ik weet niet of wat ik wél weet enigsinds represatief is voor jouw omgeving.

Jeller

Badass junkie
altijd raar gevondne dat jullie nederlanders niet zo makkelijk aan LSD konden komen, voor de rest is er wel zoveel drugs te vinden.; ofwle is Gent gewoon LSD-Stad nr1

en ja tis cliché, maar op goafeestjes (en breakcore en acid-feesten) is er ook altijd wel wat te vinden, je moet zelfs niet veel moeite doen

je moest op Boom festival geweest zijn in Portugal daar smeten ze met LSD naar je hoofd :)

maar als je alleen naar een goa wilt omwille van de drugs en niet voor de muziek en sfeer, dan blijf je beter thuis :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Op Ruigoord is wel een tripje te vinden ...... gewoon je oogjes open houden.
De kwaliteit laat ik me niet over uit, meestal is het baggertjes.

Soms heb je extreem veel mazzel.

:hearteyes:

Ik had ooit extreem veel mazzel maar ik was wel op de grootste drugsmarkt in europa, het Boomfestival 2004 ... heb er 5000 km voor gereist iedere km was het waard.

Mahonie de Stonie Ahonie

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik liep er dit weekend toevallig tegenaan in Groningen :mrgreen: 5 euro per zo'n zegel. Denk dat je geluk moet hebben...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als iemand zegeltjes van 10 euro tegenkomt kan ie dat even hardop en duidelijk vermelden hier ?

Dat zijn namelijk de betere rakkertjes ....

Zeker als er een Hartje op staat.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Als iemand zegeltjes van 10 euro tegenkomt kan ie dat even hardop en duidelijk vermelden hier ?

lolz, het is niet omda uw zegels 10euro koste da ze goed zijn he...
nuja, op elke feesje vint ge tegenwoordig Maya's voor 10 euro (zon 300µg nart schijnt)
maar ik kan ook aan barslechte (=30µg ofzo) hoffmans gerake voor 10 euro

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tsja het is maar hoe je het bekijkt he .... een trip van 10 euro kan je door 4 delen en met 4 man op genieten.

Als ie dan maar wel echt is .... tripjes van 10 euro bevatten meestal tegen 500 mq aan.

Als ze echt zijn ...

Daarom meldt het ff als je iets sterks tegen komt, dan kunnen anderen daar weer van meeprofiteren of niet ?

:wave:Een Maya van 10 euro lijkt mij zowiezo geen 10 euro waard.
als de verkoper 300 zegt maak er dan maar 100 van daar eet ik er zonder angst 4 van op 1 in keer.Das geen grap vraag maar aan Psycho Chrono.

Stonie

sjaartrol

Bewuste gebruiker
AWelja, ieder weekend => goa => maya's en panoramixe voor 10 euro

ps: trips van 500µg zijn heeeeel schaars, vertel me zowiezo als je er een tegenkomt!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
t :wave:Een Maya van 10 euro lijkt mij zowiezo geen 10 euro waard.
als de verkoper 300 zegt maak er dan maar 100 van daar eet ik er zonder angst 4 van op 1 in keer.Das geen grap vraag maar aan Psycho Chrono.

ASK JelleR en andere belgische "goa'ers" :tongueout:

die maya's zijn wel degelijk 300µgs

er zijn altijd wel "fake"trips in omloop, is altijd zo, explores van 300µg terwijl er terzelfdertijd explorers van maar 100µg zijn

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
In mijn geval wel ja ... 5 euro inkoop is niet niks dus dat zegt meer dan genoeg ja.

Dat er verkopers zijn die iedereen oplichten is een ander verhaal.

Ik zou er extra aandacht besteden als iemand de topprijs vraagt.
Ik zou er meer oren naar hebben, als het nep is dan heb ik pech.
Ik koop zowiezo nooit bij vreemden.

Stonie

azgaza

Badass junkie
De prijs kan een indicatie zijn, maar het zegt eigenlijk niks, en hoeveel ug erop zit weet je pas als je het laat testen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Amen ....

En dat kost je al 1 trip + de onderzoekskosten.

Maar dan mag je wel zeggen dat je weet wat je hebt.

Ik krijg zoooo'nnnnn trek van al dit geouwhoer over LSD.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Ik neem het zelf al als iemand van hetzelfde vel heeft genomen en zegt dat het goed werkt; dan weet ik dat het iniedergeval iets doet en niet giftig is, en dan zie ik zelf wel hoeveel effect ik heb.
Maar anders zou ik het vast wel laten testen, als ik die zekerheid niet via anderen krijg.

Maar lsd is heerlijk ja, ik krijg er ook weer meteen zin in :hearteyes:

Bewild

Bewuste gebruiker
Achja, ik koop altijd via een vriend, die ze zelf ook eerst gebruikt, dat is dus wel safe, als hij me zegt dat ze goed zijn, zijn ze ook goed :mrgreen: .

Waren de examens al maar gedaan, want dan is het weer lsd-time :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
sjaartrol zei:
lysergine25 zei:
t :wave:Een Maya van 10 euro lijkt mij zowiezo geen 10 euro waard.

ASK JelleR en andere belgische "goa'ers" :tongueout:

die maya's zijn wel degelijk 300µgs

er zijn altijd wel "fake"trips in omloop, is altijd zo, explores van 300µg terwijl er terzelfdertijd explorers van maar 100µg zijn
yeep zowel de echte explorers, maay's en nu ook nieuwe rolling stones zijn meer dan 300ug en kosten zelfs geen 10€.. ik heb 2 keer 8€ betaald en twas telkens nen stevige hoor :wink:

May's en Rolling stones heb ik (nog) nie getest, ma van explorers moogt ge zeker zijn da er meer dan 300ug op zit..

edit: kheb ze natuurlijk nooit getest maar kzal er mijn schatting bijzetten wat de andere trips die ik gepakt hebt is:

dolfijn (uit portugal): +- 120ug
da vinci: +-120ug
shiva: +- 200ug
alex grey: +-200ug (de dealer zei dat die getest waren op 200ug en ik geloof hem wel
explorer: mintens 300ug, en er zeiden zelfs dat het 400 zou zijn, maar ik vond het niet 2 keer zo hard als shiva dus da geloof ik nie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Die dolfijn heb ik ooit is geruild voor een 1/2 hartje, dus ik was weer in holland en nogal overmoedig.

Dat waren er of meer dan 120 of 120 echte want ik moest het echt even afblazen, waardig dus.

Stonie

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Nu we het er toch over hebben... weet iemand hoeveel microgram LSD een Panoramix zegeltje heeft?

Had er destijds ong. 7 van liggen thuis. En ze waren echt GEWELDIG

Helaas heb ik al maanden geen LSD meer kunnen krijgen ergens.

* Deze dus

Bovenaan