Opnieuw ketamine

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Na onlangs wat geweldig mdma gebruik zit ik op een lange pauze en winterstop.
Nu kan ik makkelijk wat ketamine regelen en zou die kans niet willen laten liggen.
Ik had ooit een slechte ervaring in combi met sos maar wil het toch nog es proberen.
Is het aan te raden 3 weken na gebruik van zo een 350mg dosis snoep/mdma (ik ben nu op een 6maanden pauze)?
Zal deze trip mij geen extra belasting bezorgen ivm. het hart of herstel van mdma.
Ik ben van plan met een 100mg te starten op thuissetting.

Fool

Badass junkie
Dat zal niet van significante invloed zijn op het herstel van MDMA. Ik zou je ketamine wel eventjes laten testen, hoor dat er érg vaak methoxetamine doorheen gemengd is. En je kunt je dosering erg makkelijk opschroeven, zou niet in één keer 100 milligram naar binnen snuiven. :P

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Welke dosis zou het best te starten zijn dan?
Ik wil ook niet helemaal van de kaart gaan.
Ik wil het stofje opnieuw verkennen na een slechte ervaring met sos die me altijd bijgebleven is..
Als het me goed bevalt wil ik het deze zomer tijdens of op het einde van een MDMA trip gaan gebruiken.

Fool

Badass junkie
Ik zou gewoon rond de 50 milligram beginnen en zelf gaan aanvoelen hoe het is, maar misschien kan een wat meer ervarene gebruiker hier wat meer over zeggen? Als je het niet laat testen wat lager en zeker 45 minuten wachten voor het herdoseren, aangezien methoxetamine zo lang duurt voordat het fatsoenlijk ingewerkt is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Sowieso laten testen inderdaad, aangezien er helaas veel methoxetamine als keta wordt verkocht op het moment. En als je dan keta hebt is 30 tot 50mg een prima start dosis. Je bent dan wat dromerig, bewegen is grappig. Kijk hoe dat bevalt en je kunt dan altijd meer doen. Mooie aan keta is dat je er steeds verder in kunt komen door bij te nemen. Pas hier tegelijk ook mee op, want bijnemen komt wel steeds harder aan, aangezien het een soort van stapel effect heeft. Ik vond het zelf pas echt leuk worden boven de 100mg, maar dat lijkt me voor een eerste keer niet heel verstandig.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ok dankjewel voor de info Bee. Maar zoals enkele malen vermeld, methoxetamine is blijkbaar goed aanwezig. Een gozer die me ging regelen laat testen, de keta is een flop momenteel. Hebben ons beide voorgenomen het wat uit te stellen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Graag gedaan! Methoxetamine is op zich ook wel grappig spul als je maar weet dat je dat hebt ipv keta, aangezien de doseringen aanzienlijk lager liggen. Maar ik verkies uiteindelijk toch altijd keta boven methoxetamine.

Verstandig om het even uit te stellen, ook gezien je reuma klachten misschien. Alhoewel ik geen idee heb of dat daarvoor kwaad kan.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ja ik heb er ook al positieve reports over gelezen maar ik wil echt wel dat leuke wause ketagevoel ervaren.
En inderdaad met dat er nog bij ga ik er me wel nog even verder over informeren en inlezen.
Ik ga ook geen limieten meer gaan opzoeken ofzo dat heb ik wel gehad :wave:

Bobsacamano

Badass junkie
Het is gewoon lastig om nu keta te krijgen merk ik. Heb verschillende kanalen maar lukt niet. Heb wel mxe in huis en ook meer dan genoeg maar goed ik weet in ieder geval dat het dat is.

Bovenaan