Oplossen in water

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Als ik speed gebruik maak ik meestal een normaal lijntje en schuif deze vervolgens in een glas halfvol met water. Even flink roeren en dan drink ik het op. Daarna nog een vol glas sap of water erachteraan.

Nu vraag ik me af of dit een "betere" manier is dan een bommetje.
Ik redeneerde namlijk als volgt:

Een bommetje is samengepakte speed welke in je maag/slokdarm ergens terechtkomt en openbreekt door het vocht. De speed is dan redelijk geconcentreerd lijkt mij en kan zo meer schade aanrichten dan wanneer het opgelost is in een half glas water.

Of heb ik het mis en veroorzaakt dit speedwwater onderweg meer schade (lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, omdat het niet geconcentreerd is en snel voorbij spoelt)

Graag hoor ik uw mening :grin:

DreamWeaver

Badass junkie
Speed in drinken doen verneukt je tanden nogal hard. Bommetjes zijn het beste, of die pep nu geconcentreerd in je maag komt of niet maakt geen verschil.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Speed in drinken doen verneukt je tanden nogal hard. Bommetjes zijn het beste, of die pep nu geconcentreerd in je maag komt of niet maakt geen verschil.

Denk jij dit persoonlijk of weet je dit echt zeker ???
Ik denk namelijk dat dat wel degelijk uit maakt, maar zeker weten doe ik het niet.

Oja de tanden, daar heb je gelijk in, maar die kun je redelijk omzeilen met het drinken.

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik denk (ja, denk!) dat speed in drinken op weg naar je maag meer schade veroorzaakt dan een bommetje doet in je maag.

Taat

Bewuste gebruiker
Dat zal wss wel meevallen, het water is na maximaal 5 seconden al in je maag, volgens mij kan de speed in die tijd niet zo reuzeveel schade aanrichten

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dat leek mij ook zeker niet als het vermengd is met zo''n hoeveelheid water.
Ik blijf het dan ook maar zo nemen denk :)

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
nou ik denk dus dat als je het zo drinkt er onderweg kleine deeltjes blijven hangen in je slokdarm voor een keertje kan dit denk ik geen kwaad maar bij regelmatig gebruik gaat dit dingen wegvreten. Maarja dat doet speed zowieso wel :tongueout:, ik denk dat een bommetje gooien beter is.
Maar daarentegen ik vind Speed een snuifdrugs en dat hoort op een spiegeltje in een lijntje door een buisje in je neusgaten te verdwijnen !

exact

Belezen gebruiker
Cowmando zei:
Je kan het ook drinken door een rietje, beter voor je tanden. :P

dat wou ik net zeggen, maar

als je niet elk uur van de dag speed 'drinkt' als het ware, zullen je tanden niet zo snel naar de kloten gaan. ik bedoel dus als je niet vaak speed gebruikt kan eht geen kwaad :wink:

:wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
KNIFTIGEKARELTJE zei:
nou ik denk dus dat als je het zo drinkt er onderweg kleine deeltjes blijven hangen in je slokdarm voor een keertje kan dit denk ik geen kwaad maar bij regelmatig gebruik gaat dit dingen wegvreten. Maarja dat doet speed zowieso wel :tongueout:, ik denk dat een bommetje gooien beter is.
Maar daarentegen ik vind Speed een snuifdrugs en dat hoort op een spiegeltje in een lijntje door een buisje in je neusgaten te verdwijnen !

Hoewel ik snuiven op zich heel rilext vind drink ik het liever op. Als ik meer dan 1 lijntje snuif zit de dag erna mijn neus helemaal dicht en dat vind ik zwaar irritant. Ik ben anders nooit verkouden en dus nooit een dichte neus dus. Alleen als ik heb gesnoven :)

Serenity

Badass junkie
Jech, ik moet al kokhalzen als ik eraan denk gast.. Wat verschrikkelijk smerig. Wel goed je tanten blijven poetsen dan..
En joh boeiend, colombiaans verkouden (maar dan wat goedkoper) hoort er toch gewoon bij?

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja ik heb ergens gelezen dat als je speed oplost in water, slechts op lang termijn slecht is voor je tanden.
ze gaan er hellemaal van zwart uitslagen en uiteindelijk wegrotten.
maar ik denk als je je tanden goed blijft verzorgen dat het technis gezien geen kwaad kan.
het ligt bij iedereen anders natuurlijk.
ik zo het ook dan niet elke dag zo doen of elk weekend.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Gewoon pluggen, das beter...

:grin:
Oke het werkt natuurlijk wel, maar het idee alleen al. Dat je zoiets bedenkt oke, maar het ook echt doen is een tweede :)

Deze smiley combinatie geeft het volgens mij wel goed weer:
:openmouth: Plug
:confused: Confused
:hearteyes: Joy

Drientje

DF-koning
Je hent het toch al opgelost in water, kun je net zo goed even 1 stapje verder gaan. Laatste keer dat ik speed rectaal nam was ik echt zo fucking van de kaart van echt een heel klein beetje. Ik prefereer rectaal boven oraal...

Drientje

DF-koning
DonnieDark0 zei:
Drientje zei:
Gewoon pluggen, das beter...

:grin:
Oke het werkt natuurlijk wel, maar het idee alleen al. Dat je zoiets bedenkt oke, maar het ook echt doen is een tweede :)

Deze smiley combinatie geeft het volgens mij wel goed weer:
:openmouth: Plug
:confused: Confused
:hearteyes: Joy

Je moet ook eigenlijk eerst een dikke lijn snuiven voordat je plugt. Dan kun je echt veel beter ontspannen en is het inbrengen van je capsule/spuit echt veel relaxter. Maar ja ik ga ook altijd pas pluggen als mijn neus het begeeft en ik heb dan ook wel iets meer ervaring dan de gemiddelde man denk ik....

X

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
hehe, ik geloof je als je dat zegt :)

Ik doe het voorlopig toch maar niet, maar is het niet erg slecht voor je 'stelsel' daar beneden.

Bovenaan