DonnieDark0
Bewuste gebruiker
Als ik speed gebruik maak ik meestal een normaal lijntje en schuif deze vervolgens in een glas halfvol met water. Even flink roeren en dan drink ik het op. Daarna nog een vol glas sap of water erachteraan.
Nu vraag ik me af of dit een "betere" manier is dan een bommetje.
Ik redeneerde namlijk als volgt:
Een bommetje is samengepakte speed welke in je maag/slokdarm ergens terechtkomt en openbreekt door het vocht. De speed is dan redelijk geconcentreerd lijkt mij en kan zo meer schade aanrichten dan wanneer het opgelost is in een half glas water.
Of heb ik het mis en veroorzaakt dit speedwwater onderweg meer schade (lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, omdat het niet geconcentreerd is en snel voorbij spoelt)
Graag hoor ik uw mening
Nu vraag ik me af of dit een "betere" manier is dan een bommetje.
Ik redeneerde namlijk als volgt:
Een bommetje is samengepakte speed welke in je maag/slokdarm ergens terechtkomt en openbreekt door het vocht. De speed is dan redelijk geconcentreerd lijkt mij en kan zo meer schade aanrichten dan wanneer het opgelost is in een half glas water.
Of heb ik het mis en veroorzaakt dit speedwwater onderweg meer schade (lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, omdat het niet geconcentreerd is en snel voorbij spoelt)
Graag hoor ik uw mening