Oplossen drugs

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Wanneer je speed of mdma oplost in frisdrank (bv.: cola) en je draait daarna de stop er terug op en je bewaard de 'superfrisdrank' in de koelkast, hoe lang blijft deze mix dan houdbaar? Blijft de kwaliteit zo verzekerd? Iemand hier ervaring mee?

Spor

Wijs gebruiker
Hey, ja, het kan, dat pep of mdma bederft zou ik niet te snel vanuit gaan, zou gewoon kijken wat de fles frisdrank aanraad :wink:

Een ding wat ik jou, en IEDEREEN die zijn shit oplost in frisdrank wel zeg:

DOE HET NIET :( een lichaam is zo'n mooi bouwwerk, en tanden krijg je maar eens in je leven. Verpest die nou toch niet aan chemische troep opgelost in frisdrank. stop het lekker in een vloeitje of capsule. Bovendien kun je dan beter doseren

Bal0n

Badass junkie
Je kan juist beter doseren als je het oplost. Als je 1000 mg oplost in 1 liter vloeistof, who cares of het water, alcohol, of fanta is, kan je zonder een goede weegschaal al op de mg doseren.

Spor

Wijs gebruiker
^ach, met die paar euro voor een weegschaal weet ik het ook en spaar ik mijn tanden. Dat is het geld dik en dubbel waard. drugs is al slecht genoeg voor je lichaam zonder dat je tanden er onder leiden, zoals vooral bij amfetamine's het geval is.

Bal0n

Badass junkie
Ik had het enkel over het doseren, dat frisdrank slecht voor je tanden is, is wel vrij bekend lijkt me :wink:.

Spor

Wijs gebruiker
^lol niet de frisdrank, vooral MDMA en Amfetamine zijn superslecht voor je tanden :wink:

Om het maar niet te hebben over de klote-plak-tanden die je ervan krijgt. En laat je nou net niet overal je tandenborstel bij je hebben :wink:

p.s. tof dat je er weer bent, ik ken je niet, maar heb in veel oudere threads veel informatie-rijke posts van je gelezen.

Bovenaan