zommes zei:Maar ik wil gewoon rookbare opium, daar heb je toch ontzettend veel van die papaver-planten voor nodig?
disaster zei:Dit is nou chinesen!
![]()
zommes zei:Lijkt mij veel beter dan meteeen aan de heroine te gaan![]()
jaja zei:Op straat ben ik het nooit tegen gekomen.
sick_pervert zei:kun je die opium, zonder dat je em gekookt hebt eigenlijk ook gewoon in een joint roken? dan heb je wel minder effect geloof ik, maar ik weet niet of ik (van de zomer als mijn plantjes uitgebloeid zijn) wel dat echte opium effect wil. en btw heb je van opium ook een beetje een effect dat je bepaalde kleuren enzo intenser gaat zien enzo? grtz
sick_pervert zei:Help! ik heb wat papavers in potjes staan, maar als ze rond de 5cm zijn vallen ze steeds om, hoort dat?:P
pepito zei:sick_pervert zei:kun je die opium, zonder dat je em gekookt hebt eigenlijk ook gewoon in een joint roken? dan heb je wel minder effect geloof ik, maar ik weet niet of ik (van de zomer als mijn plantjes uitgebloeid zijn) wel dat echte opium effect wil. en btw heb je van opium ook een beetje een effect dat je bepaalde kleuren enzo intenser gaat zien enzo? grtz
opium niet in een gewone pijp roken omdat de vlam niet in aanraking met de stof mag komen...in vaporizer (droog) zal prima gaan
ja zonder wind (maakt planten sterk) hoort dat. zet er dus een ventilator opsick_pervert zei:Help! ik heb wat papavers in potjes staan, maar als ze rond de 5cm zijn vallen ze steeds om, hoort dat?:P