Opium

private

Experimenterende gebruiker
Ik heb een paar keer opium gebruikt in de afgelopen paar maanden. Nu, heb ik met mijn vriend en mezelf afgesproken om 1 x per maand opium te gaan roken.

Maar wat ik merk is dus dat ik zeker tussen de maand door, toch wel regelmatig denk van wanneer komt nou het weekend van om en bij de 20ste om het weer te gebruiken.

Opium is verslavend, maar kan iemand mij uitleggen hoe verslavend dat is? Je kan het vergelijken met? En als ik zo door ga, dan is dat nog wel veilig? 1 x in de maand of moet ik langere tussenpauzes hebben of wel gewoon stoppen. Misschien is het wel stom dat ik zoiets vraag en moet ik het voormezelf beslissen, maar dacht ik zet het hier neer. Ik ben namelijk erg voorzichtig en heb zelf een verslaving nodig :). Ik hoor van 1 is zeer gevaarlijk en verslavend en ander zegt van het kan geen kwaad als je het bij paar keer per maand houdt. Ik weet ook dat het aan mij ligt.

Eerst was ik cannabis later aan alcohol, mdma, lsd gebruiker, maar opium vind ik zelf toch het meest relaxt van allemaal en iets anders wil ik niet proberen.

Graag alleen serieuse reacties en alvast bedankt.

speeseend

Wijs gebruiker
De hunkering naar een Opiaat is er al. Het is dan slechts een kwestie van tijd tot je het voor jezelf kan verantwoorden dat je eerder, vaker, een ander Opiaat etc. gaat gebruiken.

private

JA, dat wist ik zelf natuurlijk ook al. En omdat ik daar bang voor ben is het dat ik het hier ben gaan neerzetten. Bedankt voor je reactie alsnog, maar ik heb niet echt mijn antwoord.

Iemand die mij meer over deze druqs kan vertellen qua verslaving...enz?

Alvast bedankt.

samshine

Newbie
Het effect van die troep weegt niet op tegen de verslaving. Pak een keertje wat LSD, freet wat truffels/paddo's, ga eens in de paar maanden aan de XTC, 2c'tjes ga je hard op, DMT is zieke shit. Houd 't bij drugs waarbij je een veel heftiger effect hebt, met een veel minder grote craving. Je verpest je leven met die opium man!

KoxBox

Badass junkie
samshine zei:
Het effect van die troep weegt niet op tegen het effect. Pak een keertje wat LSD, freet wat truffels/paddo's, ga eens in de paar maanden aan de XTC, 2c'tjes ga je hard op, DMT is zieke shit. Houd 't bij drugs waarbij je een veel heftiger effect hebt, met een veel minder grote craving. Je verpest je leven met die opium man!
:rolleyes:

Oom Klaas

Badass junkie
KoxBox zei:
samshine zei:
Het effect van die troep weegt niet op tegen het effect. Pak een keertje wat LSD, freet wat truffels/paddo's, ga eens in de paar maanden aan de XTC, 2c'tjes ga je hard op, DMT is zieke shit. Houd 't bij drugs waarbij je een veel heftiger effect hebt, met een veel minder grote craving. Je verpest je leven met die opium man!
:rolleyes:

Dat 'ie zich daarvoor heeft aangemeld vind ik nog wel het mooiste :grin:

private

Na, lang denken ben ik tot de conclusie gekomen om het toch niet meer te gebruiken. Mijn gevoel zegt dat het verkeerd kan gaan aflopen en ga dus op mijn gevoel af.

Heel erg bedankt, mijn besluit is oa genomen door jullie reacties. :wave:

k00k

Bewuste gebruiker
private zei:
Na, lang denken ben ik tot de conclusie gekomen om het toch niet meer te gebruiken. Mijn gevoel zegt dat het verkeerd kan gaan aflopen en ga dus op mijn gevoel af.

Heel erg bedankt, mijn besluit is oa genomen door jullie reacties. :wave:

Amen, nuff said :)

speedjunky69

Bewuste gebruiker
speeseend zei:
De hunkering naar een Opiaat is er al. Het is dan slechts een kwestie van tijd tot je het voor jezelf kan verantwoorden dat je eerder, vaker, een ander Opiaat etc. gaat gebruiken.

idd dus wees voorzichtig!

Flameon

Badass junkie
speedjunky69 zei:
speeseend zei:

idd dus wees voorzichtig!

Beter gezegd, stop nu het nog kan misschien!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
samshine zei:
Het effect van die troep weegt niet op tegen de verslaving. Pak een keertje wat LSD, freet wat truffels/paddo's, ga eens in de paar maanden aan de XTC, 2c'tjes ga je hard op, DMT is zieke shit. Houd 't bij drugs waarbij je een veel heftiger effect hebt, met een veel minder grote craving. Je verpest je leven met die opium man!

Ja man, dat is pas advies ! :rock:

Lekker bezig ! :wave:

JJJ

Bewuste gebruiker
^ ik vind het best goed advies anders, als je gevoelig bent voor verslaving zijn psychedelica en mdma volgens mij een veel betere keus dan opiaten, en bovendien zijn dat middelen waar je vaak ook nog iets aan hebt/van leert.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
JJJ zei:
^ ik vind het best goed advies anders, als je gevoelig bent voor verslaving zijn psychedelica en mdma volgens mij een veel betere keus dan opiaten, en bovendien zijn dat middelen waar je vaak ook nog iets aan hebt/van leert.

Dat geldt wel niet voor iedereen he.

Bovenaan