opium

haaitand

Experimenterende gebruiker
ja hallo beste ik en hier nieuw en kga gewoon vraagskes stellen ke ie geleezen de het iets krijgd an muskaat ik eb da ook erges anders gelezen en ik heb toen een hele muskaat geraspt en opgegeten (ik was toen wel zat)maar ik voelde niets wat heb ik verkeerd gedaan
tijdens de zomer heb ik papaver gezaaid maar er kwam geen sap uit mijn oogst bleek de verkeerde te zijn en nu heb ik de juiste papavers ma hoeveel moet ik zo oproken om iets te voelen
ik heb ook en plaats gevonden waar er zeker 100 vliegen zwammen staan maar ik lees ergens dat je de huid moet weg doe en aleen de hoed moet eten en erges anders lees ik dat ja best de schel eet

tripkikker

Experimenterende gebruiker
papaver roken krijg je geen effect van en nootmuskaat wil je geen effect van hebben omdat je niet 3 dagen in een dellerium wilt lefen geloof mij maar :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
nootmuskaat 2/3 noten succes

uuh opuim roken .. tje de hars roken

en de vliegenzwam ... GOED DROGEN dan eten

Funky Monkey

Badass junkie
Goedzo, zijn we gelijk van je gespam af :hearteyes: Je kan trouwens ook coke en hero samen proberen te nemen... schijnt een heel leuk effect te hebben :mrgreen:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Je kan trouwens ook coke en hero samen proberen te nemen... schijnt een heel leuk effect te hebben :mrgreen:

speedball :smilingimp: maak je wel indruk mee op je vrienden. Wat natuurlijk, het hoogste goed in het leven :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
^ lol daarom, en als je voor je het doet nou ook eerst nog even bekend / beroemd word komt je naam op wikipedia te staan :beer:

speeseend

Wijs gebruiker
^ Wanneer mensen zeggen dat er weer 'ns iemand aan de Hero is overleden, is het meestal Hero + ...

Neem nu de wijlen gitarist van de RHCP, Hillel Slovak, deze is ook aan een een Speedball ten onder gegaan. Niet enkel aan de Heroine.Terwijl meestal gesproken wordt over een Heroine-overdosis. Dit kan het uiteindelijke gevolg zijn van de oorzaak, een combinatie van Coke en Hero.

Maar ja, het maakt verder natuurlijk geen snars uit; dood is nu eenmaal dood ;-(

p.s. Dat Slash ook zo nu en dan speedballend door het leven is gegaan...

Bovenaan