Opgezwollen voet?! :S

PillenJunk

Experimenterende gebruiker
Hallooow.. :wave:
Ik heb een vraaagje even..

Ik heb vrijdag en gister pep zitten snuiven ik heb bij elkaar rond de 1 gram op ofzo.

Vanmorgen was ik eindelijk weer een keertje in slaap gekomen, na 4 uurtjes wel weer wakker maar okee..
toen voelde ik dus een verschrikkelijke tering pijn in me rechtervoet, dus ik keek ernaar en mn hele voet is opgezwollen en paars met rode bulten :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Hoe kan dit?!
komt het door de pep ofzo, of gwn omdat ik slecht slaap (sinds woensdag slaap ik niet ofweinig)??
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik paarse poten heb na nachtje trippe maar nooit dat het ook zo'n verschrikkelijk pijn doet.. :( ik kan er ook niet op staan/lopen dus dat gaat ook moeilijk.. :( en ik krijg mn schoen niet eens normaal aan zo dik is mn voet

nja als ik er morge nog zo'n last van heb ga ik gewoon naar de dokter, maarja ik ben bang dat die er straks achterkomt ofzo dat het door drugs is en ik heb echt geen zin in nog meer gezeik over drugs :openmouth:

groetjes,
Natascha :xtc:

Opa

Bewuste gebruiker
Da's echt niet helemaal normaal nee, SNEL NAAR DE DOKTER!!!
Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!!!
Dus vertel hem gewoon wat je wanneer hebt gebruikt (ook in het verleden!) en wat voor effecten dat had op je voet!!!

BTW: het kan natuurlijk ook dat je gewoon knettervaag je poten gestoten hebt, maar als ik zo lees dat je het vaker hebt en maar zo weinig gebruikt hebt, denk ik niet dat dat het is!!!

PillenJunk

neenee heb niks gestoten, gevallen, beklemd of iets in die trant dat weet ik zoiezo 100% ckr.. :)

maarja ik vraag het me echt af...! :confused:

Opa

Bewuste gebruiker
Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien)
GEZONDHEID VOOR DRUGS NATASHA!!!

Succes iig, :wave:

PillenJunk

nja kom net van de dokter en ik dacht ik zeg pas wat over drugs als hij er om vraagt zegmaar.. :P
maar hij vroeg het niet hij vond het ook raar van me voet en die rode bultjes hij vroeg heb je katten in huis nee ik niet.
nu ga ik aan de antibiotica.. :openmouth:
maar khad eigelijk net zin in een nakje.. :grin: maar kan dat wel met antibiotica?! :openmouth:

Opa

Bewuste gebruiker
Opa zei:
Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien)

Succes iig, :wave:

Opa

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2e sceneedanameisje? :grin:

:tearsofjoy: Scenemeisjeaandacht is in dit opzicht niet te evenaren geloof ik..!! Maar ik heb iig m'n best weer gedaan :rolleyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik hoop dat je inmiddels naar de dokter bent geweest en dat het minder is geworden. Speed kan invloed hebben op je doorbloeding, maar of je voet hierdoor nu ook zo is geworden, weet ik ook niet.

3970

Wijs gebruiker
PillenJunk zei:
dude.. wtf?! :openmouth:
ik ben toch naar de dokter gwst joh.. :P

Tjonge jonge...lees je eigenlijk wel wat de anderen je adviseren?? En als je dan toch niet wilt luisteren, waarom vraag je dan advies? Was je bang dat je dokter de politie zou bellen als je verteld had dat je speed gebruikt had? Sommige mensen.....

PillenJunk

uh nee misschien bang dat die me moeder op zou bellen om te vertellen dat ik door speed een of andere gare iets heb opgelopen..?! :openmouth:
maar ondertussen is de anti biotica aangeslage en sinds vandaag is de zwelling minder geworden.. ik moet de kuur afmaken en als het goed is gaat het dan gewoon helemaal weg..

maarja, ik vind het nog steeds wel rare shitt :openmouth:

3970

Wijs gebruiker
Zoals ik al zei, je leest dus echt niet wat er geadviseerd wordt.....

Opa zei:
Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!!

En je denkt nu dat de antibiotica aan slaat, maar je hebt waarschijnlijk ook geen speed meer op...als het daar dus mee te maken heeft gehad, dan komt het misschien de volgende keer gewoon weer terug....

Opa zei:

Ellesdee

Badass junkie

PillenJunk

3970 zei:
Zoals ik al zei, je leest dus echt niet wat er geadviseerd wordt.....

Opa zei:
Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!!

En je denkt nu dat de antibiotica aan slaat, maar je hebt waarschijnlijk ook geen speed meer op...als het daar dus mee te maken heeft gehad, dan komt het misschien de volgende keer gewoon weer terug....

Opa zei:

jaa ik lees het wel, maar ik ben toch naar de dokter geweest...!! :rolleyes:
en het is nu zo goed als over ik kan weer lopen.. en ik heb maandag nog een nakje genomen niks gebeurd. ik maak de kuur gewoon af en als ik volgende keer weer zoiets gaars heb gebruik ik gewoon die teringtroep niet meer.. :tearsofjoy:

Bovenaan