Niles
Newbie
Hoi mensen, ik zit met iets heel raar. Ik ben op 2,5 week serieus verslaafd geworden aan GHB. Deed het dag en nacht en toen het 2 keer helemaal op was, ben ik echt doorgeflipt en voelde mij zo ellendig. Ik ben sinds een paar dagen op dit forum alles beginnen te lezen en heb me pas sinds deze middag lid gemaakt zodat ik sommige post van leden kon opzoeken. Ik heb dus de voorschriften geprobeerd die hier stonden bvb 5 ML per 2 uur maar zelfs dat lukte me niet omdat de afkick te groot werd na max 1u 45. Ik had reeds ook al een afspraak vandaag gemaakt met het drugscentrum hier in de buurt en heb mijn telefonisch intake gesprek pas op 4/9. Ik had om 16h00 nog een 5 genomen, ben lekker gaan eten en toen in slaap gevallen, ik vermoed dat ik die van 18h00 ook niet gepakt heb. Om iets na 8 schiet ik wakker en pak de volgende 5 m, voelde een euforisch gevoel en was al op klok aan het kijken wnr het kwart voor 10 was omdat dan de nood meestal al zo hoog is dan maar helemaal niets, een uur later nog niets. Het is nu 2 uur dus heb al minimum 6 uur lang niks genomen, bibber enkel heel licht en kan niet super lang stilzitten maar kan ook niet slapen wat volgend mij ook het bibberen verklaart. Zou het verstandig.zijn om dit zo door te proberen, ik heb pas begin volgende week mijn Valium en consoorten of raden jullie toch iets te nemen omdat het te gevaarlijk zou zijn zo abrupt te stoppen