mmn
Belezen gebruiker
live report
14:00
ik had eerst 2 halfjes op totaal 100 mics
merkte er niks van dus doe er maar nog 1 zegel onder de tong
nu voel ik hem aardig opkomen als het zo voelt, want ik heb nog nooit een tripmiddel geprobeerd
me moeder en mijn zus zijn er gewoon bij die zijn nu een spacecake aan het bakken wat ze nog nooit gedaan hebben
kom ik eingelijk net achter het begint net pas te werken en ik heb nog 1 hele onder mijn tong

14:36
als ik de tegels zie bewegen gaat het goed he
15:16
woo rare geluiden en beelden zeg
15:49\
wel heeeeel erig trypi en dan na te gaan dat mijn moeder en zus niks doorhebben.
pink floyd fockt aardig met dat geluid zeg
17:00
wo nu al zo laat
het gaat erig draiieder 
ik weet niet naar waar alice gaat maar ik ga gewoon nog even mee

20:00
mijn moeder zegt "he waarom neem jij geen space-cake je zus heeft het helemaal voor jouw gebakken waarop ik zeg " nee ik hoef die troep niet"
. op dit moment belt een vriend van me om te vragen of ik nog wiet heb, wat ik natuurlijk wel heb. en hij zegt ga je nog uit waarop ik zeg ja denk het wel
hij zegt kom dan naar mij toe.
21:00
en het gaat maar door wel leuk maar ik wil ook zo nog uitgaan ach ja :P
nu op weg naar een vriend van me maar eerst even douchen het buiten fietsen voelde heerlijk aan geen koude handen en het was echt grappig behalve dat ik dacht dat elke auto een politie auto was en dat ik aangehouden zou worden omdat ik geen licht op mijn fiets had en GHB bij me had
. ook wist ik weer eens niet waar hij nou woonde dus ik steeds bellen en steeds weer verkeerd fietsen, maar uiteindelijk heb ik het toch gevonden.
22:30 bij die vriend aangekomen erg leuk mensen waren daar een beetje dronken en praten veel tegen mij terwijl ik er niks van snap, want ik merk gewoon dat ik er niet naar luister ik ben namelijk met hele andere dingen bezig, want er gaat zo veel door mijn hoofd dat ik ze gewoon bijna niet kan volgen. Toen wilden vrienden van me een joint draaien dus ik zoek naar wiet in mijn zak maar ik voel bijna niks met mijn vingers. uiteindelijk vindt ik het toch en ze draaien een joint en vragen of ik ook mee rook. ik zeg " nee tuurlijk niet ik space hem nu al vet erg"
24:00 we gaan uit en ik vindt het er erg leuk, die muziek en de flitsende lichten, alleen dacht ik op dat moment ook dat ik aan het dansen was maar ik stond gewoon bijna helemaal stil en was gewoon van de muziek aan het genieten. ook hier heb ik een soort van bad-trip gehad namelijk dat ik dacht dat ik nooit meer uit deze trip zou komen en dat ik zou mijn hele leven zou blijven gelukkig was het later denk wat meer uitgewerkt en wist ik dat ik ergens had gelezen dat dat helemaal niet kan
4:00 ik ga weer naar huis op de fiets en merk dat het bijna is uitgewerkt, want ik zie geen gekke dingen meer alleen merk ik wel dat het in mijn hoofd nog lang niet rustig is.
5:00 ik lig in bed, maar kan nog niet slapen mijn hoofd gaat nog veels te hard.
6:00 eindelijk het is uitgewerkt. het is in mijn hoofd eindelijk weer rustig

14:00
ik had eerst 2 halfjes op totaal 100 mics
merkte er niks van dus doe er maar nog 1 zegel onder de tong
nu voel ik hem aardig opkomen als het zo voelt, want ik heb nog nooit een tripmiddel geprobeerd
me moeder en mijn zus zijn er gewoon bij die zijn nu een spacecake aan het bakken wat ze nog nooit gedaan hebben
kom ik eingelijk net achter het begint net pas te werken en ik heb nog 1 hele onder mijn tong

14:36
als ik de tegels zie bewegen gaat het goed he
15:16
woo rare geluiden en beelden zeg
15:49\
wel heeeeel erig trypi en dan na te gaan dat mijn moeder en zus niks doorhebben.
pink floyd fockt aardig met dat geluid zeg
17:00
wo nu al zo laat
ik weet niet naar waar alice gaat maar ik ga gewoon nog even mee
20:00
mijn moeder zegt "he waarom neem jij geen space-cake je zus heeft het helemaal voor jouw gebakken waarop ik zeg " nee ik hoef die troep niet"
21:00
en het gaat maar door wel leuk maar ik wil ook zo nog uitgaan ach ja :Pnu op weg naar een vriend van me maar eerst even douchen het buiten fietsen voelde heerlijk aan geen koude handen en het was echt grappig behalve dat ik dacht dat elke auto een politie auto was en dat ik aangehouden zou worden omdat ik geen licht op mijn fiets had en GHB bij me had
22:30 bij die vriend aangekomen erg leuk mensen waren daar een beetje dronken en praten veel tegen mij terwijl ik er niks van snap, want ik merk gewoon dat ik er niet naar luister ik ben namelijk met hele andere dingen bezig, want er gaat zo veel door mijn hoofd dat ik ze gewoon bijna niet kan volgen. Toen wilden vrienden van me een joint draaien dus ik zoek naar wiet in mijn zak maar ik voel bijna niks met mijn vingers. uiteindelijk vindt ik het toch en ze draaien een joint en vragen of ik ook mee rook. ik zeg " nee tuurlijk niet ik space hem nu al vet erg"
24:00 we gaan uit en ik vindt het er erg leuk, die muziek en de flitsende lichten, alleen dacht ik op dat moment ook dat ik aan het dansen was maar ik stond gewoon bijna helemaal stil en was gewoon van de muziek aan het genieten. ook hier heb ik een soort van bad-trip gehad namelijk dat ik dacht dat ik nooit meer uit deze trip zou komen en dat ik zou mijn hele leven zou blijven gelukkig was het later denk wat meer uitgewerkt en wist ik dat ik ergens had gelezen dat dat helemaal niet kan
4:00 ik ga weer naar huis op de fiets en merk dat het bijna is uitgewerkt, want ik zie geen gekke dingen meer alleen merk ik wel dat het in mijn hoofd nog lang niet rustig is.
5:00 ik lig in bed, maar kan nog niet slapen mijn hoofd gaat nog veels te hard.
6:00 eindelijk het is uitgewerkt. het is in mijn hoofd eindelijk weer rustig