• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

op weg met alice

mmn

Belezen gebruiker
live report

14:00
ik had eerst 2 halfjes op totaal 100 mics
merkte er niks van dus doe er maar nog 1 zegel onder de tong

nu voel ik hem aardig opkomen als het zo voelt, want ik heb nog nooit een tripmiddel geprobeerd :openmouth:
me moeder en mijn zus zijn er gewoon bij die zijn nu een spacecake aan het bakken wat ze nog nooit gedaan hebben :hearteyes:
kom ik eingelijk net achter het begint net pas te werken en ik heb nog 1 hele onder mijn tong :mrgreen: :rolleyes:

14:36
als ik de tegels zie bewegen gaat het goed he :hearteyes:

15:16
woo rare geluiden en beelden zeg :openmouth:

15:49\
wel heeeeel erig trypi en dan na te gaan dat mijn moeder en zus niks doorhebben.
pink floyd fockt aardig met dat geluid zeg

17:00
wo nu al zo laat :openmouth: het gaat erig draiieder :flushed:
ik weet niet naar waar alice gaat maar ik ga gewoon nog even mee :hearteyes: :openmouth:

20:00
mijn moeder zegt "he waarom neem jij geen space-cake je zus heeft het helemaal voor jouw gebakken waarop ik zeg " nee ik hoef die troep niet" :openmouth:. op dit moment belt een vriend van me om te vragen of ik nog wiet heb, wat ik natuurlijk wel heb. en hij zegt ga je nog uit waarop ik zeg ja denk het wel :openmouth: hij zegt kom dan naar mij toe.

21:00 :rolleyes: en het gaat maar door wel leuk maar ik wil ook zo nog uitgaan ach ja :P
nu op weg naar een vriend van me maar eerst even douchen het buiten fietsen voelde heerlijk aan geen koude handen en het was echt grappig behalve dat ik dacht dat elke auto een politie auto was en dat ik aangehouden zou worden omdat ik geen licht op mijn fiets had en GHB bij me had :flushed: . ook wist ik weer eens niet waar hij nou woonde dus ik steeds bellen en steeds weer verkeerd fietsen, maar uiteindelijk heb ik het toch gevonden.

22:30 bij die vriend aangekomen erg leuk mensen waren daar een beetje dronken en praten veel tegen mij terwijl ik er niks van snap, want ik merk gewoon dat ik er niet naar luister ik ben namelijk met hele andere dingen bezig, want er gaat zo veel door mijn hoofd dat ik ze gewoon bijna niet kan volgen. Toen wilden vrienden van me een joint draaien dus ik zoek naar wiet in mijn zak maar ik voel bijna niks met mijn vingers. uiteindelijk vindt ik het toch en ze draaien een joint en vragen of ik ook mee rook. ik zeg " nee tuurlijk niet ik space hem nu al vet erg"

24:00 we gaan uit en ik vindt het er erg leuk, die muziek en de flitsende lichten, alleen dacht ik op dat moment ook dat ik aan het dansen was maar ik stond gewoon bijna helemaal stil en was gewoon van de muziek aan het genieten. ook hier heb ik een soort van bad-trip gehad namelijk dat ik dacht dat ik nooit meer uit deze trip zou komen en dat ik zou mijn hele leven zou blijven gelukkig was het later denk wat meer uitgewerkt en wist ik dat ik ergens had gelezen dat dat helemaal niet kan :openmouth: :rolleyes:

4:00 ik ga weer naar huis op de fiets en merk dat het bijna is uitgewerkt, want ik zie geen gekke dingen meer alleen merk ik wel dat het in mijn hoofd nog lang niet rustig is.

5:00 ik lig in bed, maar kan nog niet slapen mijn hoofd gaat nog veels te hard.

6:00 eindelijk het is uitgewerkt. het is in mijn hoofd eindelijk weer rustig
:rolleyes: :openmouth: :hearteyes: :hearteyes: :wave:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
2 zegeltjes en nog nooit getript? Zet je dan maar schrap :grin:
Geniet ervan :hearteyes:

Duurt btw ongeveer een uur voordat het begint te werken, bij mij tenminste.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nou dit wordt een leuk spektakel.

Hoelang wacht jij tot herinname van halfjes en hele op elkander ?

die kan straks niet meer typen niet meer nadenken.

Het heeft overigens geen nut om je maag leeg te laten pompen.
Denk daar aan he ....
Gewoon ontspannen en overgeven aan de LSD.

Stonie
ps: Je zit in de verkeerde topic je moet hierheen :

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=369415#369415

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Haha ik ben benieuwd, mijn eerste keer was 75 ug en daar heb ik aardig hard van getript moet ik zeggen, eerste keer 200 zou ik niet doen maar het komt wel goed, zal wel een prima setting zijn! Geniet ermaar van en geef je je er aan over! Happy trippin :wave:

Adreno

eckies

Belezen gebruiker
Hoop dat het je de trip als plesant zal ervaren. Vind het wel raar dat je zo snel nog een hele heb genomen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, ik heb m'n eerste keer ook +- 200 mics gehad. Maar wel netjes verdeeld. Ik denk dat het wel goed komt =)

mmn

Belezen gebruiker
het is gelukkig wel goed gekomen wel wat gekke dingen meegemaakt ik ging namelijk fietsen naar vrienden en toen leek elke auto op een politie auto ik denk dat ik bang was dat ik werd aangehouden met GHB op zak en ik had geen licht op mijn fiets :openmouth: . eigenlijk vond ik de trip wel leuk lekker buiten fietsen en niks ervan voelen dat het bijvoorbeeld koud is. Uitgaan was ook erg vet met rare lichten en muziek. alleen kon ik pas om 6 uur snachts slapen dat betekent dat de trip 16 uur duurde :openmouth: dat vondt ik echt te lang mischien kwam dat wel door de dosis.

ook pink floyd was geweldig echt super mooi die live shows :mrgreen: als ik volgende keer naar een concert ga van david gillmore neem ik zeker weer :openmouth:

teebo

Bewuste gebruiker
waarom wordt iedereen hier die aan het trippen is tegengehouden als hij aan het trippen is?

azgaza

Badass junkie
16 uur is niet uitzonderlijk voor LSD hoor, hogere dosissen eindigen bij mij ook vaak in een trip van boven de 14 uur. Meestal 12 a 16 uur voordat ik kan slapen en alles over is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Stonie is overdosing on the LSD .... says:
leipe shit ouwe
Stonie is overdosing on the LSD .... says:
neem nooit 8 druppels rectaal

Bovenaan