Oorlogje spelen?

Chris Pontius

Badass junkie
Noord-Korea heeft vanochtend het vuur geopend op het Zuid-Koreaanse eiland Yeonpyeong. Ongeveer 60 tot 70 huizen staan in lichterlaaie, en er zijn meerdere gewonden. Zuid-Korea heeft de actie reeds beantwoordt, zo meldt persbureau Associated Press.

Een woordvoerder van het Zuid-Koreaanse leger bevestigt dat er 'een aantal granaten' is afgevuurd door de Democratische Volksrepubliek Korea. Bewoners van het eiland zeggen dat er meer dan vijftig granaten geland zijn.

De granaten zouden vanuit de Noord-Koreaanse stad Haeju zijn afgevuurd. Het is de tweede keer dit jaar dat Noord-Korea zich van zijn sadistische kant laat zien. Eerder dit jaar schoten ze een Zuid-Koreaans oorlogsschip naar de bodem van de oceaan. Hoewel inmiddels vastgesteld is dat de kogels van Noord-Koreaanse makelij zijn, ontkennen de communisten dat zij voor de actie verantwoordelijk zijn.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... idkor.html

Dat kan nog leuk worden. :hearteyes:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Noord-Korea heeft kernwapens waar ze steeds mee dreigen dus dit zal wel met een sisser aflopen net als de vorige keren.

jcutter

Badass junkie
Ach, gewoon door blijven vreten, neuken, schijten, douchen, haten, films kijken, en je oma's haren knippen. Wat maakt het allemaal uit?

kaasbaas

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!

Denk 't niet, de V.N. heeft toch een samenwerking met zuid korea. Een paar bommen erop en het communistisch rijk is verleden tijd.

TokoBali2

Belezen gebruiker
Berbatov zei:
Noord-Korea heeft kernwapens waar ze steeds mee dreigen dus dit zal wel met een sisser aflopen net als de vorige keren.

Noord-Korea claimt kernwapens te hebben. Vraag me af of het werkelijk zo is.

Dreuge

Badass junkie
kaasbaas zei:
Chris Pontius zei:
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!

Denk 't niet, de V.N. heeft toch een samenwerking met zuid korea. Een paar bommen erop en het communistisch rijk is verleden tijd.

Dan mag de V.N. wel eens harde actie ondernemen.. Er zijn toch 2 mensen gestorven?

W.F.L.

Badass junkie
Dreuge zei:
kaasbaas zei:
Chris Pontius zei:

Eindelijk wat actie!

Dan mag de V.N. wel eens harde actie ondernemen.. Er zijn toch 2 mensen gestorven?

Joh!! 2 Doden.. Dat is niets. In Afrika hebben ze geen eten. :angry: Dat is pas erg!!

Lauu

Badass junkie
Afrika is al niet meer te redden. Dat continent kan net zo goed zinken, dat zou de bezuinigen hier goed doen.

cropp

Badass junkie
Noord korea is wel een beetje de bastard in deze oorlog naar mijn idee, verder kan ik niet zeggen dat dit me een fuck interesseert, het spijt me verschrikkelijk...

mephuser

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:

Eindelijk wat actie!

Sorry hoor.... Maar " te vet " ??? WTF!!??

Ik mag toch hopen van niet.. Er worden dan smerige bommen gebruikt en dan wordt et een smerige oorlog die TEveel onschuldige levens gaat kosten.. Dan zeg je echt niet meer " te vet"

Ik heb mijn portie gevechtshandelingen al wel gehad en kan je zeggen dat dat echt niet " te vet " is. Ik heb er ZEKER geen behoefte aan en ik hou mn hart vast!

Bovenaan