Ook NIET blowers op DF?

Qocaïne

Badass junkie
Iedereen hier op DF blijkt het normaal te vinden om iedere dag, of regelmatig een blowtje te roken... uiteraard moet iedereen dat lekker zelf weten, en ben ik zeker niet degene die het afkeurd. Maar zijn er ook DF'ers die niet blowen?

Of ben ik gewoon de enige? :grin:
Ik raak het niet aan, ik vind er helemaal niets aan en moet er daarnaast altijd van kotsen!

Meer mensen?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik blow erg weinig, alleen op feestjes en af en toe als ik andere drugs gebruik. Elke dag (of week) een blowtje doe ik zeker niet. Ik blowde vroeger bijna elke dag, ben toen gestopt, nu vind ik dat af en toe wel kan, maar elke dag blowen heb ik absoluut geen behoefte aan.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hier nog een... :flushed: :)

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.
Ook zijn er die het gewoon allemaal doen.

cropp

Badass junkie
PepTalk zei:

Maar op DF zitten niet alleen blower, alle soorten drugs worden hier door verschillende gebruikers gebruikt.

De een blowt niet maar gebruikt lsd, terwijl de ander juist weer een pilletje slikt.

Amaranth

Bewuste gebruiker
cropp zei:
PepTalk zei:

Haha die is fucking vet xD

Ja, op zich blow en rook ik best veel, dus bij mij moet je niet zijn :P

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mr.Vanderkart zei:
Ik blow wel maar rook niet

Stoppen met blowen lukt maar niet.. :( Ik slaap heel slecht en wordt er agressief van en dat terwijl ik gemiddeld 1,5 hasjjoints rook. Ik zie het nut van stoppen ook niet echt in, behalve dat het slecht is voor mn gezondheid..

maiskorrel

Bewuste gebruiker
mja ik blow wel minstens een keer per week en blijf er plezier in hebben zolang het maar niet uit verveling gedaan wordt.

GanjaLove

Newbie
Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af :stoned:

want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
GanjaLove zei:
Maar als jullie dan gestopt zijn hea, kome jullie dan nog vaak op DF vraag ik me af :stoned:

want k bedoel, stoppe met blowen is een kwestie van andere dingen om te doen zoeken, dus als je dan naar DF gaat en de mooiiste verhale van de heerlijkste spaces vind lijkt me dat toch ff'tjes een lastig momentje :grin:
Haha, ik weet niet eens hoe ik moet reageren.

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
GanjaLove zei:

nee.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik blow niet, nooit gedaan ook. Vind het eerlijk gezegd gewoon stikken en moet er niet aan denken, door die geur, om het te roken.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind die weeige zoete geur juist heerlijk :)
Alleen vind ik het vreemd dat je die zoete geur van wiet alleen krijgt als je het in een jointje oprookt.

Bij puur roken, ruikt het totaal anders, meer een 'er ruikt hier iets verbrands' luchtje.
Kan aan mij liggen hoor.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom mietjes? Als ik Debris zijn/haar lijstje zie, vind ik dat niet echt mietig ( voor hoever drugs gebruik al 'stoer' is.)

Ieder z'n eigen ding..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe bedoel je grapje? Ik ben sirieus? Of was je post helemaal niet op mij bedoeld:P

Ik vind iig dat als je bijv. DMT hebt gebruikt, je toch behoorlijk stevig in je schoenen moet staan. ( of je moet heel dom en ontwetend zomaar wat aangepakt en genomen hebben)

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Hoe bedoel je grapje? Ik ben sirieus? Of was je post helemaal niet op mij bedoeld:P

Ik vind iig dat als je bijv. DMT hebt gebruikt, je toch behoorlijk in je schoenen moet staan. ( of je moet heel dom en ontwetend zomaar wat aangepakt en genomen hebben)

Nee naar acidboy natuurlijk. Mietje als je geen wiet rookt, sommige mensen... :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Interesant, Iemand op DF die wiet een stapje te ver vind.
Gebruik je wel andere middelen? Zo niet, intereseer je je er dan alleen voor en lees je hier veel?

Bovenaan