Ontwenningsverschijnselen suboxone

Oxycodon af

Newbie
Hallo allemaal,
Ik heb ruim 4 jaar oxycodon gebruikt ivm een operatie aan een hersentumor. Afbouwen oxy lukte niet dus ben daardoor doorverwezen naar een kliniek en ben overgestapt op suboxone. De eerste dagen waren een hel maar daarna ging het goed. Wat me nog het meest verbaasd is dat ik nooit tijdens het afbouwen ontwenningsverschijnselen heb gehad tot ik van 2mg naar 0 ging. Ik heb woensdag mijn laatste suboxone ingenomen en pas donderdagavond begon de ellende. Het is inmiddels zaterdag en het is sinds donderdag elke dag erger geworden. Al 2 nachten helemaal niet geslapen ondanks 40 mg Temazepam!! Waar ik nu het meest last van heb zijn mijn benen die ik niet stil kan houden met vreselijke kramp. Weet iemand hoe lang het duurt voor het voor het weer minder wordt? En is er iets aan te doen? Nu is het een hel!!!!

De Zandman

DF-koning
40 mg temazepam?!?
Dat kan je je leven kosten!
20 mg is het maximum.. je verliest je evenwicht!
En dan nog wakker liggen...

L

Lid 152247

Gast
40 mg temazepam?!?
Dat kan je je leven kosten!
20 mg is het maximum.. je verliest je evenwicht!
En dan nog wakker liggen...
Welnee ik raad het niemand aan..maar 40mg is niet levensgevaarlijk. Heb periodes boven de 100.gehad..
PTSS doet rare dingen met je.
Maar het zijn beslist geen smarties!!!

L

Lid 152247

Gast
Boven de 100?!
Wie schreef dat nou voor....
Niet te geloven!
Niemand schrijft dat natuurlijk voor. Daarom zeg ik.. met PTSS ben je jezelf niet. Je doet de gekste dingen als je in paniek bent of weer herbeleeft ..

Maar ik vermeldde het alleen dat het heel gevaarlijk is omdat je kan vallen, gas aan laten staan etc. De dosering an sich is niet levensgevaarlijk. Zelfs niet gevaarlijk..maar ik wil ivm verkeerde suicide interpretatie niet neerzetten vanaf wanneer het wel gevaarlijk is. Dat doet er niet toe.

En laat dit een les zijn...hoeveel temazepam je ook neemt..een groot gedeelte zit tussen je oren. En dat bedoel ik niet lullig.

1 vd redenen waarom benzo's zo goed werken...mensen ontspannen al als ze het hebben ingenomen..en al de benzo je echt laat ontspannen laat je alles los en rol je zo in slaap..

De benzo doet al het werk niet in zijn up.

In normale gevallen.
Maar zie nu pas oud topic...laatst online in maart

Die zere benen hoor/lees ik vaak na suboxone. Ik ben in de afgelopen weken van hero naar metha naar subo gegaan en slik of gebruik nu niks meer. Laatste dosering suboxone (1mg) was 5 dagen geleden maar ik heb nog steeds zere benen, een ontregelde spijtvertering en een fucking verkoudheid waar geen eind aan komt. Ik ben de hele dag moe maar ik slaap licht.
Het lijf is aan het werk. Zelf zie ik het als een totale verklote balans in lijf en hoofd die moet herstellen. Pijnprikkels kwamen eerst niet door en nu hebben die pijnzenuwen weer vrij baan. Ik denk dat m'n hersenen of zenuwstelsel op dit moment opnieuw ingesteld worden, zonder die waas van opiaten. Zelfde geldt voor maag en darmen. Eerst hield ik alles 3 dagen vast en nu loopt het te snel door.
Het zijn allemaal ongemakken waar je tijdens je ontwenning doorheen moet. Natuurlijk lonkt je middel dan, dat aan al die ongemakken een einde maakt. Maar dat is de test die je door moet komen. Terugvallen is ook geen optie toch? Ik ben niet voor niks aan dit traject begonnen.

Ik wens iedereen die net als ik, googlend naar informatie over 'ontwenning suboxone', op dit forum kwam veel succes.

Bovenaan