online truffels en salvia kopen

lazy

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik wil al een tijdje truffels en salvia proberen maar er zijn geen smartshops in België..
dus ik wou het online bestellen maar dit kan niet naar mijn huis omdat ik nog bij mijn ouders woon.
Naar mijn vrienden kan ik het ook niet verzenden want die wonen ook nog bij hun ouders, heeft iemand tips voor mij?

pascal828

Badass junkie
Ben je nou zo dom, of kun je zelf niet een andere manier vinden om er te komen?
Openbaar vervoer misschien? moeilijk hoor....
En als dat niet kan, heb je pech. :wave:

Pandaboy

lazy zei:
Hallo, ik wil al een tijdje truffels en salvia proberen maar er zijn geen smartshops in België..
dus ik wou het online bestellen maar dit kan niet naar mijn huis omdat ik nog bij mijn ouders woon.
Naar mijn vrienden kan ik het ook niet verzenden want die wonen ook nog bij hun ouders, heeft iemand tips voor mij?

Er zijn inzamelpunten waar je je post kan laten naartoe sturen (bij ons is het bij de Alma). Daar kan je het gewoon gaan ophalen. Ik denk dat het Taxi-post pick up en go noemt ofzoiets, je zal het wel vinden op google.
Nog nooit problemen mee gehad, men pakjes liggen gewoon daar te wachten

pascal828

Badass junkie
Pandaboy zei:
lazy zei:

Er zijn inzamelpunten waar je je post kan laten naartoe sturen (bij ons is het bij de Alma). Daar kan je het gewoon gaan ophalen. Ik denk dat het Taxi-post pick up en go noemt ofzoiets, je zal het wel vinden op google.
Nog nooit problemen mee gehad, men pakjes liggen gewoon daar te wachten
Volgens mij doen ze dat niet bij natuurlijke producten zoals zaadjes, truffels en salvia.
Dat kan verrotten als het niet wordt opgehaald.

Pandaboy

pascal828 zei:
Volgens mij doen ze dat niet bij natuurlijke producten zoals zaadjes, truffels en salvia.Dat kan verrotten als het niet wordt opgehaald.

Zou goed kunnen, maar ik zie niet meteen iets staan op de site. Lijkt me sowieso raar dat ze dat zouden weigeren. Want wat maakt het hun uit als het rot? Dan ligt het daar te rotten, zij hebben hun geld toch?

lazy

Sublimo zei:
Waarom maak je twee topic's over hetzelfde ?
het is niet hetzelde... het ene gaat over als ik een salvia stekje bestel en mijn ouders doen het open ze foldertjes zien of niet en dit gaat over waar ik het naartoe zou kunnen zenden maar omdat ik hier geen antwoord op vond heb ik dat andere topic gestart

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
lazy zei:
Sublimo zei:
Waarom maak je twee topic's over hetzelfde ?
het is niet hetzelde... het ene gaat over als ik een salvia stekje bestel en mijn ouders doen het open ze foldertjes zien of niet en dit gaat over waar ik het naartoe zou kunnen zenden maar omdat ik hier geen antwoord op vond heb ik dat andere topic gestart

Je had beide vragen in een topic kunnen stellen.

Bovenaan