Ongerust.

MetalJamie

Newbie
Goedeavond. Mijn naam is jamie ik ben een vrouw van 31 jaar oud.
Deze avond heb ik een vraag.
Ik heb een 3 kwart gram cocaïne genomen, 2 flessen wijn en 100 mg tramadol, 40 mg temazepam en 2,5 mg lorazepam en nog wat hijsen van een joint.

Ik besef dat dit slecht was. Sorry dat ik jullie om advies vraag maar: ga ik nu dood?

Alvast bedankt , jamie

SoulAssassins

Badass junkie
Goedeavond. Mijn naam is jamie ik ben een vrouw van 31 jaar oud.
Deze avond heb ik een vraag.
Ik heb een 3 kwart gram cocaïne genomen, 2 flessen wijn en 100 mg tramadol, 40 mg temazepam en 2,5 mg lorazepam en nog wat hijsen van een joint.

Ik besef dat dit slecht was. Sorry dat ik jullie om advies vraag maar: ga ik nu dood?

Alvast bedankt , jamie
Je gaat niet dood maar herhaal dit aub niet meer want het kan fout gaan.

De Zandman

DF-koning
Nee, je gaat niet dood TS
Maar je moet deze actie niet herhalen. Maar dat weet je zelf ook.
Wat was de oorzaak van dit overmatige gebruik?
Om herhaling te voorkomen kan een onderzoekje bij jezelf weleens interessante gegevens opleveren.
Maar je gaat door dit gebruik beslist niet zomaar dood.

Speedboot

Experimenterende gebruiker
Dat is een flinke dosering maar zoals gezegd ga je er hoogstwaarschijnlijk niet aan dood. Ik zie dat je vorige Posts uit 2022 stammen en toen ging het ook niet heel erg lekker.

Hoe gaat het nu met je? Los van afgelopen zaterdag.

• Like
Waarderingen: XMR

Brakka Mang

Badass junkie
Tramadol, hoeveelheden benzos en 2 flessen wijn zonder tolerantie en dan icm met wiet kan heel onaangenaam maar zeker ook gevaarlijk zijn. Stikken in braaksel met zulke doseringen zoals genoemd werd bijvoorbeeld, helemaal door de wiet zou ik zeker hebben moeten kotsen.

SoulAssassins

Badass junkie
Een mens is best taai ,ik was na 2 gram bruin nog niet omver alwas ik wel ver heen dat wel.
Kiss of death en je gaat weer...
Maar doe dit aub niet meer want dit is ronduit gevaarlijk!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nee, je gaat niet dood TS
Maar je moet deze actie niet herhalen. Maar dat weet je zelf ook.
Wat was de oorzaak van dit overmatige gebruik?
Om herhaling te voorkomen kan een onderzoekje bij jezelf weleens interessante gegevens opleveren.
Maar je gaat door dit gebruik beslist niet zomaar dood.

Niks is beslist. Dit kan wel degelijk dodelijk zijn, best prima zelfs. Je kunt echter ook in een coma terecht komen, zware hersenschade oplopen en daar nooit meer fatsoenlijk bovenop komen. Ik verbaas me er altijd over hoe weinig mensen hierbij stilstaan, maar: er zijn toestanden denkbaar die erger en onwenselijker zijn dan de dood. Ik heb het van dichtbij meegemaakt. (Niet door drugs, though, maar drugs kunnen hier wel toe leiden.) Geloof me, dat is het laatste dat je wil voor jezelf en je naasten.

Alleen de combinatie van zoveel alcohol met benzo’s is al link, laat staan in de mix met tramadol + de overige shit. Driekwart gram cocaïne naar binnen gooien in kort tijdsbestek is op zichzelf ook al niet veilig.

Bovenaan