• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

one hell of a trip.

ncker

Newbie
het is al weer een tijdje geleden dat ik dit mee gemaakt heb maar ik kan het nog herinneren als de dag van gister.

het was dus de 2e keer dat wat pillen zouden nemen. we waren men sn 8e en er gingen er 2 voor de eerste keer we waren bij de supermarkt toen we ze in genomen hadden. en toen was het wachten. ik liep met mn meisie te wachten tot dat ze ingeslagen waren. we kwamen aan bij haar huis en toen begon het. we pakte 2 willekeurige fietsen en begonnen te fietsen. na nog geen 500 meter waren we dat fietsen zat dus pleurde onze fietsen en spullen neer (portemonee, telefoon, e.d ) met het idee dat we 5 minuten weg zouden blijven. we besloten om in de bosjes te gaan zitten , gewoon een simpel bosje. op een gegeven moment voelde ik dat mn ogen weg rolde voor mn gevoel zaten ze helemaal achterstvoren in mn oog kassen. en ik doe mn ogen open en ik zit op een heuze parkeer plaats met auto's. ik kijk om me heen en is zie ineens allemaal auto's staan en 1 motor dat deed me om een of andere reden beseffen dat ik tog niet op die parkeer plaats zat en toen zat ik weer in die bosjes, en toen we ons zelf wilde verplaatsen naar een relaxtere plek kwamen we een gozer tegen waar ik tegen begon te praten. hij ging zitten en ik dacht trip ik dit nou of niet. ik proberde hem aan te raken en weg was die, we hadden nu een plekje gevonden op een stuk je gras. automatisch begon ik dat gras te plukken en iedere keer dat ik dat gras plukte voelde ik wat langs mn been als ik 10 cm gras plukte voelde het alsof ik de 20 meter lange wortels lang mn been voelde gaan. en uiteinde lijk hadden we geen zin meer om in die bosjes te zitten want op een gegeven moment voelde we ons nogal bekeken. en we keken achter ons en het leek als of er tientallen katten ons aan het bekijken waren en toen hadden we iets van we gaan hier weg. toen we bij onze fietsen aan kwamen was de tas met spullen (portemonee, telefoon e.d ) waren weg. wij dachten misschien hadden we die tas tog mee. er stond een wit logo op die tas. dus wij op zoek naar die tas. alles wat maar wit was was in onze ogen die tas. het was precies dat logo. en al met al hadden we die tas niet gevonden en toen begonnen die knikkers uit tewerken en gingen we maar naar huis waar overigens nog 6 andere mensen aan het trippen waren. en gingen we na een beetje uit trippen maar slapen

einde

(de volgende ochtend werden we gebeld dat we de tas bij iemand die bij die bosjes in de beurt woonde, of we die kwamen halen :P)

pythregius

Bewuste gebruiker
haha, in de bosjes zitten, 500 meter ver gefietst :P
ik neem aan dat je met pillen xtc bedoeld, welke pillen had je?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Kilnkt als flinke hallicunaties, hoeveel pillen had je genomen?
Als t er maar 1 was, was 't wss mda. Maargoed, ben benieuwd..

Probeer alleen volgende keer iets meer te letten op allinea's en punten/komma's. Leest wat fijner :wink:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
lijkt me niet dat je van 2 pilletjes al zo hallicuneert?
mda mischien dan...

pythregius

Bewuste gebruiker
mda is zeldzaam :wink: was ditr de eerste keer op 2 pillen, ben je ervaren met hallucinogenen? xtc lijkt een trip middel als je nog nooit echte tripmiddelen hebt gehad. zo ervaarde ik het althans toen ik een kijkje begon te nemen in de drugs wereld

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je genoeg mdma neemt ga je er toch echt hard van hallicuneren. We hebben het nu niet over het space gevoel van xtc, dat is idd niet te vergelijken met hallicunerende drugs. Maar je kan echt harde hallicunaties hebben, niet te vergelijken met lsd/paddo's.

pythregius

Bewuste gebruiker
ik heb nooit slecht spul :angry: :beer:
waren 3 verschillende soorten ik ging echt heel erg hard, heb veel pillen gebruikt in het verleden, maar party drugs vind ik niks meer, het is slopend, voor geest en lichaam.

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ja volgens mij ligt het aan de persoon of je hallucineert of niet.

Ik had recent +/- 0,7 gram mdma in mijn bloed, de enige hallucinaties waren de bekende, zoals dat de lichten erg hard flitsen, en dan dat je beeld op en neer trilt !

TrippyShit

Badass junkie
Als het goed is wordt mdma bij een bepaalde hoeveelheid voor een deel omgezet in mda. Ik heb trouwens ook aardige hallucinaties van xtc gehad van gemiddeld rond de 3á4 pillen. Zoals mezelf of andere mensen met een levensechte bril zien. Of een man op een bank zien zitten terwijl deze er allebei niet zijn enzo :P Vind het niet zo hels kan er wel van genieten :beer:

ncker

Newbie
ik heb wel vaker hallicuneerde drugs op 2 keer paddo's mexicaanse en hawaiaanse maar dit was totaal anders. en dit was de 2e keer xtc, en totaal niet te vergelijken met de eerste keer en het waren de zelfde pillen.

pythregius

Bewuste gebruiker
ncker zei:
ik heb wel vaker hallicuneerde drugs op 2 keer paddo's mexicaanse en hawaiaanse maar dit was totaal anders. en dit was de 2e keer xtc, en totaal niet te vergelijken met de eerste keer en het waren de zelfde pillen.

heb je de eerste keer op een party gebruikt? dan lijkt het me al dat het erg verschillend zou zij, of zit ik nou compleet fout :beer:

ncker

Newbie
nou de eerste keer was niet op een party. maar ik heb wel een keer op een party getrip. dat was zeker wel ziek.

Bovenaan