Oldskoolfeest, the gool old one...

candygirl

Belezen gebruiker

Zin in een gezellig feest, met gezellige mensen.. prima sfeertje.. en top muziek ?
Ben je 21 jaar en ouder ?

Ik wel.. en ben ook zeker van de partij... heb er weer zin in....
Meer mensen van hier die hier van houden ?

Sweet kiss,
Candy

candygirl

Belezen gebruiker
Tuurlijk mogen die uitgaan.. en dat gaan ze ook...
Als ik uit ga kom ik alleen maar jongeren tegen.. en dan voel ik me echt een oud wijf...
Dit soort feesten, zijn voor mensen die ook de feesten van toen mee hebben gemaakt.. en dan heb ik het over multigroove elementenstraat.... Mensen van mijn leeftijd dus...

Jongeren komen overal wel in en terecht... maar op dit feest. Liever iets ouder... en meer gelijkgestemde... een jongen of meisje van 18 weet niet waar je het over hebt als je zegt een ouderwets pillenfeest... en de wat oudere wel :wink:

Ach ik vermaak me.. en ik weet ook wel dat als je 20 bent dat er niet zo moeilijk gedaan word. maar we moeten ergens een grens stellen om de jongeren ( en dan heb ik het over de echt jonkies 15 tm 19) er buiten te houden.

Sweet kiss,
Candy

Tja ik weet het.. ik ben vol lof over dit feest.. een maandelijks terug kerend iets... heerlijk... ik kijk er nu al naar uit...

Dopezilla

Badass junkie
Ik snap het ook wel, ik dacht ook al dat dat de motivatie was, maar ik kan mijn ouders nog altijd vervloeken om het feit dat ik pas in '89 verwekt was.

Het ontstaan van de rave-scene had ik graag meegemaakt. Niet dat er nu niks spannends te vinden is, maar toch, het lijkt een bepaalde charme te hebben die de feestjes van nu missen.

Verwacht mij de laatste zaterdag van oktober 2010 op zo'n feest. :grin:

Olle

Bovenaan