• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Oeps....

jopio

Experimenterende gebruiker
Hallo
Vorige week had ik zin in een paar pilletjes, dus had ik m'n maatje gebeld of hij er niet een paar had en dat was zo. Het waren pentagrametjes, ik had er nog nooit van gehoord maar toch kocht ik er 10 (natuurlijk niet om op 1 avond te pakken). Meteen nadat ik ze had gekocht (20:00) nam ik er twee, ik wachte een uur en voelde nog niks, dus pakte ik er nog maar 1. De tijd verstreek en ik voelde me bedrogen maar toch nam ik er nog 1(21:30). Nog een half uur later nam ik er nog 1 maar met weinig hoop op succes. Ik ging naar een andere maat toe daar aangekomen nam ik er nog maar 2 (23:00) als deze niet zouden werken zou ik die dealer nog wel pakken dacht ik, maar nu werkte ze en ik voelde me geweldig. Ik ben daar snel weggegaan want als zijn ouders thuis zouden komen was het natuurlijk mis. Ik ging naar een speeltuintje vlak bij mijn huis daar aangekomen zag ik dat al mijn collega's er ook waren en zelfs mijn baas(ik werk in een plantenkas). Ik ging samen met de rest maar aan het werk(wat ik deed weet ik niet meer). Na een tijdje zei mijn baas: Koffie! Hij stapte op zijn fiets en reed weg, maar al mijn collega's waren boos aan het fluisteren en klommen tot allemaal op het dak van een huis :confused: . Ik dacht bij mezelf als ik nu op dat dak probeer te klimmen breek ik mijn nek dus begon ik te roepen wat ze op dat dak deden maar ze riepen niks terug. Toen dacht bij mezelf nu kan ik hier wel blijven maar dan mis ik wel mijn koffie dus stapte ik op mijn fiets en reed naar de kas. Daar aangekomen zag ik dat het hek op slot zat toen heb ik mijn baas (ja mijn baas) opgebeld om te vragen waar we pauze hadden. Hij stapte r natuurlijk niks van en vertelde mij dat het 01:45 was. Toen schrok ik mezelf kapot bood mijn excuses aan en was in 1 klap weer zo goed als nuchter. Daarna heb ik mijn neef nog gebeld om te vertellen wat er was gebeurd en toen ben ik naar huis gegaan.

De volgende morgen waren mijn lippen wel drie keer zo dik als normaal ik had ze helemaal kapot gebeten het waren namelijk speedpillen. Gelukkig dacht iedereen op het werk dat ik mezelf had klem gezopen en toen op mijn gezicht was geslagen.
Uiteindelijk is alles gelukig toch goed afgelopen.

jopio

ja, ik zag al mijn collega's ik een speeltuintje :confused: .
ik ben wel echt naar mijn werk gegaan en ik heb ook echt mijn baas gebeld.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hhahaha dan is het super vet :P LOL x 3.

Ik heb eens een keer mijn baas gebeld, trippend op 2 zegels LSD, met de mededeling dat ik niet kwam werken omdat de moeder van mijn vriendin 3x overreden was met een busje, en op het einde zei ik ook nog doodleuk: Maar ik kom mogen anders wel even wat drinken.

Heerlijke pillen had je, waarschijnlijk gevult met MDA ipv. MDMA

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
van dat Pill reportje kun je helaas niet meer uitgaan, is al meer dan een jaar geleden gepost, de informatie kan dus al verandert zijn.

jopio

O, naar de datum heb ik eigenlijk niet eens gekeken. Maar er zat wel speed in volgens mij want ik had heel mijn mond kapot gebeten en ze zeggen dat je dat vooral doet als je speed op hebt.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goanaut zei:
Volgens mij kan dat ook van MDMA hoor, hangt echt per persoon af..

Jep kan trouwens ook, maar dan moet je al héél veel genuttigd hebben, en als je dat doet, zet de MDMA zich alsnog om in MDA, en daarvan ga je trippen.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Goanaut zei:
Volgens mij kan dat ook van MDMA hoor, hangt echt per persoon af..

Jep kan trouwens ook, maar dan moet je al héél veel genuttigd hebben, en als je dat doet, zet de MDMA zich alsnog om in MDA, en daarvan ga je trippen.

Juist.. en dat heb ik één keer gehad op een feest, en daar was ik eigenlijk niet zo blij mee. Het was zeker niet onaangenaam, maar ik had liever de mdma werking gehad voor op de dansvloer, en wat minder de trippende / spacy werking. Sindsdien pak ik het ook subtieler aan. =)

azgaza

Badass junkie
Daar staat ook bij (die link die je zelf gaf dus) dat mensen die soort wél hadden laten testen en dat er dus ook MDMA inzat, het kan zijn omdat je zo veel had genomen dat je redelijk veel omgezet had in MDA, dat geeft naar het schijnt hallucinaties (ofwel dat is zo).

J0rrit

Badass junkie
je merkt het verschil tussen mdma en mda zo. Als er MDA in je pillen zat ipv MDMA, dan had je minder energie gehad ( bijna niks ) en niet of nauwelijks dat lekkere love-gevoel van mdma, en ook de muziek zou dan niet zo heel lekker geklonken hebben als normaal op de mdma, wel chiller dan normaal, maar niet zoals op mdma.

Je hebt bijna zeker weten gwn mdma pillen gehad, je voelde namelijk op het begin helemaal niets. Je bent gaan trippen doordat de mdma die op een gegeven moment wel genoeg was om te voelen is omgezet in mda, doordat je in zon korte tijd 7 stuks gegooid hebt.

jopio

DarkScope zei:
je merkt het verschil tussen mdma en mda zo. Als er MDA in je pillen zat ipv MDMA, dan had je minder energie gehad ( bijna niks ) en niet of nauwelijks dat lekkere love-gevoel van mdma, en ook de muziek zou dan niet zo heel lekker geklonken hebben als normaal op de mdma, wel chiller dan normaal, maar niet zoals op mdma.

Welke muziek precies? :confused:

J0rrit

Badass junkie
als je muziek hebt geluisterd tijdens je trip, en dat klonk gewoon zo geweldig, dan had je mdma wss.

nutsss

Wijs gebruiker
Hallucinaties op MDMA is het mooiste wat je kan overkomen! Altijd lachen ook al vallen de lichaamsdelen van je vrienden af. Hele realistische beelden krijg je er van. De meest krankzinnige dingen heb ik gezien.

DjoDjo zag hier in huis een keer alles vol bedden staan (ze werkt in een beddenspeciaalzaak) en ik weet zeker dat als er iemand was binnengekomen dat ze er één verkocht had. :grin:

Zijn er dan ook MDA pillen of poeders en ga je daar dan direct van hallucineren?

Jeller

Badass junkie
grappig report :tongueout:

zal wellicht wel mdma geweest zijn, van speed hallucineer je nie en zou je minder vlug je lippen openbijten

Carlitos

Badass junkie
nutsss zei:
Hallucinaties op MDMA is het mooiste wat je kan overkomen! Altijd lachen ook al vallen de lichaamsdelen van je vrienden af. Hele realistische beelden krijg je er van. De meest krankzinnige dingen heb ik gezien.

DjoDjo zag hier in huis een keer alles vol bedden staan (ze werkt in een beddenspeciaalzaak) en ik weet zeker dat als er iemand was binnengekomen dat ze er één verkocht had. :grin:

Zijn er dan ook MDA pillen of poeders en ga je daar dan direct van hallucineren?

Ja die zijn er.
Maar 7procent word omgezet in MDA van MDMA (d8 ik).

Ohja leuk verhaal trouwens,zelf bijna gelijk iets meegemaakt.
Maar ik zoek al een tijdje naar MDA pille lastig te krijgen.. (hier)

Bovenaan