OD's

blind.be

Experimenterende gebruiker
hetgeen ik me afvroeg toen ik deze site ontdekte is hoeveel mensen van jullie al met een overdosis te kampen hebben gehad, bij jezelf of bij vrienden, want als ik hier de topics doorlees zijn velen hier zeer verantwoordelijk en weten exact wat ze doen. dan bedoel ik met bv ghb met spuitjes werken enzo.

flashkop

Bewuste gebruiker
Drugs gebruiken is met je leven spelen, hoe je het ook keert...
en aangezien de meesten onder ons wss wel om hun leven geven past iedereen er wel mee op...
Hier zitten nou meer bepaald ook niet de doorsnee druggebruiker die niet eens weet wat hij pakt hé

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Alcohol heb ik geloof ik ooit wel eens een OD gehad. Sindsdien drink ik niet meer :)

k heb er wss wel vlakbij gezeten met alcohol :openmouth: als je bloed an t kotse bent is t wle zover ongeveer d8 ik zo :P

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
od gbl een keertje
en een od keta

en toen bij die laatste ?? ik zat gewoon zwaar te space op een stoel en d8 zo ongeveer da ik dood was :P ma wist nog ergens ver in me hoofd da dit niet wa zeg ma :mrgreen: :wave:

caatje

Badass junkie
Een kennisje van vroeger od heroïne, dood en begraven. Liet achter: 2 kindjes, 1 van 1,5 en 1 van 8jaar.

caatje

Badass junkie
TimKGB zei:
caatje zei:
Een kennisje van vroeger od heroïne, dood en begraven. Liet achter: 2 kindjes, 1 van 1,5 en 1 van 8jaar.

damn dat zijn de kut verhalen die je toch vaak hoort :(

Het zet je wel aan het denken, het is voor mij een voorbeeld om mezelf en gebruikende vrienden goed voor ogen te houden tot daar en niet verder.

Ellesdee

Badass junkie
TimKGB zei:
Ellesdee zei:
od gbl een keertje
en een od keta

en toen bij die laatste ?? ik zat gewoon zwaar te space op een stoel en d8 zo ongeveer da ik dood was :P ma wist nog ergens ver in me hoofd da dit niet wa zeg ma :mrgreen: :wave:
ik zat gevangen in mn eigen lichaam
heel mn lichaam deed raar, tintelde enzo
hoorde stemmen in mn hoofd
dacht dat er aangebeld werd, maar er stond niemand
probeerde wat te drinken, maar kotste t gelijk weer uit

duurde fucking lang
had de ket oraal genomen
begon om 16.00 te werken en om 0.00 was ik nog vaag

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ben de Doseerkoning .....

Getallen dyslectie en komma vrees overheersen mijn goede bedoelingen.

Zelfs na 3 x een blunder vrees ik een 4de x

:mrgreen:

MetaalKonijn

Badass junkie
2e keer dat ik speed deed was wat uit de hand gelopen, bijna niet meer op m'n benen kunnen staan, en vrezen dat m'n hart d'r mee op zou houden.

Met MDMA kristallen heb ik eens uren half bij bewustzijn in een soort van droomwerkelijkheid geleefd, van alles hallucinerend, niet beseffend waar ik was. Was volgens mij ook niet echt verantwoord voor m'n hoefd.

azgaza

Badass junkie
Het enige waar ik mensen te veel van heb zien nemen is alcohol, ik ben er zelf nooit te ver meegegaan, maar bewusteloze bijna in hun kots stikkende mensen zijn toch wel iets dat iedereen die wel eens een zuipfeest meemaakt kent, zo ook ik dus.
Ik heb zelf echt nog nooit te veel van iets genomen, maar alles wat ik ooit genomen heb kan dat ook niet echt bij; namelijk wiet, lsd en paddo's is bij alle drie het verschil tussen werkzaam en te veel ontzettend extreem groot. Vrijwel on-toxische stoffen heerschen..

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik heb er dicht tegenaan gezeten met speed. Althans dat denk ik, amper kunnen ademen - mn lichaam werkte sneller dan ik aankon zeg maar. Ook af en toe gewoon even wegvallen.

Voor de rest nooit echt problemen gehad met hoeveelheden.

matthijs

Badass junkie
Zit op een studentenvereniging (niet corps) dus heb, qua alcoholgebruik, mensen wel vrij ver zien gaan. Dat ze amper nog konden praten enzo... Heb zelf ook wel vaak, heel erg veel gedronken maar er heeft nog nooit iemand me naar huis hoeven te brengen gelukkig...

Supervlieg

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Zit op een studentenvereniging (niet corps) dus heb, qua alcoholgebruik, mensen wel vrij ver zien gaan. Dat ze amper nog konden praten enzo... Heb zelf ook wel vaak, heel erg veel gedronken maar er heeft nog nooit iemand me naar huis hoeven te brengen gelukkig...
Studentenverenigingen.. :kots:

blind.be

studentenverenigingen zijn gewoon vet!!
heerlijk gewoon je de hele dag te pletter zuipen en dan op het einde nog een cantus er achteraan en dan de volgende dag bij iemand wakker worden (meisje of bij iemand op kot) dat je denk he hoe beland ik hier nu :tongueout:

blind.be

Supervlieg zei:
matthijs zei:

van het balkon springen is inderdaad veel stoerder

Supervlieg

Wijs gebruiker
blind.be zei:
Supervlieg zei:
matthijs zei:

van het balkon springen is inderdaad veel stoerder
Na je sig gelezen te hebben, neem ik je liever niet meer serieus.

Ik heb mezelf al toegelicht in een ander topic. En een mening blijft persoonlijk he.. Wat jij verder doet in je leven zal me echt een worst wezen namelijk.

jasper

Wijs gebruiker
idd en ik bied me hierbij gelijk m'n excuses aan.
ik dacht dat het wel duidelijk was dat je me de laatste dagen niet serieus moest nemen

Serenity

Badass junkie
Één keer teveel GHB gehad, tijdje out geweest, schijnt dat ik ontzettend vaag heb lopen doen, weet er niks meer van. En toen ik wakker werd alles eruit gekotst, en toen was 't weer goed.

jasper

Wijs gebruiker
wat ik raar vind is dat ik hier geen combo's alcohol en ghb zie.
wat voor jullie wss heel dom is maar wat ik toch al een paar keer heb gezien

Northawke

Wijs gebruiker
Een keer van een zwaar verslaafde vriendin. Ze was compleet knockout, reageerde nergens meer op. Ambulance was erbij gehaald. Haar vitale functies waren in orde en als ze de volgende dag nog niet bij was moest ze per direct naar het ziekenhuis. Ze had medicatie en dergelijke gekregen en kwam langzaam weer bij.

Er waren toen twee 'drugsvrienden' bij haar. Het meisje is gebleven om op haar te letten en de jongen is weg gegaan terwijl hij nog veel gekker was dan zij op het moment. Heeft zich die dag in de auto doodgereden, bleek later.

Ik ben die dag even bij haar geweest. Ben me kapot geschrokken, natuurlijk. Ze heeft puur mazzel gehad. En ze heeft me verteld dat ze ooit een keer op de coke ge-OD'd heeft. Toen werd er niks gedaan door de mensen om haar heen. Ze heeft echt een engeltje op haar schouder.

erwin krol

Bewuste gebruiker
^klinkt echt beroerd man, daar wordt je niet vrolijk van. Zo'n leven leiden dan he?

OD als in; teveel maar niet ziekenhuiswaardig:
- halve gr coke in eens ( para, veel plassen, wakker, trillen)
- lsd ( 3 trips ineens, geexit met barbituraten, verder gezond gebleven later maar tot 6 jaar later maden tijdens trippen; die kreeg ik toen voor het eerst te zien. Nu ben ik er vanaf)
- Alcohol ( 2x wakker geworden bij oom agent, ontelbare keren thuis en eens in een geparkeerde auto die Niet van mij was)

Mind you, ook ik ben jong geweest :wink:

Het is hondenweer dus ik ga mijn hond uitlaten,
later boys,
erwin krols

Mods, is dit geen topic drugs onderwerp?

Northawke

Wijs gebruiker
@ Erwin: Nee, dat zeker niet. Het goede nieuws is dat ze nu afgekickt is op eigen kracht. En ze is verder vrij gezond.

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik heb 1x od gehad..was 1 van de eerste keren dat ik gebruikte..
ging out..later toen ik bijkwam hebben vrienden van me voorgekauwde stukjes meloen in mijn mond gestopt en suikerwater gehaald..Ook heb ik nog moeten kotsen. daarna ging het weer maar dat is echt een rot ervaring

Supervlieg

Wijs gebruiker
sannetjuh zei:
ik heb 1x od gehad..was 1 van de eerste keren dat ik gebruikte..
ging out..later toen ik bijkwam hebben vrienden van me voorgekauwde stukjes meloen in mijn mond gestopt en suikerwater gehaald..Ook heb ik nog moeten kotsen. daarna ging het weer maar dat is echt een rot ervaring
Wat had je op? En outgaan hoeft niet altijd een OD te zijn he..

Delcasa88

Bewuste gebruiker
1 keer van alcohol int ziekenhuis beland...Geen OD maar op mn bek met fietsen. 15min bewusteloos op straat gelegen, ze vreesde voor mn nek en schedelbasis fractuur...
Goddank was een vriend van me mee gefietst :)

cobhc

Belezen gebruiker
al 6 x een overdosis insuline gehad :P het heeft niet echt met drugs te maken maar ik heb diabetes en ja af en toe krijg je teveel en dan val je flauw ... en de laatste keer (toen was ik 7 ) raakte ik verlamd ...

voor de rest niets :grin:

Funky Monkey

Badass junkie
Nog nooit, en ook niet iemand die ik ken, zijn allemaal wel redelijk voorzichtig met ons lichaam. En dat zou ik iedereen aanraden te zijn, je hebt er maar 1 tenslote :mrgreen:

Carlitos

Badass junkie
22/25 risperdal en 6/7 concerta. (samen)

Zwaar klote,echt klote, na 3/4 dagen pas minder vaag en langer kunnen lopen.

Bovenaan