od van wiet?

Emo

Bewuste gebruiker
nog nooit van gehoord opzich
lijkt me redelijk onmogelijk of je moet aanleg hebben voor bepaalden dingen dan zou het mss nog wel mogelijk zijn :)

shakes

Belezen gebruiker
Je kunt wel behoorlijk fout gaan van wiet hoor, zoals 2 vrienden van mij. Geen idee meer hoe het precies ging, maar ze kregen het opeens helemaal zwart voor hun oge, vet misselijk en voelde hun gewoon zwaar klote.

Ik roep het al jare, wiet/hasj word onderschat, mijn neef is schizofreen geworde door wiet en kan niet meer opzich zelf wonen, dat is ook de reden waarom ik er gewoon gelijk mee gekapt ben. Maar helaas, geen van mij vriende luistere, laat staan mensen op een forum. :wave:

spacekonijn

Badass junkie
zit schizofrenie bij jou in de familie? of andere psychische afwijkingen
was hij voordat hij ging blowen al stabiel van geest?

zulke dingen spelen natuurlijk heel erg mee

shakes

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:

Voordat hij ging blowe was hij gewoon stabiel, was geen rotjong en was best slim (deed VWO). Schizofrenie zit dan weer wel in mijn familie, maar dat betekend niet dat je het zowiezo niet krijgt als het niet in je familie zit.

Wil gewoon eve iedereen waarschuwe dat wiet niet zo onschuldig is als het lijkt.

spacekonijn

Badass junkie
extra voorzichtigheid is idd van belang.

maar je hebt wel veel meer kans als het in de familie zit , dus hij heeft het idd onderschat.

A

Anonymous

Gast
Frenky zei:
Je kunt wel behoorlijk fout gaan van wiet hoor, zoals 2 vrienden van mij. Geen idee meer hoe het precies ging, maar ze kregen het opeens helemaal zwart voor hun oge, vet misselijk en voelde hun gewoon zwaar klote.

Ik roep het al jare, wiet/hasj word onderschat, mijn neef is schizofreen geworde door wiet en kan niet meer opzich zelf wonen, dat is ook de reden waarom ik er gewoon gelijk mee gekapt ben. Maar helaas, geen van mij vriende luistere, laat staan mensen op een forum. :wave:

Wiet kan geen personen schizofreen maken, maar kan wel de schizofreen in de persoon opwekken(Omdat dat dus al in de persoon zat).
Een overdosis is praktisch onmogelijk. Maar je kan wel eens fout gaan van wiet.

Wiet en Hasj word niet onderschat, Alcohol wordt onderschat.

Bal0n

Badass junkie
Frenky zei:
spacekonijn zei:

Voordat hij ging blowe was hij gewoon stabiel, was geen rotjong en was best slim (deed VWO). Schizofrenie zit dan weer wel in mijn familie, maar dat betekend niet dat je het zowiezo niet krijgt als het niet in je familie zit.

Wil gewoon eve iedereen waarschuwe dat wiet niet zo onschuldig is als het lijkt.

Met alle respect hoor, maar drugs gebruiken als schizofrenie in de familie zit, vind ik niet echt.. slim?

flash kieke

Wijs gebruiker
er zit chizofre dingens in mijn familie zoder dak het wist en oek depresiefiteit of zo iet en ik moest naar ne pshiater voor over drugs te praten en mijn moeder zegt da innees dak chizofrenie mss heb

en toen wask innees bang

mor is da zo erg die chizofrenie :confused:

Bal0n

Badass junkie
Ja, schizofrenie is ernstig. En het is ook nog eens degeneratief, dus ook lichte vormen zullen zich (uiteindelijk) ontwikkelen tot volledig onbehandelbare psychotische staat.

Als er serieus schizofrenie en depressiviteit voorkomen in je familie dan raad ik je ten zeerste, echt ten zeerste, aan om te stoppen met drugs.

shakes

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Als er serieus schizofrenie en depressiviteit voorkomen in je familie dan raad ik je ten zeerste, echt ten zeerste, aan om te stoppen met drugs.

Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld.

flash kieke

Wijs gebruiker
waar wat gebeurd er dan be mij?

wa gebeurt er als ge depre zei en dan drugs

en wa als schisofrenie als ge drugs neemt?

ik weet dat mijn nonkel van mijn moeder hare kant schisofrenie heeft

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(

Bal0n

Badass junkie
Frenky zei:
Doe ook al sinds dat gebeurd is met mijn neef geen wiet meer, maar af en toe sos, maar bedankt voor het advies, wist niet dat het eigenlijk voor alle drugs geld.

Alle drugs hebben de potentie om psychotische aandoeningen omhoog te brengen, en aangezien coke veel paranoia met zich mee kan brengen lijkt het me niet echt verstandig.

Maar top dat je met de rest gestopt bent, ik denk dat coke minder potentie heeft wat dit soort dingen betreft dan andere drugs.

flash kieke zei:

en mijn opa en nonkel van mijn vader zijne kant depre zijn+mijn vader was depre maar nu is die vermist :(

Op de manier hoe jij gebruikt, zoveel en zovaak, is de kans groot dat ook jij depressiviteit of schizofrenie zal ontwikkelen. Zoek maar op met google wat het inhoudt :wink:.

Jeller

Badass junkie
Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..

Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen

flash kieke

Wijs gebruiker
flash kieke zei:

Op de manier hoe jij gebruikt, zoveel en zovaak, is de kans groot dat ook jij depressiviteit of schizofrenie zal ontwikkelen. Zoek maar op met google wat het inhoudt :wink:.[/quote]

ik gebruik nu minder hoor :)

ik heb deze maand maar 2 pilletjes gepakt en 4lijnen speed

dus das al een verbetering he :sunglasses:

Formshift

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
kan het dat je een od krygt van wiet? ik zelf heb het nooit gehoord of meegemaakt

:wave:

Volgens spuite en slikke:

Wiet beinvloed niet je hart of je luchtwegen dus je kan geen OD krijgen van wiet...

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
Idd.. vna weed kunt ge nie echt een overdosis hebben, ten minste nie van te roken, maar ik denk wel da ge een overdosis van spaceckae en zo kunt hebben da ge toch efkes int ziekenhuis ligt maar nie doodgaat..

Weed is idd niet zo onschuldig als ge zou denken.. Weed is mss minder schadelijk dan alcohol maar eigenlijk denk ik dat het geestelijk verslavender is en soms voor meer persoonlijke problemen kan zorgen

Volgens mij kan je zelfs met spacecak geen overdosis krijgen...

Heb echt grote hoeveelheden gehad al, werd niet eens zoveel knetterder!

In het ziekenhuis kan je wel belanden, maar waar je last van hebt zit dan 100% tussen je oren...

matthijs

Badass junkie
Op den duur kan je bloed gewoon geen THC meer opnemen. Dan zit je gewoon op je top.
Heb je dat nooit gehad, dat je echt heel erg veel geblowd had, en als je dan nog meer blowde, dat je er niets van merkte...

Audio Scum

Belezen gebruiker
Van alles kun je een overdosen krijgen zelfs van aarappelen en water (bij 6L al).

Heb ooit gehoord als je 750 gram weed nar binnen werkt (oraal) dan heb je een od.

Jeller

Badass junkie
mja zal idd wel zo iets zijn, maar dat is overdreven vele hé..
maar als je zelfmoord wilt proberne met weed zal je het meoilijk hebben

matthijs

Badass junkie
Hmm, als je wou roken is het sowieso moeilijk want op den duur ga je gewoon out. Als je het eet is het natuurlijk mogelijk om een OD te krijgen. Wiet zal op den duur ook wel dodelijk zijn, net als alle andere stoffen. Maar dan moet je wel zo gruwelijk veel eten dat je maag waarschijnlijk al uit elkaar is geknapt :P

Emo

Bewuste gebruiker
ja precies maarja altijd leuk om te proberen togh :wink:
ff kijken of we een od van wiet kunnen krijgen :grin:

Bovenaan