O-DSMT W/D

GeneraalG13

Newbie
Vraagje: ik ben al 2 weken iedere dag best wel wat O-DSMT aan het gebruiken geweest, mijn mattie en ik mixen het in poedervorm met limonade siroop om het als een soort homebrew lean te gebruiken. Nu ben ik na wat gesprekken met bezorgde vrienden van plan om hiermee te stoppen. mijn vraag is eigenlijk of een van jullie weet hoelang de withdrawals hiervan ongeveer duren?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Na twee weken iedere dag zal het nog niet extreem zijn. Je zal je hooguit 2 daagjes fysiek niet zo lekker voelen, misschien zelfs wat koorts maar de meeste afkick symptomen zullen na minder dan een week wel weg zijn

GeneraalG13

Newbie
Begin me inderdaad langzamerhand wat beter te voelen, het mentale gedeelte valt ook wel mee te kampen aangezien ik wel nog wiet heb haha.
In ieder geval tnx voor je reactie, opiaten zijn echt geen grapje merk ik

art

Experimenterende gebruiker
Schrijf alles op. en please take some time. Detox op een vreemde plek met diverse ego eigenschappen en ook lieve begeleiding onder je soort genoten is een Hell.

Gevangenis waar je nooit hoeft te komen mits je je goed inleest.
Nogmaals Els Noorlander youtube

Met dank aan Anna

krijgt_kritiek

Experimenterende gebruiker
Hoe herken je of het teveel is? Ik heb bijgenomen omdat het uitgewerkt voelde, maar vanaf het moment dat ik het tablet door had geslikt begon ik weer een beetje dubbel te zien, heb nu een flinke paniekaanval

Bovenaan