nuchtere avonden

megamold

Experimenterende gebruiker
ik ben ondertussen al redelijk ervaren met drugsgebruik ( xtc mdma paddos lsd speed special-k weed .... )
maar ik heb soms last van een probleem wat ik maar raar vind :(
soms als ik naar een feesje ga en mijn drugs neem lijkt deze niett echt "door te breken" ik voel een heel klein beetje ( maar echt heel klein ) en hoeveel ik ook gebruik van dezelfde drug of van andere drugs ik voel nog altijd extreem weinig

als vb:
ik kwam op het feesje aan en begon met een klein lijntje speed van deze voelde ik zoals gezegd zeer weinig ,
later op het feesje heb ik hier bovenop in totaal nog 2 druppels vloeibare lsd van redelijke kwaliteit binnen gehaald en tegen de ochtend aan nog wat lijntjes speed
heel deze nacht heb ik zo goed als nuchter doorgebracht totaal geen fut of niks

dit schijnt zo 1 keer op een maand te gebeuren soms vaker soms minder
en ik zou echt graag willen weten wat hiervan de oorzaak kan zijn of als er nog mensen zijn die al te maken hebbe gehad met dit probleem.

tnx aan alle replys
:stoned:

megamold

nee daar ligt het totaal ni aan in beperk mijn gebruik puur tot in het weekend ( behalve jointe roke natuurlijk )
en als ik de dag erna nog een feesje doe en ik neem ook maar iets voel ik het wel
( btw lsd heeft geen landurige blijvende tolerantie )

i research what i use , and i use with responsibility :smoke:

spacekonijn

Badass junkie
er bestaat zoiets als het 'omgekeerde placebo effect'

vooral bij xtc e.d .. mensen die denken dat 1 pil te weinig is , bang zijn er niks van te zullen voelen etc.
zullen ook veel minder voelen dan iemand die denkt 'owwwwww fuck here we go dit word hardd!!''

alleen dat je niks van LSD voelt is wel onverklaarbaar

megamold

ik pak r normaalgezien nooit dadelijk meer als 1 ik kijk eerst hoe sterk ze zijn en dergelijke

alleen bij soorte die ik ken ( en dit geld voor mij bij alle soorte drugs )
durf ik er wel meerdere tegelijk neme

ik snap echt ni hoe het komt :grin:

Frisko

Badass junkie
megamold zei:
ik pak r normaalgezien nooit dadelijk meer als 1 ik kijk eerst hoe sterk ze zijn en dergelijke

soorten verschillen nog onderling....

megamold

Frisko zei:
megamold zei:

ja feit :)
ma de dealers waar ik vast van koop hebbe altijd dezelfde qua samenstelling enzo , als er verschil is weetk et al voork ze gekocht heb :)

Frisko

Badass junkie
megamold zei:
Frisko zei:
megamold zei:

ma de dealers waar ik vast van koop hebbe altijd dezelfde qua samenstelling enzo , als er verschil is weetk et al voork ze gekocht heb :)
mjah,wss de dealers waar jij van koopt weten het zelf nog geeneens wat er net inzit,als het maar verkoopt denken die mannen:)
laten testen is de enige manier om het te weten... :) :)

als jou dealer er 1000 koopt allemaal dezelfde,dan verschillen ze nog onderling!!!
nuja de kans is groot dat ze wel ongeveer hetzelfde zijn,maar toch,je snapt wel wat ik wil zeggen... :)

megamold

Frisko zei:
megamold zei:
Frisko zei:
megamold zei:

mjah,wss de dealers waar jij van koopt weten het zelf nog geeneens wat er net inzit,als het maar verkoopt denken die mannen:)
laten testen is de enige manier om het te weten... :) :)

als jou dealer er 1000 koopt allemaal dezelfde,dan verschillen ze nog onderling!!!
nuja de kans is groot dat ze wel ongeveer hetzelfde zijn,maar toch,je snapt wel wat ik wil zeggen... :)

ja idd het onmogelijk allemaal 100% dezelfde te make ma de dealers waar ik het van haal krijge het ook van het labo zonder al teveel tussepersonen en stuff
dusja dan vertrouw ik het toch wel :)

caatje

Badass junkie
je schrijft dat je tegen de ochtend nog een lijn pakt. Mss werkt het wel maar verwacht je teveel? Je blijft immers wel de hele nacht doorgaan?

megamold

caatje zei:
je schrijft dat je tegen de ochtend nog een lijn pakt. Mss werkt het wel maar verwacht je teveel? Je blijft immers wel de hele nacht doorgaan?

ja tuurlijk ik voel ook wel "iets" en zelfs nuchter kan ik de ganse avond doorgaan
maar het is juist dat het niet doorbreekt
ik voel de opkomst en de rush komt er gewoon niet
wat ik ook doe die avond niks lijkt te werken zoals het hoort
hoewel de avond erna alles terug perfect werkt zoals het hoort

megamold

schranziewanzie zei:
zal eerlijk gezegd denk ik wel aan de kwaliteit van de drugs liggen

ok laatste keer :grin:

ik koop 1 gram speed van dezelfde hoop waark al maanden van koop de kwaliteit en het effect zeer goed van ken
en 2 druppels vloeibare lsd waarvan ik normaal van 1tje als heel scheef zou zijn

dit jaag ik der op 1 avond door en ik ben nog zo goed als nuchter

dan ligt het echt ni aan de kwaliteit he

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
mss ben je al die drugs al zo gewoon dat het je niets meer doet?
je voelt het wel en ze werken echt wel, maar het is niet "speciaal" meer want je bent er al aan gewend...
heb ik met weed bevoorbeeld, vond dat vroeger echt leuk en is nu maar saai :(

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
je voelt het wel en ze werken echt wel, maar het is niet "speciaal" meer want je bent er al aan gewend...
denk niet dat het daaraan ligt want hij zegt dat het de dag erna weer perfect werkt
ik zou gewoon vanaf dat je merkt dat je weer zo een avond hebt geen drugs meer gebruiken (toch maar geldverspilling dan) en mss wat zuipen ofzo?

Haze

Bewuste gebruiker
Miss een overkill? dat je lichaam gewoon even denkt, nee we gaan nu niet hard/spacen/trippen. dat je lichaam het tegenwerkt ofzo?

caatje

Badass junkie
als je te gespannen bent werkt een verdoving ook niet naar behoren. Dus ik denk dat het wel kan.

megamold

Mr.jiho zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
denk niet dat het daaraan ligt want hij zegt dat het de dag erna weer perfect werkt
ik zou gewoon vanaf dat je merkt dat je weer zo een avond hebt geen drugs meer gebruiken (toch maar geldverspilling dan) en mss wat zuipen ofzo?
doe ik ook :grin:
maar zuipen is ni echt mijn ding :grin:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Als je eens probeert een paar maanden gewoon helemaal nix meer te gebruiken...... kijken of het daarna beter gaat?

Ik weet dat het lastig is, en ik denk dat het mij niet zou lukken een paar maanden 'nuchter' te blijven, maar het is de enige manier om eventuele tolerantie de kop in te drukken.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
PEP_!!!BITCH!!!_PEP zei:
ja ik denk dat het heel normaal is ik heb het zelf ook wel en heb echt steeds meer nodig nu sta ik hier wel als newbie maar ben het niet !!

lol hehe, maar dt gaat gewoon over hoeveel berichten je hebt geplaatst, er zijn toch ook zat mensen die niks neer zetten op dit forum alleen maar lezen en die ook geen newb zijn :rolleyes:

megamold

hoeveel keer moetk et nu nog zegge :tongueout:
het is GEEN gewenning
lsd heeft niet eens een gewenning als je het 1 keer in de week gebruikt
en zoveel gebruik ik niet
dus het is zeker geen gewenning

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
megamold zei:
hoeveel keer moetk et nu nog zegge :tongueout:
het is GEEN gewenning
lsd heeft niet eens een gewenning als je het 1 keer in de week gebruikt
en zoveel gebruik ik niet
dus het is zeker geen gewenning

dn sta je voor een raadsel :rolleyes: :rolleyes:

megamold

dan sta ik idd voor een raadsel :)
maarja kheb er al mee lere leve
ma kvin et gewoon raar da ik precies de enigste ben die hier last van heeft :confused:

Jeller

Badass junkie
volgens mij is het mss je lichaam dat het tegenwerkt + omgekeerd placebo effect..

gelijk als er iets erg gebeurt als je zat bent ofzo word je ook ineens weer in één klap nuchter :confused:

mja kzou zeggen je kan er toch niets aan doen, dus maak er een avondje nuchter van.. kheb het ook al een paar keer moetne doen wegens geldtekort en uiteindelijk valt da goed mee

megamold

idd :grin:
en kga ook ni beweren dak perfect nuchter ben hoor :smoke:
en voor te danse hebk geen drugs nodig dus het boeit ni zoveel :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Jeller zei:
volgens mij is het mss je lichaam dat het tegenwerkt + omgekeerd placebo effect..

gelijk als er iets erg gebeurt als je zat bent ofzo word je ook ineens weer in één klap nuchter :confused:

mja kzou zeggen je kan er toch niets aan doen, dus maak er een avondje nuchter van.. kheb het ook al een paar keer moetne doen wegens geldtekort en uiteindelijk valt da goed mee

Precies soms is het ook beter een paar weekenden nuchter te zijn, dan leer je de drugs daarna ook weer waarderen,,,, :wink: teminste dat heb k, ik vind het niet leuk als het allemaal een gewoonte word, meer iets om naar uit te kijken,,, een aaf hard gaan ofzo :hearteyes: :hearteyes:

JewCookie

Wijs gebruiker
weet niet of het er al staat, maar de invloed van speed is ook vrij sterk afhankelijk van de sfeer op het feest, als jij voor jezelf een hele goeie sfeer hebt, zal je er meer van merken:wink:

Ellesdee

Badass junkie
megamold zei:
ik ben ondertussen al redelijk ervaren met drugsgebruik ( xtc mdma paddos lsd speed special-k weed .... )
maar ik heb soms last van een probleem wat ik maar raar vind :(
soms als ik naar een feesje ga en mijn drugs neem lijkt deze niett echt "door te breken" ik voel een heel klein beetje ( maar echt heel klein ) en hoeveel ik ook gebruik van dezelfde drug of van andere drugs ik voel nog altijd extreem weinig

als vb:
ik kwam op het feesje aan en begon met een klein lijntje speed van deze voelde ik zoals gezegd zeer weinig ,
later op het feesje heb ik hier bovenop in totaal nog 2 druppels vloeibare lsd van redelijke kwaliteit binnen gehaald en tegen de ochtend aan nog wat lijntjes speed
heel deze nacht heb ik zo goed als nuchter doorgebracht totaal geen fut of niks

dit schijnt zo 1 keer op een maand te gebeuren soms vaker soms minder
en ik zou echt graag willen weten wat hiervan de oorzaak kan zijn of als er nog mensen zijn die al te maken hebbe gehad met dit probleem.

tnx aan alle replys
:stoned:

mjah. dit heb ik dus ook inmiddels 2keer gehad...

normaal begin ik altijd met 2pilletjes, dit keer nam ik er eerst 1 en nam er later 1 bij...
het leek de hele tijd alsof ik op t randje zat...
toen nam ik er nog maar 1 bij...
en mjah... ben de hele avond op dat randje blijven hangen zeg maar :confused:

en een keer bij carl cox in ahoy, pilletje plus kristallen...
ook weer op t randje... en daarna werd ik heel erg misselijk :(

megamold

jaaaa nog iemand met hetzelfde probleem als mij :)
dat ik mij slecht voel hebk wel nooit aan de hand
kvoel mij eigelijk nooit slecht alsk drugs heb gebruikt
maar zo op het randje blijven hangen suckt wel :(

Ellesdee

Badass junkie
megamold zei:

ja bah :(

weet je trouwens wat een vriendin van me doet? :P
als ze denkt dat ze op t randje blijft zeg maar, dan gaan ze in een kleine ruimte zitten, wc ofzo...
en dan begint t toch meestal te werken :P

megamold

Ellesdee zei:
megamold zei:

als ze denkt dat ze op t randje blijft zeg maar, dan gaan ze in een kleine ruimte zitten, wc ofzo...

hmmmm :grin:
ook is probere dan :)
wie weet werkt het :mrgreen:

Imke

Badass junkie
megamold zei:
Ellesdee zei:
megamold zei:

Ja serieus, maar ik vind de wc een inspirerende plaats, mn beste ideeen heb ik daar bedacht :mrgreen: :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Saivy zei:
megamold zei:
Ellesdee zei:
megamold zei:

Ja serieus, maar ik vind de wc een inspirerende plaats, mn beste ideeen heb ik daar bedacht :mrgreen: :grin:

whahaha... mjah met lsd vind ik de wc geen pretje...
ten eerste omdat ik er een btje paranoia van word... en ten tweede omdat ik er geen fuck meer van snap hoe me kleren zitten :P

draag meestal een rok over een broek, en draag een soort van heuptasje om mn heupen...
en tjah... dan snap ik gewoon niet meer hoe ik alles weer op zn plek terug kijg omdat mn zintuigen dan alles anders waarnemen :P

megamold

:grin:
hehe ik mag soms al blij zijn alsk weet wa bove en onder is :mrgreen:
als da gebeurt ... well straaaaange shit happens :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
megamold zei:
:grin:
hehe ik mag soms al blij zijn alsk weet wa bove en onder is :mrgreen:
als da gebeurt ... well straaaaange shit happens :mrgreen:

hahaha lol :P

heb je dat trouwens ook?
normaal kan ik heel goed zien hoe iemand zich voelt, maar met lsd juist niet...

dan zit iemand iets leuks te vertellen en dan denk ik dat t negatiefs is... :confused:

Bovenaan