Nuchetr blijven what to do?

Heey

ik heb een vraag....een paar vrienden van mij willen paddo's gaan gebruiken...

nu wil ik er zelf ook bij zijn maar ik blijf nuchter komniet aan zetten dat dat een bad trip veroorzaakt bij de gebruikers, k laat ze gewoon niet alleen...

maar kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste kan doen....als voorbereiding....

kweet dat vitamine c drank bij de hand moet zijn,
goede muziek,goede omgeving (oftewel goede sfeer :P

maar wat moet ik bijvoorbeeld doen als ze denken dat ze kunnen vliegen ofzo..?

of als ze mekaar iets aandoen of gevaarlijke dingen gaan doen?

k weet niet of ze dan wle naar mij luisteren omdat ze in hun eigen werled zitten?

graag wat tips :wink:
:wave: :wave: :wave:

fokker

Belezen gebruiker
Tja, nuchter erbij zijn is nooit zo prettig, ook niet voor degene die aan het trippen zijn. Heb het zelf ook eens gehad dat er een nuchtere bij zat, die remde me vreselijk. Maar ja, jullie zijn met een groepje dus zullen ze je niet eens in de gaten hebben :mrgreen:

Nou zorg in ieder geval voor suiker. Dit werkt altijd bij een bad trip. En ja, een bad trip krijg je niet al te snel hoor. Ik heb hem toevallig laatst gehad :( Maar dat was gewoon door TE veel te nemen in 1 keer.

Als ze verkeerd gaan en je wilt ze helpen kan dat heel lastig zijn, omdat ze idd in hun eigen wereld zijn en jou als anders ervaren omdat je nuchter bent.
Toen ik laatst bad ging, wilde mijn vriendin mij ook helpen.....door suiker te voeren .....en dat was idd erg lastig voor haar. Mensen op paddo's kunnen namelijk erg achterdochtig zijn, dus een goede uitleg kan helpen en rustig praten. Maar toch, als dat niet werkt gewoon doorstouwen. Als je ze eenmaal suiker hebt gevoerd komen ze zo weer uit die bad trip.

Maar wees niet al te bang dat ze "bad" gaan, gebeurt niet zo snel hoor :wink:

Maar misschien is het leuker voor je als je nog een nuchtere erbij hebt, want alleen op de aarde zijn en niet zoals de rest in een andere wereld is niet leuk voor je :cry:

okeej bedankt voor je bericht:)
khoop dat alles goed zal gaan :)

en misschien is het idd wel leuker als er nog een nuchter iemadn bij is ja heb ik ook nog iemand om mee te kletsen haha

Dikke Kus :hearteyes:

Bal0n

Badass junkie
Partywijffie zei:
Heey

ik heb een vraag....een paar vrienden van mij willen paddo's gaan gebruiken...

nu wil ik er zelf ook bij zijn maar ik blijf nuchter komniet aan zetten dat dat een bad trip veroorzaakt bij de gebruikers, k laat ze gewoon niet alleen...

maar kunnen jullie mij vertellen wat ik het beste kan doen....als voorbereiding....

kweet dat vitamine c drank bij de hand moet zijn,
goede muziek,goede omgeving (oftewel goede sfeer :P

maar wat moet ik bijvoorbeeld doen als ze denken dat ze kunnen vliegen ofzo..?

of als ze mekaar iets aandoen of gevaarlijke dingen gaan doen?

k weet niet of ze dan wle naar mij luisteren omdat ze in hun eigen werled zitten?

graag wat tips :wink:
:wave: :wave: :wave:

Dat doen ze niet..

fokker

Belezen gebruiker
Zelfs toen ik verkeerd ging dacht ik niet dat ik kon vliegen, wist niet eens meer dat ik kon lopen :mrgreen:

Gevaarlijke dingen doen, of elkaar iets aandoen? Echt niet! Je hebt dan wel wat anders aan je kop :smoke:

Mac...

Badass junkie
haha vliegen, nou dat zal niet snel gebeuren op de paddo's. Ik denk dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken, maar als ik eerlijk ben zou ik ook wat pakken, en anders wat truffels (philosopher's stones) om ten minste een beetje trip gevoel te hebben, want het is echt saai, voor jou en voor hun. Die truffels hebben een veel minder heftige werking dan de paddo's, alles beweegt ook niet zo intens en mocht er wat fout gaan, ben jij toch degene die zich nog het meest op aarde voelt en kun je ze evengoed helpen. Als je het niet helemaal vertrouwd kun je anders ook met een halfje beginnen, maar zou zeggen: Doe hun en jezelf en plezier en probeer er ook wat van te maken :grin:

spacekonijn

Badass junkie
ja het is wel zo dat een nuchter persoon erbij heel raar is als je daar mee gaat praten voel je jezelf ineens best normaal en denk je ''oh ik ben er nog best rustig onder onder die paddo's"" dan kijk je in de grote doppen van een mede-tripper en ben je meteen weer in een totaal andere wereld

ik zelf vind truffeltjes erg leuk helemaal niet intens maar het word gewoon een gezellige boel :mrgreen:

heidrun

Belezen gebruiker
ik zit vaak nuchter tussen trippende/spacende mensen.
ik heb niet echt een voorbereiding, je ziet vanzelf wel of het misgaat.

mijn broetje is een keer out gegaan op een gekke manier. toen heb ik om te checken of hij echt bij was dingen als z'n adres en geboortedatum gevraagd. later zei hij dat hij daardoor bacht to reality was gekomen

en een vriendin van me heeft een keer een ongelofelijke bad trip gehad. toen zijn we naar haar moeder gegaan die in het ziekenhuis werkt. op zo'n moment gaan ouders echt niet boos worden omdat je drugs ophebt, dat komt later. als iemand een bad trip heeft moet je steun geven vind ik

Bovenaan