Normale dosis speed

Hey allen,

Wat is een normale dosis speed voor een nachtje? Is 1-2 gram voor 1 persoon tussen 00:00 en 04:00 een normale dosis of is dit veel te veel?

Mvg.

Doe al een aantal jaar een paar keer per week coke. Nu sinds 3 dagen speed geprobeerd. Ben heel de tijd wakker heb energie. Voel me niet echt euforisch maar meer gestressed en depri.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Kan cross tolerantie zijn dat je dopamine wat ontregeld heeft. Maar gele speed kan ook wijzen op caffeine. Speed dat versneden is met cafeïne wordt geel als het blootgesteld wordt aan lucht. Ephedrine kan ook een verklaring zijn voor die nare neveneffecten.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Cross tolerantie wat is dat? Nog nooit van gehoord haha.
Kruis tolerantie houdt in dat bepaalde typen drugs op dezelfde stoffen in de hersenen werken en er een tolerantie tussen verschillende drugs is. Zoals bijvoorbeeld tussen alcohol benzos en ghb, amfetamines en mdma, lysergamides en tryptamines etc.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Enne, prijzen noemen mag hier niet. Dat wist je wel want de forumregels kwamen net levensgroot in beeld.
En speculeren over wat er in het zakje zit is ook niet toegestaan. Laten testen en je weet het.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Binkiebinkie , ik heb je post even aangepast. Het noemen van prijzen en het speculeren over de kwaliteit van drugs is namelijk niet toegestaan. In de toekomst graag rekening mee houden.

Blyatman

Badass junkie
Hey allen,

Wat is een normale dosis speed voor een nachtje? Is 1-2 gram voor 1 persoon tussen 00:00 en 04:00 een normale dosis of is dit veel te veel?

Mvg.
1 tot 2 gram voor 4 uur? Wat een ontzettend hoge dosis.. je hebt minder dan een half g nodig voor een uur of 6-8.
1. als je 4 uurtjes wilt doorhalen blijf lekker bij cocaïne: Cocaïne is kortwerkend en speed niet.
2. Lees je in voordat je ergens aan begint
3. Laat je zooi testen, wel zo verstandig als je het niet kent.

Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Kan ook zijn dat de speed versneden is. Een gram naar binnen werken is behoorlijk wat en daar sta je echt flink strak van

CuriousExplorer

DF-koning
Wat is een normale dosis speed?
Soms gebruik ik 0,2g op 12u.
Soms gebruik ik 1,0g op 12u.

Heel veel hangt ook af van de kwaliteit.
Hoofdpijn krijg ik enkel als er caffeïne doorheen zit (gelukkig zelden )

Maar ik ben geen speed-expert.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb daar echt geen volledige gram voor nodig! Ik kreeg van 150mg al hardkloppingen en hoofdpijn...
Idd. Ik lees toch flinke doseringen hier die als normaal worden gezien. Ik kom vaak ook niet boven de 150 mg

Bovenaan