nootmuskaat

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
heb juist ergens geleeze dat je nootmuskaat ook als drugs kan gebruike
weet iem mss hoe er stond bij snuive ja moet ik dan het potje uit de kas neme en ùe ff een lijntje legge of hoe zit het ermee kan iem me zegge hoe dit werkt en hoeveel je er van moet nemen

Drazzic

Bewuste gebruiker
Snow White zei:
ik heb eens een gewoon lijntje nootmuskaat gelegd en het had geen enkel effect, ik werd er alleen misselyk van...

Nootmuskaat: Werking: Mild hallucinerend tripmiddel. Verwant aan het synthetische MDA. Bij gebrek aan andere middelen wordt nootmuskaat wel een in de gevangenis gebruikt. Wijze van gebruik: Nootmuskaat wordt geraspt en opgelost in iets vloeibaars of wordt gesnoven. Risico's: hoofdpijn, duizeligheid, droge mond, hartkloppingen en buikkrampen.

Esje

Newbie
Nootmuskaat moet je NIET proberen! Zoals degene voor mij al beschrijft: je krijgt hoofdpijn, wordt misselijk, duizelig etc. Niet Leuk!!! :cry:

Frisko

Badass junkie
idd,same here,heb ut 1 x gerookt dacht ik(haha de begintijd en stoerdoenerij je weettoch...)
ik ervaarde alleen buikkrampen!!!

mzzls :P

cunt

Wijs gebruiker
24- Nootmuskaat

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.
stond op uit je bol. lijkt op wat drazzic ookal zei.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Tja heb het ook een x gedaan hadden noten gehaald had er 1 voor niet eens de helpt geraspt en in 2 porties gedaan en met melk opgedronken nou ik kan je vertellen das behoorlijk smerig
zou 2 uur duren voor het begon te werken na een uur verloor ik het vertrouwen al en pakte ik de fles dus ik weet niet of het werkte was alleen wel aardig dronken :beer:

Esje

Newbie
Nootmuskaat werkt bij mij niet licht-hallucinerend. Ik krijg er meer een warm/ontspannen gevoel van. Je lichaam gaat tintelen, het voelt alsof je geen handen en voeten meer hebt, hahaha lastig uit te leggen.

Je moet trouwens wel tekening houden met MAO-remmers, als je daar teveel van gebruikt in combinatie met nootmuskaat, kun je wel eens heel erg ziek worden . Je kunt er genoeg over vinden op internet, ff googlen... :wink:

axefreak

Newbie
In de eerste deed ik dat altijd achter in de klas bij Biologie opsnuiven maar dat was alleen maar voor de gein zonder te weten dat het ook echt een effect had,,,

heb er dus ook nooit iets van gemerkt toen ik dat snoof het was alleen heftig smerig

Wortel

Bewuste gebruiker
axefreak zei:
In de eerste deed ik dat altijd achter in de klas bij Biologie opsnuiven maar dat was alleen maar voor de gein zonder te weten dat het ook echt een effect had,,,

heb er dus ook nooit iets van gemerkt toen ik dat snoof het was alleen heftig smerig
Stoer doen dus?

parcival

Nootmuskaat is ook 1 van de NO-GO drugs. Weinig interessant effect, enkele dagen misselijkheid, en mogelijk een levenslange afkeer van alles waarin nootmuskaat zit.

Skippy

Wijs gebruiker
parcival zei:
Nootmuskaat is ook 1 van de NO-GO drugs. Weinig interessant effect, enkele dagen misselijkheid, en mogelijk een levenslange afkeer van alles waarin nootmuskaat zit.

ja daar heb je gelijk in, ik nam 1 eetlepel met water, en kotste het
bijna net zo hard weer uit. Echt vies, ik hoef je eerst komende jaren
geen nootmuskaat meer!

A

Anonymous

Gast
Je moet het ook in je ijs flikkeren als je het zo opeet, dan smaakt het vies maar laat je keel het gewoon naar binnenstromen omdat de koude temperatuur een hoop smaken weghaalt. Zo kokhals je niet.

Esje

Newbie
BobG zei:
Je moet het ook in je ijs flikkeren als je het zo opeet, dan smaakt het vies maar laat je keel het gewoon naar binnenstromen omdat de koude temperatuur een hoop smaken weghaalt. Zo kokhals je niet.

Klopt!
:wink:

Mac...

Badass junkie
Nja ondanks alle negatieve ervaringen hier maar ff de gebruiksaanwijzing:

Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.

Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
9/10mensen zijn hier ook maar gevoelig voor(stond in uit je bol, als k het goed heb), ik vind het meer een wanhopigge actie voor mensen die niet aan goeie drugs kunnen komenn :rolleyes: :rolleyes:

Jonirsz

Het is allemaal zo'n onzin, nou ja dat dan misschien nog net niet, maar de kans dat het bij jou werkt is zeker wel klein, en voordat je een beetje een leuk effect hebt ben je ook wel wat lijntjes verder,.. dus ik zou t niet doen..als het zo goed zou werken dan zou nootmuskaat ook niet meer worden verkocht zomaar in de supermarkt he :wink:

Bovenaan