Nootmuskaat

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Hi, ik ben nieuw hier, en heb op het gebied van drugs aardig wat ervaringen met benzo's, hasj/wiet en smartdrugs (ook paddo's).
Nou keek ik veel rond op dit forum, en heb ontzettend veel gelezen, zo ook over nootmuskaat;
ik heb dus nootmuskaat gekocht, maar die echte noten hadden ze niet, dus heb ik een gaar flesje gekocht inclusief molentje, waarmee ik het dus rasp.
Ik heb in een andere topic gelezen dat iemand zijn noot had vermalen en dat met citroen en dat had opgedronken.
Wat ik dus heb gedaan, aardig wat van dat spul geraspt in thee gepleurt, en dat opgedronken. (ontzettend goor, misselijkmakend)
Ik weet dat het een tijd duurt voordat het begint te werken, maar myn vraag is; gaat het uberhaupt wel werken?
Want of het vers is, weet ik niet, waarschynlijk niet :rolleyes:
En hoeveel ik dr in heb gegooit, is mss 15 gram?

Ik zou graag wat reacties willen of dit wel gaat werken, voordat ik er meer van drink,
en anders wat ik zou moeten doen om het wél te laten werken (desnoods ga ik morgen naar een andere winkel om een paar noten te kopen).

henkie84

Bewuste gebruiker
Heb je ook maar enig idee waar je aan begint? Als het wel werkt zit je in een horrordelerium waar je niet in wíl zitten! En je kunt met gemak een gevaarlijke dosis binnenkrijgen, per ongeluk. Je zegt dat je veel hebt gelezen, maar is dat zo?

Edit`1: of zijn nootmuskaat en datura niet hetzelfde??
Edit`2: mijn fout, ik heb het over iets anders. Maar pas evengoed op en kijk anders op erowid.org, daar zit de kennis.

GODdamn

Ik heb idd vrij veel verhalen gelezen over een vreselijke ervaring wat je absoluut geen 2e x wilt meemaken, maar uit nieuwsgierigheid wil ik het toch proberen
En op erowid heb ik al zitten kyken, en nee, nootmuskaat is geen datura

henkie84

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat iemand je betere informatie kan geven hier dan erowid. Heb je een sitter of ga je voor het volle risico?

(Ik wil je niet bekritiseren maar zou 't wel fijn vinden als je er ongehavend uitkomt.. )

GODdamn

Mn zus is zowieso thuis, en die hangt om me heen, mocht het werken
Maar heb eerlijk gezegd het idee dat het echt niet vers was, of gewoon niet genoeg was :confused:

GODdamn

Hm, ik zat weer even op erowid te kyken, en ik denk dat ik mn antwoordjes heb gevonden
Ik zal maar even thee zetten :grin:
En als 't werkt, laat ik 't wel weten

shokora

Wijs gebruiker
Nootmuskaat zou ik je niet aanraden. Er zijn hier op het forum ook wat mensen die het gedaan hebben en er zelfs tripreports over geschreven hebben... en het klonk niet best.

De dodelijke dosis (die is reëel) ligt redelijk dicht bij de dosis die je nodig hebt voor een effect. Daarnaast is het maar de vraag of dit effect ook daadwerkelijk wenselijk is. Het duurt extreem lang (tot wel 3 dagen), de hallicunaties die je krijgt zijn 'vaag', het is een dilerium en je gaat je ontzettend kut voelen...

klinkt vet he? :grin:

GODdamn

Hahaha, nee ik ben niet dood
(en ben trouwens een dame :P )

iig, voelde ik me op een gegeven moment heel loom,
ook nog toen ik wakker werd, beetje het stonede-effect
droge bek enzo
en alles leek gewoon nep?
Dus toen ben ik maar even naar de natuurwinkel gegaan, daar 4 noten gekocht, (2.20.-)
en ben nu bezig met mn 2e noot,
mn 1e noot had ik een uur terug gegeten
(tering, die dingen zyn goor :kots: )

Dus ik zie wel wat er later gebeurt,
ik houd het by 3 noten

GODdamn

Die noten van gister hebben aardig goed gewerkt
ik heb nu heel erg moeite met typen,
alles is aan het bewegen enzo (nogsteeds)
maar ik zie geen dingen die er niet zyn
Mn ogen zyn wel dik en rood, en kan ook niet bepaald lopen of normaal denken, droge bek
Voel me ook ontzettend stoned, dus ben benieuwd hoelang dit gaat aanhouden, vind 't niet slecht, maar ook niet iets wat ik veel vaker ga doen

En paddo's, ja die zyn geweldig,
maar was nieuwsgierig naar dit :P

psywell_3

Newbie
15 gram is een niet-trip/of heeel milde-trip dosis,afhangend van de versheid
ik denk dat de tripdosis pas van 30gr. begint,maar er hangt veel af aan toeval
+trippen op nootmuskaat is hel,de mentale effecten vind ik nog doenbaar,maar de fysieke effecten zijn te zwaar en kunnen u dood betekenen.gewone(langdurig stoned effect) dosissen kunnen leuk zijn,maar de datura-achtige(heel langdurige zombie trip effect) dosissen zijn de risico niet waard.
Bovendien is nootmuskaat ook nog eens neuro-toxisch.

L

Lid 6909

Gast
Ik heb een keer anderhalve noot opgegeten.

Ik zat in de kamer, een uur en twee jointjes later vielen ineens mijn ledematen eraf, moest ik een enge poort open doen, en vervolgens kwamen er allemaal schimmen mijn kamer binnen. Best freaky, ik dacht ik ga maar op bed, opstaan wou niet. Toen ik uiteindelijk opstond, bleven mijn ledematen op de bank liggen, maar ik kon wel lopen. De schimmen wouden niet dat ik op bed ging, ik pakte drinken en ging slapen. Werd de volgende dag wakker, verrijkt met een aantal scary dromen en een dikke kater.

conclusie; after all best vette shit gezien, maar ben blij dat ik ben gaan slapen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Overdoseren van nootmuskaat is als een delerium, net als een overdosis alcohol, je lever krijgt een klap, en je wordt niet lekker wakker... Er zijn vele fijnere manieren om te trippen. :wink: en daar hou je vaak geen kater aan over.

L

Lid 6909

Gast
i agree, neem een zegeltje, dan beland je in een veel fijnere wereld :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Krachtig middel al je er echt heel veel van neemt.

Heb eens twee volle potjes uit de supermarkt weggespoeld gespoeld met melk. Wat een smaak! :kots:

4 uur later voelde ik nog niets, behalve een wat opgewektere stemming, en ben toen gaan slapen.

Echt flitsend gedroomd, en het ene uur leek het wel alsof ik de ene keer diep sliep, en het andere uur voor me uitstaarde terwijl ik wakker was. Terwijl ik naar wat ik veronderstel in werkelijkheid gewoon 10 uur knock out heb gelegen. Weet nog dat ik droomde over hoe Saddam Hoessein werd opgehangen. Uit z'n executie kwamen gedetaileerde beelden naar voren.

Volgende dag een denderende hoofdpijn en vage blurry dufheid. Dorst en een gevoel van licht geheugen verlies. Ik ben die dag gaan sporten, en tijdens inspanning soms het gevoel alsof m'n hoofd een beetje zweefde los van m'n lichaam.

Mwa, geen aanrader, effect is meer wat ik noem onplezierig vaag, en traag denkend. En de hoofdpijn was echt timmerende koppijn terwijl ik niet vooruit te branden was die dag.

_Kat_

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
Ik denk niet dat iemand je betere informatie kan geven hier dan erowid. Heb je een sitter of ga je voor het volle risico?

(Ik wil je niet bekritiseren maar zou 't wel fijn vinden als je er ongehavend uitkomt.. )

Volle risico is de enige soort trip die sommige mensen leuk vinden. Ik heb aan het eind altijd dat heerlijke "THANK GOD, I made it" gevoel.

edwin__

Belezen gebruiker
gNuxx zei:

Ik zat in de kamer, een uur en twee jointjes later vielen ineens mijn ledematen eraf, moest ik een enge poort open doen, en vervolgens kwamen er allemaal schimmen mijn kamer binnen. Best freaky, ik dacht ik ga maar op bed, opstaan wou niet. Toen ik uiteindelijk opstond, bleven mijn ledematen op de bank liggen, maar ik kon wel lopen. De schimmen wouden niet dat ik op bed ging, ik pakte drinken en ging slapen. Werd de volgende dag wakker, verrijkt met een aantal scary dromen en een dikke kater.

conclusie; after all best vette shit gezien, maar ben blij dat ik ben gaan slapen.

voer mij nootmuskaat !!
iemand nog andere combo's als ervaring,
combo speed, beetje slaapgebrek (+/- 48u) evt. wiet en dan nootmuskaat ??
en is er iemand die even duidelijk kan zijn over de dossering, scheelt mij weer een hoop zoekwerkt :)

Ik heb aan het eind altijd dat heerlijke "THANK GOD, I made it" gevoel.
trippen hoeft wat mij betreft niet altijd rozegeur en manenschijn te zijn. ik wil ook pure angst onder ogen komen, mezelf uitdagen tot het extreme, vergeet natuurlijk niet dat set en setting de laatste safety switch zijn en je deze daarom ook goed moet voorbereiden

GODdamn

gNuxx zei:

Dit al van anderhalve noot, tering, die waren vers haha
Ik geloof echt wel dat je 'r hard van kan gaan trippen, maar hoor altyd van die angstige dingen,
en dat is misschien wat ik wou bereiken, dat ik myn angsten zou zien, onder ogen kon komen.
Maar 't heeft niet zo goed gewerkt,
zat alleen 4 dagen lang als een zombie, waarvan de 1e twee dagen echt te erg waren :rolleyes:

GODdamn

edwin__ zei:
gNuxx zei:
trippen hoeft wat mij betreft niet altijd rozegeur en manenschijn te zijn. ik wil ook pure angst onder ogen komen, mezelf uitdagen tot het extreme

Idd, dat bedoel ik
Als je er klaar voor bent, dan kan het, met de juiste voorbereiding

Maar geef my toch maar liever een zegeltje of paddo's,
zyn wat relaxeder, veel relaxeder :P

Bovenaan