Noopept ervaringen?

C Cheetos

Newbie
ik heb dit forum al afgezocht maar kon eigenlijk helemaal niets vinden over noopept, is er iemand die dit al geprobeerd heeft mee geëxperimenteer?

(dit heeft niets met pep te maken trouwens)

volgens vele bronnen is noopept niet verslavend en zelfs goed voor je, zo zou het je helpen bij concentreren enzovoorts.

ik heb zelf nu een aantal keren noopept gebruikt, 2 weken lang elke dag met een constante dosis bijvoorbeeld, heb op andere momenten ook de dosis omhoog en omlaag gebracht, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik amper of niets merk van dit goedje

nu kwam ik vanavond op het idee (na veel research wat niets op heeft geleverd) om noopept te snuiven (30mg +- 5mg men weegschaaltje is niet super nauwkeurig), ik merk nu toch wel echt heel duidelijke stimulerende effecten.

heeft nog iemand ervaring hiermee?

C Cheetos

Newbie
ik heb geen hard bewijs dat het mijn geheugen verbeterd, maar ik heb sinds ik dit gebruik in elk geval veel minder dat ik een andere kamer binnenloop en niet meer weet wat ik van plan was te gaan doen.

mijn vriendin is het ook al opgevallen dat ik veel alerter ben en afspraken met haar beter onthoud.

ik moet wel zeggen trouwens dat dit bij oraal gebruik is (er staat ook op de verpakking alleen voor oraal gebruik).

overigens was het geen enorme rush die ik kreeg van dit goedje te snuiven (het brand trouwens totaal niet), de rush was niets vergeleken bij speed, zelfs dex is velen malen heftiger, maar ik vond het toch de moeite waard om het te delen met jullie (heb hier overigens speciaal een account voor aangemaakt xD ). vooral omdat deze stof volgens verscheidene onderzoeken niet schadelijk is (helaas zijn er nog maar weinig onderzoeken hiernaar gedaan).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zover ik kan zien is het ook niet echt recreationeel iets bijzonders , maar wel een interessante stof mocht je wat problemen hebben met je geheugen.

Klinkt wel alsof het werkt als ik je verhaal / ervaring erover lees zo.

C Cheetos

Newbie
nee precies, maar ik vond het het sharen toch waard, zeker aangezien het "neuroprotective" werk, dit wil zeggen beschermd de hersenen tegen chemie (aka drugs & alcohol). ook word dit gebruikt om alcohol schade te herstellen. over drugs schade herstellen heb ik niets kunnen vinden, maar als het alcohol schade herstelt waarom zou het dan geen drugs schade herstellen?

(ik heb trouwens geen idee hoe de hersenen werken dus correct me if im wrong)

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel ervaring met noopept!

Heb hogere dosissen geprobeert, en ook wat meer dagen achtereen een lagere dosis.
Het leek me een heel interessant stofje, mijn ervaring is alleen dat het tegen valt.
In plaats van een beter geheugen voelde ik me vreemd genoeg juist vaag en verward door de noopept. Mijn stemming werd overigens wel iets verbeterd.

Een vriend van me heeft het een week gebruikt, had wel een wat betere stemming (werd ook door anderen opgemerkt), kon zich misschien wat beter concentreren, maar of dat nou echt aan de noopept lag, daar is hij niet van overtuigd.

Bovenaan