nooit geen LSD meer!

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Kjellovich* zei:
Vind ik ook. hehe

Wat ik deed toen ik even slecht ging was gewoon vrolijke muziek opzetten. Zelf ga ik niet veel verkeerd, ik vind het zo:
Je neemt een psychedelische drug, dus je kan je ook verwachten aan illusies en dergelijke, dat is normaal. Anders neem je dat toch niet?

Nu ik begrijp wel dat deze een andere draai kan krijgen maar dat is nooit echt van lange duur. Normaal gezien.

O, ik wou nog vragen. Na hoeveel dagen is een trip terug helemaal actief?
Na 2 a 3 dagen in ieder geval al niet, maar 2 weekenden achter elkaar?(1 dag per weekend.)

Jeller

Badass junkie
normaal na een week kan je al weer 100% trippen

maar ja dat de topicstarter slecht gaat, dat is wel normaal denk ik, kdenk niet dat je dan nog makkelijk je er over kan zetten

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
needlefreak zei:
de meeste LSD trips die ik gehad heb waren goed. 'k had enkele bad trips gehad maar daar was ik al vlug weer over. behalve de laatste keer dat ik tripte op LSD. toen had ik er 4 of 5 binnen en hebben enkele gasten mij zot zitten maken waardoor ik keihard begon te flippen. ze maakten me vanalles wijs. ze deden me schrikken, maakten me bang, riepen allemaal door elkaar m'n naam, ze vertelden dat er wormen uit m'n oren kwamen, dat ik in m'n broek aan het pissen was enz... ik geloofde alles wat ze me wijsmaakten en dacht dat ik die gedachten nooit meer uit m'n hoofd zou krijgen. alles was akelig en leek zo echt. ik had ook geen heroïne of kalmeerpillen om te trip te verminderen. 'k ben toen door een hel gegaan en na die LSD trip was het nog niet gedaan. ik hoorde heel de tijd iemand mijn naam roepen. steeds op dezelfde toon. ik dacht dat ik echt zot werd. en bijna 6 maanden dacht ik steeds dat ik in mijn broek aan het pissen was. opeens voelde ik mezelf pissen, voelde nat en warmte in mijn broek waar ik telkens hard
van verschoot maar toen bleek ik helemaal niet in mijn broek te plassen. en elke keer opnieuw dacht ik dat ik echt in m'n broek aan het pissen was. ik was toen heel angstig. steeds dacht ik dat ik iemand zag. net een schim die snel voorbij schoot en ik dacht dikwijls dat er iemand achter mij stond. dan stond ik vastgenageld aan de grond. ik durfde zelf het licht niet uitdoen om te gaan slapen. kdacht toen dat er iemand onder mijn bed zat maar ik had zo'n schrik dat ik zelf niet durfde kijken. 'k heb zo enkele dagen rondgelopen en dan heb ik een overdosis slaappillen genomen... toen ik wakker werd lag ik in het ziekenhuis met draden in m'n neus enzo. ze hadden m'n maag leeggepompt. 'k ben daarna naar de afdeling psychiatrie gegaan waar ze me volstaken met medicatie en de psychiater zei dat ik een psychose had. sindsdien heb ik nooit geen LSD meer durven nemen en ik ga het ook nooit meer doen. die gasten die me dat aangedaan hebben heb ik met enkele vrienden al een paar keer slaag gegeven. als ik ze tegenkom op een party ofzo krijgen ze gegarandeerd mijn pint over hun kop en dan is het weer boel. :angry: maak NOOIT iemand zot op LSD !!!

De eikels die je dit hebbe aangedaan zoude ze moet executere, zelf heb k ook al wat mense genoodzaakt pere moete geve op een feestje omdat ze trippers aant het flippen maken, zelf vind ik het zalig om mense te helpe die een bad trip hebbe, ze zijn je zo extreem dankbaar naderhand datje je echt goed voelt ervan
grtz

matthijs

Badass junkie
Is ook wel eigenbelang om eht te doen. Als iedereen om je heen bad gaat, wordt het voor jezelf ook kut. Maargoed...ik help sowieso mensen die bad gaan...wel zo menselijk hè.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Is ook wel eigenbelang om eht te doen. Als iedereen om je heen bad gaat, wordt het voor jezelf ook kut. Maargoed...ik help sowieso mensen die bad gaan...wel zo menselijk hè.

ja k ken het ben zelf ook al eens slecht gegaan omdat andere mense slecht aant gaan ware, maar het is wel bijna altijd van korte duur over het algemeen kan ik me wel straight houde alsk slecht ga, maar kben dan ook nog nooit slecht gegaan 5 of 6 trips, moet wel zeer extreem zijn volgens mij, Grtz

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Gister was k nog met wa kamerade na t jeugdhuis bij ons gegaan en zate we weer allemaal onder de pille, drna na een kameraad gegaan en ben k thuis nog n tripke gaan hale wa k nog had ligge, kmoest toch na huis ff nog mense gaan uithale twas toen 1 uur schat k en had k hem nog binnengegooit als k nie zo pertotal was had k da wss nie gedaan, zou ook beter geweest zijn want kheb me 7 uur depressief gevoeld. nie slecht gegaan want kweet ondertusse al hoe da is ma echt extreem depressief,kzit ook wel in een slechte psychische toestand de laatste weke. men ex- beste vriend is gaan lopen met t meisje van men drome en kben daar nu al weken kapot van en gistere is da tijdens men trip zeven uur lang in men kop blijve hange ,was nie echt aangenaam. achteraf bekeke vind k t wel serieus onverantwoord da k die nog gepakt had in de toestand waarin ik mij bevond, khad t eigenlijk wel kunne zien aankome gezien k al weke down ben, khoop da die kwestie mij met nieuwjaar geen parten gaat spelen gezien ik mij 4 shiva's heb gehaald vr dan.... hennig scheef trekke :grin: grtz

XerXoX

Als ik lsd gebruik en voel k het een beetje te zwaar mix ik hem gewoon met een lekker xtc pilletje.Van die mix krijg je terug een beter gevoel een beetje trippe en flippen .Dan voel k mij rustiger .

Mijn mening :sunglasses:

flashkop

Bewuste gebruiker
ZOn persoon zou ik ook perto slagen, waar ben je dan mee bezig, trippers zijn trouwes altijd gezellige en lache mensen begrijp niet dat je zo iets kan doen

Flut

Belezen gebruiker
Heel sick idd, als je tript moetje echt niet gefocked worden is wel et laatste waar je dan zin in hebt.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Wat een oud topic van mij. LSD gebruik ik nu terug af en toe. Maar nooit meer zoveel. Gewoon 1, max 2 goeie zegels. Heb ik genoeg aan. En de laatste keer LSD was gewoon zalig. Ik ging er vroeger gewoon verkeerd mee om. 't is nu terug 1 van m'n favoriete drugs. :mrgreen:

Imke

Badass junkie
Ik schrok even toen ik dit zag. :mrgreen:
Lsd is wel leuk af en toe maar inderdaad, je moet ermee om kunnen gaan.

Osi`

Bewuste gebruiker
Howla, krijg al spijt van m'n keuze dat ik geen LSD meer wil :(
Mss dat ik het toch nog eens doe later, hetzij wel in een rustigere omgeving en niet in een kamer vol gamende mensen die ne FPS spelen op de xbox met bomgeluiden, schietgeluiden en dan ingezogen worden in die tv :grin:

Neen, next time, rustige chille sfeertje, alleen muziek, goeie vrienden en scheef liggen!

Nu ik dit lees, besef ik ook dat ik LSD fout ben beginnen gebruiken, elke keer weer, als ik het op een feestje pakte, voelde ik me gewoon niet altijd goed, ging ik weer eens bijna slecht. En waarom rook ik er toch bij, zou het eigenlijk niet moeten doen, LSD + Een goed fles alcohol om me wat lam te maken. Meer hebben we niet nodig.

diewietjah

Het legt der idd aan hoe sterk je geest zelf is.
Ik wil het ook zker nog een keer gaan proberen..
Paddo`s ben ik al dan mee begonnen en dat vind ik echt gewoon leuk en interesant..
Dus geloof niet echt dat ik bad zal gaan van lsd.
Tis dan wel veel heftiger dan paddo`s maar denk dat je als je je ff dan niet meer prettig voelt dat je gewoon bij jezelf moet denken.. het is alleen maal 1 grote ilusie het gaat over, je blijft niet voor altijd zo.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
ik ben weer ff uitgekeken op lsd de laatste trip was echt ontzettend stom, ik dacht de hele tijd wanneer houd dit op maar er zijn ook een aantal mensen geweest die mn trip toen gigantisch verpest hebben dus wellicht ligt het daaraan

Mss binnenkort nog een keer maar voorlopig niet

Elujin

Newbie
das echt wel fucked up als iemand je zo doet freaken das echt levensgevaarlijk eigenlijk om nog maar te zwijgen hoe kut het is om uren van fear and loathing door te maken .
maar toch wees trots op u zelf da ge u er door hebt gekregen (ook al hadde geen keuze)

Bovenaan