Nokkie van een jonko

Kellebell

Experimenterende gebruiker
Is dit wel normaal ?

Zondagmiddag, in de bus van Haaksbergen naar Neede.
Lege maag en aardig zin om is lekker stoned te worden :)
Dus even afspreken met kamaraden en ja hoor, ik stap de bus uit en daar staan ze allemaal al.

Met zijn allen een paar km fietsen (ik lekker achterop :))
Na een half uur aan het fietsen te zijn, zitten we ergens in de middle of no where

Nouja een vriendin stak hem aan en hij ging rond.
Eindelijk was hij bij mij, 4 hijsjes en weer doorgeven, maar volgens mij is er wat mis.

Alles werd zwart en ik kreeg onwijze buikpijn :confused:
Ik zeg; Obie (die vriendin) kom we gaan ff lopen, ik voel me niet goed..
Wij een paar stappen zetten, 3 á 4, wat wel 8 km leek.
Ik zeg; Ik moet zitten man ik moet zitten!
en Obie zegt; Iets verderop kun je zitten hier is het vies.

Wat er daarna gebeurde zou ik niet weten, maar dit is wat ik gehoord heb:
Ik ben op m'n kont gaan zitten, en ben achter overgevallen.
Ik was gaan zweten en trillen, onwijs vaag.

Ik merkte op een gegeven moment, dat ik op de grond lag en vroeg me af waarom.
Al het zand zat overal, zelfs op plaatsen waar ik het liever niet had :openmouth:

Maar is er dan iets mis met die jonko ofzo? Of met mij?
Ik denk eerder met mij, want iedereen kon er wel tegen.

Ik moet wel zeggen; ik heb wel vaker gerookt op lege maag maar heb er nog nooit last van gehad tot nu toe.

plz reageer en help me ! :stoned:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Er zat lsd op de wiet besprenkeld! :openmouth: :openmouth:
Ok, flauw.
Van wiet kan je bloeddruk aardig dalen waardoor je dus van je stokje kunt gaan. Zorgen dat je goed gegeten hebt zal nooit slecht zijn.
Je kan ook gewoon wat minder roken hé. :)

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
hehe soms kan een jointje verkeerd vallen heeft iedereen wel eens denk ik. Maar ik denk ook dat de wiet LSD besprenkeld was. :P:P
Ok, flauw.
:stoned:

henkie84

Bewuste gebruiker
Heb het ook wel 'ns zwart voor m'n ogen gekregen in de macdonalds, dezelfde dag nog 'ns in de supermarkt. Een vriend van me die dag net toen we de shop verlieten.

Was warm weer, niet veel gegeten, iets te weinig gedronken en iets teveel geblowt. Maakte me er niet erg zorgen om, meer lastig als je geld wil geven aan het kassameisje en alles wordt zwart en je ziet haar niet meer :mrgreen:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
haha prachtig ik heb ook wel eens een soortgelijk iets meegemaakt maar afgelopen zondag sloeg echt alles....

was met 3 maten flink aan het blowen en rond een uurtje of 4 gingen we met ze 3en bijna out heb nog nooit zo lang gedaan over een trap lopen:P
heb wel heerlijk geslapen wat ik overigens best gek vind normaal trip ik m vet hard in mijn bed als ik flink stoned ben.

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
He trouwens ik vind de titel van deze topic echt prachtig.
Ik stel voor dat iedereen die zin heeft, zijn nokkie van een jonko verhaal hier post! :stoned: Dat zou wel leuk zijn toch>?

Skippy

Wijs gebruiker
Heb wel vaker gehad dat ik nokkie ging, maar meer als ik al een tijdje niet had gerookt.

Marten!

Bewuste gebruiker
Heeft die lege maag er eigenlijk wel mee te maken dat ie out ging?
Bij drugs die je oraal neemt heeft je maaginhoud natuurklijk wel invloed op de sterkte van de trip en op hoe snel het op komt zetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij blowen ook zo van invloed kan zijn dat je daardoor out gaat. Ik merk zelf trouwens überhaupt geen verschil in stonedheid als ik met een volle of lege maag blow.

Kellebell

Marten! zei:
Bij drugs die je oraal neemt heeft je maaginhoud natuurklijk wel invloed op de sterkte van de trip en op hoe snel het op komt zetten. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat bij blowen ook zo van invloed kan zijn dat je daardoor out gaat. Ik merk zelf trouwens überhaupt geen verschil in stonedheid als ik met een volle of lege maag blow.

Ik merk zelf het verschil ook niet, maar ik weet dus niet hoe het dit keer kwam dat ik nokkie ging :openmouth:

Riel

Bewuste gebruiker
Marten! zei:

Tuurlijk wel. Op een lege maag voel ik mij altijd wat zwakjes. Als ik bijvoorbeeld met een lege maag ga sporten is er ook een kans dat ik flauwval. Zelfde principe met een joint roken.

Suntablet

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook wel eens gehad vroeger.
Kwam omdat ik nog niet veel wiet gewoon was + het was goede wiet + teveel willen inhaleren waardoor ik teveel zuurstof binnekreeg.

Toen ik rechtstond werd ook alles zwart, ben gewoon een minuutje gaan liggen en het was weg.

ohja: dat was midden in een winkelstraat :grin:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
2 dikke joints northern lights, samen met een halve bak pils..

Daar ging ik behoorlijk nokkie van, het was ook al lang geleden dat ik nog gerookt had

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Suntablet zei:
Ik heb het ook wel eens gehad vroeger.
Kwam omdat ik nog niet veel wiet gewoon was + het was goede wiet + teveel willen inhaleren waardoor ik teveel zuurstof binnekreeg.

Toen ik rechtstond werd ook alles zwart, ben gewoon een minuutje gaan liggen en het was weg.

ohja: dat was midden in een winkelstraat :grin:

Ik stond na een middagje smoken/skateboarden/nog niet gegeten in de quick, net eten besteld, alles werd wit... Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen, en na een minuutje ofzo zag ik nog steeds niks, en heb toen zwaar over de toonbank liggen kotsen, over mijn frietjes en alles heen :(

Osi`

Bewuste gebruiker
Ben ook eens nokkie geweest van een joint in Maastricht.
Ik had zojuist een lekker wietmixje gehaald wat indertijd toen nog lekker goedkoop was en nog eens goed was ook in Maastricht. Heb toen in de shop ff snel een peukje gedraait om deze buiten op te roken met een vriendin die er ook bij was en zo ergens aan de grotemarkt bij dat standbeeldje roken we die peuk op. Eens de peuk op was gingen we even verderop wandelen naar de bushalte om daar te wachten op de bus. De vriendin die meekwam zei tegen dat ze zich niet zo goed voelde, maar wist ik veel wat er zou gebeuren want ik zat te denken dat die komedie aan't spelen was. Bam na enige luttele seconden begon ze door haar knie te zakken, haar kop kwam recht tegen mijn knie, baaam om de grond. Eerst zat ik daar wel ff op te staren van .. wtf ? en toen riep ik die snel recht en zei tegen haar dat ze gewoon moet zitten. Nadien was ik op die aan het letten of alles oké was en na een tijdje begon ik mijn eigen zo'n beetje voelen wegzakken. Ik dacht .. shit, kga maar beter zitten wat ik ook gedaan heb. Toen ik eenmaal zat ging het een stuk beter.
Maar het stomme is juist dat die bus juist op het moment dat m'n gat op de grond zit langskomt. Leuk .. onmiddelijk opgestaan (wat dom is) en dan snel snel de bus ingaan omdat ik het weer voelde opkomen. Maar er zat een persoon voor mij (een oma) en het duurde me te lang om daar ff te blijven wachten want voor mij leek het net of het uuuuuureeen duurde wat daar aan het gebeuren was. Plots zie ik mijn zicht zwart worden, mijn gehoor verminderen en dan voel ik plots helemaal niets meer .. En werd ik wakker buiten de bus op de grond en de vriendin die achter mij zat? helpt mij overeind wat mij nog niet tegoei lukte omda ik me nog ff moest realiseren wat er gebeurd was en tging allemaal zo rap op't moment waardoor ik iemand nog per ongeluk op z'n smoel hebt geslapt.

Dat was me toen wel een black-outje.

Dan nadien nog voorgehad bij een maat, maar kon me gelukkig in de auto zetten.
En nadien bij een andere maat op een stoel. Zet hem plots Jackass 2.5 op (die film) en na een tijdje kon ik dat geluid gewoon niet meer aanhoren en begon ik gewoon serieus weg te zakken in m'n stoel. Maar als ge uw hoofd omlaag houdt en u kop laat rusten op de tafel gaat da wel over na een paar minuten wat tevens enorm lang lijkt te duren.

Wilt ge nie echt meemaken, alleen bij de eerste keer had ik er nadien nog een tof aangenaam stoned gevoel aan overgehouden. Maar de laatste .. neen, helemaal slecht gegaan op't moment zelf. Toen hoefde ik geen peuk meer te zien die avond.

Shit happens!

dain

Bewuste gebruiker
komt hoogst waarschijnlijk door een bloeddrukval, daarvan krijg je ook die flauwval symptomen.

dollegekske

Bewuste gebruiker
Kheb de laatste tijd ook dat ik steeds kei duizelig word van een Joint en dan met name alsk een lege maag heb, dus daar zou t aan kunnen liggen.
Gister rookte ik me laatste, (ben gestopt ..) en die viel ook verkeerd.. ik moest echt gaan liggen en t leek alsof ik flauw viell.. echt eng.. Maar ja heb je er daarna nog last van gehad?
x

ben laatst wel bijna een keer nokkie gegaan, ik had die dag alleen een kop cruesli op. voelde me toen ook niet goed, alles draaien en kotsen enzo. en de keren daarop had ik gewoon goed gegeten en ging er niks mis.

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Ben 1x bijna out gegaan.. maar dat kwam omdat ik een blunt had gedraaid en te lui was om de wiet van de takken te halen.. dus gewoon met tak en al in de grinder.. nooit meer :openmouth:

Spor

Wijs gebruiker
heb het bij bijna iedere blower die ik ken wel eens zien gebeuren... maar zelf nog nooit meegemaakt :grin: maar ik ben me nog nooit slecht gaan voelen van drugs, of bad gegaan...

Maar kan gebeuren, overkomt de meest ervaren blowers nog, geloof me ik zag het gebeuren :wink:

jcutter

Badass junkie
Na een diepgaande hijs van een hasjpijp; ben ik weleens, een paar minuten lang, gaan trillen. Hoe ik dit opving? Door te gaan liggen en je vol te laden met chocolade/vanille vla :hearteyes:

Fezz

Belezen gebruiker
heb het 1x gehad, een nachtje doorgezakt op alcohol/coke en dan rond uurtje of 5 sochtends een jonko tot beschikking (wat ik amper doe) nam ik een paar diepe hijzen en ging het licht ff uit :)

Kellebell

jcutter123 zei:
Na een diepgaande hijs van een hasjpijp; ben ik weleens, een paar minuten lang, gaan trillen. Hoe ik dit opving? Door te gaan liggen en je vol te laden met chocolade/vanille vla :hearteyes:

Helaas lust ik niet zo veel :openmouth:
Ik lust geen chocolade/vnille vla, en al die vullende dingen niet.. bahbah :$

alyla

Belezen gebruiker
ik ging eindelijk zelf is draaien (het zag er ehm.. tsja laat ook maar xD) en toen ging ik het opsmoke..
waas volgens mij wat teveel voor mij (A)
had bijna niks gegeten (alleen ontbijd + 1 kaassoufle) en ik voelde me slecht.
uiteindelijk gekotst
en toen hele tijd gelegen met ogen dicht..
dan voelde ik me nog het minst slechts xD

buzzrider

Wijs gebruiker
ik ben ook weleens flauwgevallen van weed te roken (lang geleden) maar dit kwam volgens mij omdat ik een bepaalde MOA-remmer te laat had ingenomen, daarna nog gedaan maar geen last meer van gehad

noob-jan

Newbie
ik ben twee keer nokkie gegaan, één keer omdat ik aan de antibiotica zat, een combinatie van antibiotica, geen eten, en veel zon waardoor ik nokkie ging, was wel lachen trouwens, ik was bij een vriendin thuis en we bedachten een wake en bakie te doen, dus wij hadden gerookt en daarna besloot ik om een lekker ontbijtje te maken, dus ik loop naar de keuken toe, pak een pan en zoek de eieren, opeens werd het zwart voor me ogen en hoorde ik allemaal bellen rinkelen. toen ik weer kon zien lag ik op de grond en zat de broer van die vriendin zwaar ernstig boven me, bleek dat het rinkelen van bellen de glazen drinkbakjes van de katten waren waar ik op gevallen was :beer: , was echt zwaar spacend. en de tweede keer was bij lowlands, te weinig gegeten noch gedronken en teveel mensen in me buurt. vanaf dat moment heb ik standaard een flesje water binnen handbereik, alleen al wat drinken helpt over het algemeen al.

alyla

Belezen gebruiker
bij mij voelt het de laatste tijd zowat altijd ik ga schokken maar in het begin had ik dat niet :confused:
Dat vind ik irritant =P en raar dat het nu wel zo is en eerst niet

Bovenaan