Well. Then you're doing something very wrong.yxes zei:verder niet zoveel te vertellen
Exceptional Insight zei:Well. Then you're doing something very wrong.yxes zei:verder niet zoveel te vertellen
I wouldn't know. Ik weeg m'n shit gewoon af. Ik weet ook niet hoe groot jouw sleutels zijn.yxes zei:btw 5 sleutelpuntjes (gok ik) = ~150mg ? of is dit een onmogelijk domme vraag (heeft vaag vermoede)
Exceptional Insight zei:I wouldn't know. Ik weeg m'n shit gewoon af. Ik weet ook niet hoe groot jouw sleutels zijn.yxes zei:btw 5 sleutelpuntjes (gok ik) = ~150mg ? of is dit een onmogelijk domme vraag (heeft vaag vermoede)
Ik kan wel mijn sleutel pakken en een beetje gokken wat een normale sleutelpunt is.yxes zei::P had al zo'n antwoord verwacht, *haalt het in zijn hoofd om een meetlat of iets anders te zoeken om sleutel op te meten* wtf?
Exceptional Insight zei:Ik kan wel mijn sleutel pakken en een beetje gokken wat een normale sleutelpunt is.yxes zei::P had al zo'n antwoord verwacht, *haalt het in zijn hoofd om een meetlat of iets anders te zoeken om sleutel op te meten* wtf?
Niet dat je daar wat aan hebt, maar ik ga het toch doen :P
langeman zei:Goeiemorgen!![]()
Uitstekend. Ik heb een nachtje helemaal voor mezelf genomen. Muziek luisteren, beetje lezen, beetje tekenen, Californication kijken.. <3yxes zei::P haha ook goeie nacht gehad? zo ja wat waar waarom hoe enzo :P ik kom net van xxlerator af, was wel mooi feestje![]()
langeman zei:Ik ben naar Herr Zimmerman geweest. Kreeg pas laat een pilletje aangeboden en toch nog genomen.
![]()
Dat heb ik wel genoeg hoor. Dit doe ik gewoon omdat ik het leuk vindyxes zei:@exeptional insightmooi tijd voor jezelf is ook zeer belangrijk.
Ik heb anderhalf uur geleden een bommetje gedropt. Nee, niet moe.yxes zei:(nog niet moe?)
Dat weet je pas zeker als je je grens kent. Wanneer je weet hoeveel je moet nemen en wanneer je moet stoppen..yxes zei:en haha vet dat je het even hebt nagekekendankje :P dan heb ik iig de grens niet ver overschreden om straks nog ff lekker te kunne pitten
![]()
Exceptional Insight zei:Dat heb ik wel genoeg hoor. Dit doe ik gewoon omdat ik het leuk vindyxes zei:@exeptional insightmooi tijd voor jezelf is ook zeer belangrijk.
Ik heb anderhalf uur geleden een bommetje gedropt. Nee, niet moe.yxes zei:(nog niet moe?)
Dat weet je pas zeker als je je grens kent. Wanneer je weet hoeveel je moet nemen en wanneer je moet stoppen..yxes zei:en haha vet dat je het even hebt nagekekendankje :P dan heb ik iig de grens niet ver overschreden om straks nog ff lekker te kunne pitten
![]()
Exceptional Insight zei:Ik heb anderhalf uur geleden een bommetje gedropt. Nee, niet moe.
langeman zei:Ja is leuk. Goede locatie. Leuk afwisselend publiek. Relatief veel gay, maa rniet storend.
Wn waar was jij?
langeman zei:en ik ga mezelf zo opbergen....
Ik reken, als ik snuif, altijd 12 uur na m'n laatste lijn voordat ik kan slapen. Bij bommen wat langer. Ik wens je alvast veel plezier met je plafonddienst.yxes zei::P mwah had wel hele tijd het gevoel hmm zal ik nog ff 1tje bijpakken (vooral na dat je er net een genomen hebt en dan 15min later ofzo). Maar heb mezelf ingehouden heb 4x gepakt int begin 2 puntjes daarna nog 3 kleintjes erbij, van 12 uur tot 2? uur denk ik. daarna express niks meer gepakt :P en heb nu ook geen craving meer dus ben wel blij datik mezelf in kan houden:P
Hooguit 1.langeman zei:Hoeveel gaan er nog volgen vandaag?
Exceptional Insight zei:Ik reken, als ik snuif, altijd 12 uur na m'n laatste lijn voordat ik kan slapen. Bij bommen wat langer. Ik wens je alvast veel plezier met je plafonddienst.yxes zei::P mwah had wel hele tijd het gevoel hmm zal ik nog ff 1tje bijpakken (vooral na dat je er net een genomen hebt en dan 15min later ofzo). Maar heb mezelf ingehouden heb 4x gepakt int begin 2 puntjes daarna nog 3 kleintjes erbij, van 12 uur tot 2? uur denk ik. daarna express niks meer gepakt :P en heb nu ook geen craving meer dus ben wel blij datik mezelf in kan houden:P
Hooguit 1.langeman zei:Hoeveel gaan er nog volgen vandaag?
In bed liggen en omhoog staren.yxes zei:kan je het begrip plafonddienst even uitleggen :P komt me namelijk nog niet bekend voor ghehe
Exceptional Insight zei:In bed liggen en omhoog staren.yxes zei:kan je het begrip plafonddienst even uitleggen :P komt me namelijk nog niet bekend voor ghehe
Vanuit mijn eigen ervaring raad ik je aan om lekker bij te nemen, iets leuks te gaan doen en van de zondag ook een fijne dag te maken. In plaats van proberen te slapen, wat toch niet lukt. Halverwege de middag je bed uit te komen, van voren niet wetend dat je van achteren nog leeft en hopend dat je het eind van de avond haalt.yxes zei::P had ik zelf ook op moeten kunnen komen. ach voel me nog wel lekker zo, heb het gevoel als ik ga slapen (bed liggen) dat ik waarschijnlijk nog eerst uren afstompende programma's ga kijken :P op een of andere manier lijkt het me niet heel vervelend nu.
Ik heb altijd speed met een percentage van rond de 70%. Ik weet niet of dat ervoor zorgt dat ik geen verschil merk, maar ik merk geen verschil tussen dex en racemisch (of levo-, weet ik veel hoe dat werkt).yxes zei:*herinnerd zich de vraag weer*
er zijn toch 2 soorten amphetamines, welke gaat je voorkeur naar uit en waarom. (deze nog niet laten testen, moet ik binnekort wel even doen)
Geen idee. Ik weet niet hoe goed jouw sociale vaardigheden zijn. Maar een beetje een slap lulverhaal ophangen over wat je allemaal wel niet kunt en hoe goed je daar allemaal wel niet in bent, moet toch geen probleem zijn?yxes zei::P haha oke, hmm bijnemen weet het niet :P morgen solicitatiegesprek om 11 uur (maandag) is dat te doen?
Als ik al half aan het landen ben, vind ik behelpen met puntjes maar kut. Beter een bom wat later in de ochtend en gewoon een fijne dag hebben. Ik houd niet zo van dat halve 'net wel, net niet'.yxes zei:kijk wel ff als ik over 3 uur nog niet kan slapen doe ik nog klein puntje en blijf ik tot vanavond 12 wakker ofzo en ga ik op tijd pitten.
Wat een verstandige jongeman ben je toch.yxes zei:1e banaan trouwens al naar binnen gewerkt, had gelukkig wel goed gegeten (spaghetti).
*proeft enig cynisme :P* maar leek me inderdaad wel verstandig, het ging me er meer om dat het lukte (mission accomplished*Exceptional Insight zei:Geen idee. Ik weet niet hoe goed jouw sociale vaardigheden zijn. Maar een beetje een slap lulverhaal ophangen over wat je allemaal wel niet kunt en hoe goed je daar allemaal wel niet in bent, moet toch geen probleem zijn?yxes zei::P haha oke, hmm bijnemen weet het niet :P morgen solicitatiegesprek om 11 uur (maandag) is dat te doen?
ja dat moet wel goed komen, bedoel meer dat ik er niet heel erg vercrackt uitzie als ik er zit :P
Als ik al half aan het landen ben, vind ik behelpen met puntjes maar kut. Beter een bom wat later in de ochtend en gewoon een fijne dag hebben. Ik houd niet zo van dat halve 'net wel, net niet'.yxes zei:kijk wel ff als ik over 3 uur nog niet kan slapen doe ik nog klein puntje en blijf ik tot vanavond 12 wakker ofzo en ga ik op tijd pitten.
haha :P is het moeilijk vol te houden zonder bij te pakken of is dit geen vraag die je kan beantwoorden.
Wat een verstandige jongeman ben je toch.yxes zei:1e banaan trouwens al naar binnen gewerkt, had gelukkig wel goed gegeten (spaghetti).
Vitamientjes en vroeg naar bed!yxes zei:ja dat moet wel goed komen, bedoel meer dat ik er niet heel erg vercrackt uitzie als ik er zit :P
Als ik op tijd doseer, hoef ik niet bij te nemen. Dus nee, ik heb daar geen last van.yxes zei:haha :P is het moeilijk vol te houden zonder bij te pakken of is dit geen vraag die je kan beantwoorden.
Ik meen het. Ik ken ook mensen die niks eten en daarbij zweren. Maar vervolgens wel spastisch out gaan.yxes zei:*proeft enig cynisme :P*
Eten blijft voor mij ook altijd een hele opgave.yxes zei:maar leek me inderdaad wel verstandig, het ging me er meer om dat het lukte (mission accomplished*
Gisterochtend een bommetje van +/- 130 en vanochtend weer eenzelfde hoeveelheid (68%).yxes zei:hoeveel had je eigenlijk genomen? en hoe gaat het verder daar nu :P
Fruit werkt meestal wel. Droog bruin brood is een bitch, maar voelt altijd wel goed.yxes zei:heb gelukkig nog 2 appels, 2 kiwi's, 1 banaan liggen. fruit moet denk ik nog wel naar binnen te krijgen zijn, aan iets anders moet ik op het moment niet denken :P.
Haha, dat heb ik nuchter ook. Ik ben een beetje chaotisch. Maar aan de speed lijkt het altijd erger, omdat er dan nóg meer dingen zijn die ik 'even moet doen'.yxes zei:heb je ook dat je de hele tijd denkt oh dit moet ik nog even doen, dat je dan afgeleid raakt en helemaal in het volgende opgaat (zoals bijv deze tekst typen) en dan pas na 10 min erachter komen dat je al 5x iets wilde gaan doen (sigaret roken, andere vage dingen zoals foto's ordenen, stretchen voel me kuiten behoorlijk namelijk :P)
Altijd.yxes zei:of heb je dat ooit is mss een betere vraag :P op de pep wel te verstaan (maak nogal braszooitje van m'n tekst zeg :P)
Exceptional Insight zei:Fruit werkt meestal wel. Droog bruin brood is een bitch, maar voelt altijd wel goed.yxes zei:heb gelukkig nog 2 appels, 2 kiwi's, 1 banaan liggen. fruit moet denk ik nog wel naar binnen te krijgen zijn, aan iets anders moet ik op het moment niet denken :P.
Haha, dat heb ik nuchter ook. Ik ben een beetje chaotisch. Maar aan de speed lijkt het altijd erger, omdat er dan nóg meer dingen zijn die ik 'even moet doen'.yxes zei:heb je ook dat je de hele tijd denkt oh dit moet ik nog even doen, dat je dan afgeleid raakt en helemaal in het volgende opgaat (zoals bijv deze tekst typen) en dan pas na 10 min erachter komen dat je al 5x iets wilde gaan doen (sigaret roken, andere vage dingen zoals foto's ordenen, stretchen voel me kuiten behoorlijk namelijk :P)
Altijd.yxes zei:of heb je dat ooit is mss een betere vraag :P op de pep wel te verstaan (maak nogal braszooitje van m'n tekst zeg :P)
Wat? Paranoia knocking? Nu al?yxes zei::P big brother is watching me![]()
Exceptional Insight zei:Wat? Paranoia knocking? Nu al?yxes zei::P big brother is watching me![]()
Ik werd er niet warm of koud van. Vrij voor de hand liggende ontknoping.yxes zei:nee gelukkig niet haha, doet me denken aan shutter island die ik gistere heb gezien kwamen hoop stukken in voor die herkenbaar waren uit een badtrip. was echt een vette film, wel beetje deprimerend.