NN-DMT

Telefoon

Wijs gebruiker
NN-DMT

Schijn je te kunnen spuiten ..

dit zou de enige drug voor mij zijn waar ik dit wel mee zou willen proberen ..

120mg en Intraverneus..

of zou intramusculair beter zijn?

dirtbag

Bewuste gebruiker
"lekker" is relatief :P
ik vind DMT nou niet echt lekker :P net of je een plastic zak aant paffen bent :P

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Succes met DMT vinden die 99,9% puur is, verder is 120mg veeeeel te veel voor jou. Weet niet hoe zwaar je weegt maar 0.4mg per kilo zorgt als voor trips van 20 minuten he :wink: Dus als jij 70kilo weegt is dat (70*0.4)= 28mg, ik wil niet weten wat er gebeurt met 120mg :openmouth:

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
De DMT. die wij roken is in freebase vorm, en is dus het injecteren hiervan is niet aan te raden.
Om het injecteerbaar te maken zal je het eerst om moeten zetten naar DMT HCI.(Zout) Het probleem hiermee is dat het bijna onmogelijk is om het zout terug te krijgen in poedervorm. De doseering van IV DMT. hangt dan ook af van het lichaamsgewicht. De preciese getallen weet ik zo niet, maar anders zou je het boek DMT-The-spirit-molecule.-.by.Rick.Strassman.pdf eens moeten lezen. Daar is alles over te vinden over IV. DMT.

EDIT: De dosering die dr. Strassman hanteerd als hoogste doseering is 0.4mg/kg. DMT. HCI.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Shivshamboo zei:
Adrenochroom zei:
Dus als jij 70kilo weegt is dat (70*0.4)= 28mg, ik wil niet weten wat er gebeurt met 120mg :openmouth:

Hij zal zich er gewoon niets van kunnen herinneren. :wink:

Waarschijnlijk, maar dat wilt niet zeggen dat er niets gebeurt... Ik las eens over iemand die bijna een hele gram in een keer vaporizde met MAO-remmers op, jammergenoeg voor hem kon hij nog wel een aantal dingen herinneren.

Shivshamboo

Experimenterende gebruiker
^^ een hele gram....? :openmouth:

Kan me nauwelijks voorstellen, dat iemand daar genoeg tijd voor heeft om de rook van een hele gram DMT. op te roken. Ik zelf heb wel eens 200mg. op een pijp gestopt, maar na +/_ 100mg. was ik echt niet meer in staat om ook maar iets in deze demensie waar te nemen, laat staan om nog door te roken. Ik denk dat een gram wel een beetje overdreven is....? :confused:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hij had zijn hele gram in een speciale (volgens mij elektrische) vaporizer gedaan om er steeds wat van te roken, nam steeds een lange trek en schoot dan hyperspace in. Maar toen had hij MAO-remmers erbij gedaan, geen idee wat precies, waardoor de effecten veel langzamer opkwamen, dus hij roken, en roken, en roken, en toen... tja... :P

Maar nu je het zegt volgens mij was het idd niet een hele gram, dacht dat hij schreef dat wat meer dan een halve gram op moest zijn gegaan, ook niet echt weinig natuurlijk. :grin:

Spor

Wijs gebruiker
^hehe dat wil ik ook wel eens proberen :P niet zo veel natuurlijk, maar die manier... Heb nu al redelijk wat dmt gerookt maar eigenlijk nog noemenswaardige CEV's gehad. Vaak ook niet gerookt met die bedoeling, maar ook de keren dat ik wel probeerde een breaktrought te roken, met 40mg zijn beide mislukt

Bovenaan