nieuwe legale ecstasy

Psykaholik

Wijs gebruiker
RAVE, now our favorite product, has blown 1000s of peoples minds with euphoria and mild but pleasant hallucinations.
Only a couple minor side effects people seem to mention, involuntary chewing on the tounge and
grinding teeth while using RAVE, we suggest chewing gum before using rave. Jaw spasm.
The same spasm you would experience if you were very cold and began to shiver.
Everyone said that it was not very serious, and in a way, felt good.

We measure exactly 20mg of 99%+ pure (2c-e) 2,5-Dimethoxy-4-Ethyl-Phenethylamine and 50mg of 99%+ (5-htp) 5-hydroxytryptophan
into each pill with an acculab VI-1 mg digital scale.
You will be in ecstacy under the influence of "RAVE".
This is the most amazing product yet, if you are not blown away by the amazing effects we will double your money back!.
You agree by purchasing this product that you WILL NOT sell it as anything other than what it is. This is NOT MDMA, even though the pills look like ecstasy, and the effects are the same, even stronger to some people.

kan mss best nog wel eens interesant zijn he
wel best duur
prijzen zal ik maar niet geven zeker en de site nog minder
maar kan de stoffen die erin zitten ook apart kopen en is het al wa goedkoper
maar 20mg 2c-e per pil is toch best veel als je het dan zou vergelijken met 2c-i
als je 20mg 2c-i zou pakken in ene keer heb je best een hennige trip.
of is 2c-e maar heel licht visueel
en met 2c-i krijg je ook best wel een flipgevoel vind ik

A

Anonymous

Gast
:openmouth: 2C-E, daar ben ik naar op zoek

De dosissen van phenethylaminen verschillen vaak. Lig daar maar niet wakker van :P

waarom

ik weet echt niet waarom schranziewanzie die site niet vermeldt. Natuurlijk is het een koud kunstje om dat te vinden met google.
Je zou bijvoorbeeld in de zoekbalk kunnen typen (de "" niet vergeten!)
"we measure exactly 20 mg"
denk wel dat je er dan bent :) :)
graag gedaan :wave:
dickie22

A

Anonymous

Gast
Is die site betrouwbaar schranzie?? Het ziet er allemaal verleiderlijk uit

:hearteyes:

caatje

Badass junkie
tis wel aardig aan de prijs> ik bedoel daar mee dat omdat je het niet kent gelijk 30 suks moet afnemen voor 100 keiharde dollars. Beetje riskant.

Psykaholik

Wijs gebruiker
caatje zei:
tis wel aardig aan de prijs> ik bedoel daar mee dat omdat je het niet kent gelijk 30 suks moet afnemen voor 100 keiharde dollars. Beetje riskant.
jep idd vind ik ook
daarom kunt je gewoon beter de grondstoffen apart kopen
en het gewoon zelf maken

caatje

Badass junkie
schranziewanzie zei:
caatje zei:
jep idd vind ik ook
daarom kunt je gewoon beter de grondstoffen apart kopen
en het gewoon zelf maken
Dat laat ik dan maar aan jou over hahaha, kben niet zo scheikundig aangelegt :grin:

A

Anonymous

Gast
De site wordt niet vermeld omdat er tevens illegale stoffen op die site staan. Door dat te vermelden riskeert DF een lockdown.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:
De site wordt niet vermeld omdat er tevens illegale stoffen op die site staan. Door dat te vermelden riskeert DF een lockdown.
Een link naar een site met grondstoffen is altijd 100% legaal.

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
idd , en bovendien kijken de flikken hier ook mee , en hoeven die helemaal niks van zulke RC sites te weten.

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
BobG zei:
idd , en bovendien kijken de flikken hier ook mee , en hoeven die helemaal niks van zulke RC sites te weten.
die mannen moeten niks weten
wij helpen tenminste mee aan het onderzoek achter chemiecalien.
ben graag een proefkonijn voor da soort zaken

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik weet welke site mister schranziewanzie bedoelt en heb hier ook weleens research naar gedaan. Ik zit ook op veel andere fora en de meeste amerikanen die ik daar sprak denken dat de site waar jij dit vandaan hebt een soort set-up van de DEA is om gegevens te krijgen van mensen te verkrijgen die dit soort dingetjes graag doen. Tuurlijk dit is misschiren wel para-drugsgebruikerstaal, de DEA zit achter me aan, maar anders is het een gast die gewoon effe snel geld wil maken, Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat iemand van die site iets binnen heeft gekregen, watch yourself

Freak

Bewuste gebruiker
DF Founder
Dealen van drugs/grondstoffen of wat dan ook dulden we NIET via dit forum (ook niet via PM!), dan zet je er zelf maar een op en ga je daar lekker drugs dealen (mij een zorg),

ga verder met het topic :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
ik weet welke site mister schranziewanzie bedoelt en heb hier ook weleens research naar gedaan. Ik zit ook op veel andere fora en de meeste amerikanen die ik daar sprak denken dat de site waar jij dit vandaan hebt een soort set-up van de DEA is om gegevens te krijgen van mensen te verkrijgen die dit soort dingetjes graag doen. Tuurlijk dit is misschiren wel para-drugsgebruikerstaal, de DEA zit achter me aan, maar anders is het een gast die gewoon effe snel geld wil maken, Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat iemand van die site iets binnen heeft gekregen, watch yourself
ik koop het dus via een andere site
bij die waar deze drugs opstaat weet ik dus ook nie of het veilig is

Intoxicated

Wijs gebruiker
hoe weet jij welke site ik bedoel, haha :wink:
maarja het maakt niet uit, het lijkt niet erg echt, en bovendien, ze doen alsof het een internationale site is, ze zeggen dat de stoffen legaal zijn Maar al deze stoffen zijn in de VS bijvoorbeeld allang strafbaar onder de 'analogue laws'. Dus dit kan bijna niet echt zijn

Bernie

Newbie
ik zou graag weten welke site is dat, ben zelf op zoek naar nieuwe ervaringen, maar ik ben niet zo ervaren bij dat

mvg
bernie

A

Anonymous

Gast
Bernie zei:
ik zou graag weten welke site is dat, ben zelf op zoek naar nieuwe ervaringen, maar ik ben niet zo ervaren bij dat

mvg
bernie

Als je eens dit forum leest zou je weten dat dit soort vragen niet toegestaan zijn, en ten tweede ook nooit beantwoord zullen worden.

Wortel

Bewuste gebruiker
Freak zei:
Dealen van drugs/grondstoffen of wat dan ook dulden we NIET via dit forum (ook niet via PM!), dan zet je er zelf maar een op en ga je daar lekker drugs dealen (mij een zorg),

ga verder met het topic :)
Dit is niet illegaal wat ik erg vreemd vind freak is dat jullie zelf wel bovenaan een banner zetten naar azarius.... daar worden ook legale drugssoorten/grondstoffen verkocht waarom mag een ander dit niet? Dat je illegale dingen buiten wil sluiten snap ik maar dit is overdreven....

Intoxicated

Wijs gebruiker
de shit die ze daar adverteren als legaal is op veel plaatsen al illegaal en het is gewoon een scam, dus beter niet mensen als Bernie :wink: hun geld kwijt laten raken aan niks

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja idd heb hier een tijdje terug wat research naar gedaan en is idd grote scam
meerdere mensen hebben er besteld/betaald en hebben nooit hun producten aangekregen...

A

Anonymous

Gast
scam?

Ik weet echt niet of het een scam is, ik zal het snel gaan weten...
Wat ik wel weet, is dat ik in april 2006 twee grote bestellingen heb geplaatst bij azarius en dat ik daar nog NIKS van heb ontvangen. Alles perfekt ingevuld, alles heel snel betaald, maar niks gekregen. Al tiental emails gestuurd, wel antwoord van: we gaan het onderzoeken, maar er gebeurt dus niks behalve dan dat ik mijn geld kwijt ben. Dit mocht ook eens ter sprake komen, nietwaar freak?
Voor de ongelovigen, via email wil ik U alle gegevens (nummers bestelling, namen, data, enzovoort) doorgeven.
theoke

Scam research

Hier vond ik een gebruiker die zelf, en vrienden heeft die bij de site hebben besteld, hij heeft de producten nooit geleverd gekregen:
http://forum.everyonedoesit.co.uk/showt ... light=scam

Hier vond ik een conversatie met o.a. research naar de betreffende site, zo word duidelijk gemaakt dat alle informatie onder welke de site is geregistreerd vals is etc.:
http://66.249.93.104/search?q=cache:uux ... =clnk&cd=1

Hier vond ik een bericht van iemand die wel geleverd heeft gekregen van de site (2C-I):
http://66.249.93.104/search?q=cache:tongueout:wK ... =clnk&cd=2

Groetjes,
Mitch

Hmmm...Ongebruikelijke eerste post..

... maar Azarius levert mij meestal gewoon op tijd...

Voor de rest: Ik meld me nog maar eens aan op dit forum, hoewel ik volgens mij al een user-account had... Ik spook hier nog wel ff rond ;]

Bovenaan