nieuw

hey, ik ben 19 jaar en zou graag eens een joint proberen, maar heb dat nog nooit gedaan dusja ... vroe ik me af hoe maak je dat? wat is goede wiet om mee te beginnen en hoeveel doe je ongeveer in een joint? en wat is een tipje? grtz

kaasbaas

Badass junkie
Ik hoop voor je dat je al een beetje kan rollen anders kun je lang met je eerste jointje bezig zijn :tearsofjoy:. Purpe haze/amnesia haze/super silver haze vind ik altijd wel lekker, de haze soorten dus. White widow is ook goed te doen, jack herrer, noem het maar op. En hasj is ook zeker een aanrader! Hasj smaakt zoeter dan wiet.
Als je de hele joint in je eentje oprookt is 1/4 gram voor de eerste keer wel mooi om mee te beginnen. Ik doe meestal minimaal 1/3 gram in mijn joint tot 1/2.

Het is gewoon uitproberen en kijken welke cannabis jij het lekkerst en fijnst vind :grin:. Overigens kun je ook voorgedraaide wiet en hasj joints bij de coffeeshop kopen. Deze kosten meestal 3 tot 5 euro per stuk (het is wel goedkoper om je eigen joints te draaien) en zit ongeveer 0.25 gram wiet in.

Oom Klaas

Badass junkie
J0S zei:
Ik hoop voor je dat je al een beetje kan rollen anders kun je lang met je eerste jointje bezig zijn :tearsofjoy:. Purpe haze/amnesia haze/super silver haze vind ik altijd wel lekker, de haze soorten dus. White widow is ook goed te doen, jack herrer, noem het maar op. En hasj is ook zeker een aanrader! Hasj smaakt zoeter dan wiet.
Als je de hele joint in je eentje oprookt is 1/4 gram voor de eerste keer wel mooi om mee te beginnen. Ik doe meestal minimaal 1/3 gram in mijn joint tot 1/2.

Het is gewoon uitproberen en kijken welke cannabis jij het lekkerst en fijnst vind :grin:. Overigens kun je ook voorgedraaide wiet en hasj joints bij de coffeeshop kopen. Deze kosten meestal 3 tot 5 euro per stuk (het is wel goedkoper om je eigen joints te draaien) en zit ongeveer 0.25 gram wiet in.

Wat voor hasj rook jij dan...Wiet hoort wat zoetig te zijn en hasj wat kruidiger.

kaasbaas

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Wat voor hasj rook jij dan...Wiet hoort wat zoetig te zijn en hasj wat kruidiger.

Echt waar? :openmouth: Ik vind hasj over het algemeen zoeter smaken... Maar ik ben ook zo'n persoon die droog brood heerlijk vind. Ik rook allerlei hasj.. Afghaan koop ik meestal, nepal, marok en polm ben ik ook goed bekend mee.

SluitspierMusketier zei:
en ook, is er iets speciaals dat je moet doen voor je eerste keer? en moet je ook zon grinder kopen of kan je dealer als je dat vraagt gwn grinden?

Je hebt niet perse een grinder nodig, je kunt het ook met je vingers verkruimelen hoewel dit soms heel irritant is als de wiet nog een beetje vochtig is.

Bovenaan