Nieuw soort XTC pil

Daire

Newbie
Hey

Er zijn hier in omgeving den helder zijn volgens
mijn dealer nieuwe XTC pillen in de omloop

Groene audi's (volgens dealer 184mg)
Oranje rotondes (volgens dealer 160mg)

Zin verwijderd.

Groene audi maakt ze naam wel waar je gaat er
Ongelofelijk hard van! 2.5 pillen over zes uurtjes.

Gr daire

gijsie140

Newbie
groene audi,s nog nooit van gehoord

en oranje rotondes bestaan ja
ik heb ze vaak gehad, en ze lijken precies op een q-dance(ook een soort pil, weet niet of je hem kent) ze lijken hetzelfe, alleen rotondes zijn iets dunner, maar dat valt niet echt op,

maar ze worden ook wel aan en uit knopjes genoemd, heb ik ook vaker gehad;
je zit in je trip, en opeens ben je nuchter(voelt zo) en het lijkt alsof je weer normaal funcioneert, en bam zit je opeens weer in je trip, ik vond het altijd wel ff lekker tussendoor, want dan weet je weer hoe lekker het is,

1 tip, als je ze neemt, doe het in een bos of op een grasveld, want je gaat ervan houden(mijn ervaring)

mvg

Maddog

Bewuste gebruiker
Uiterlijk en smaak zeggen niets over de pil, en een dealer die zegt dat er zoveel mg van dit of dat in zit moet je ook maar een beetje laten waaien. Tegenwoordig zijn het net auto dealers. Volvos, opels, fiats . En koop je een auto ongezien , en rij je er direct mee mee naar een vakantiebestemming voordat je weet wat er onder de motorkap zit?

Ik ging ook hard op die gele met een afdrukje erop, of die blauwe, maar het kon ook paars zijn omdat het licht een beetje groenig was. ze roken naar aardbei.

Maar er zijn ook paarse vierkantjes met groene stippen en daar zit pcp doorheen. Waar die te vinden zijn weet ik niet.

Testen

testen

testen

Laat je spul testen.

Bovenaan