oke mensen, dit zal vast als een heel dom idee klinken, en is het eigenlijk ook wel, en heb niks tegen brandende pep, maar vroeg me gewoon af of het zou werken.
Bedacht me namelijk laatst:
je neusslijmvlies lijkt heel erg op je maagslijmvlies.
het branden in je neus wordt door zuurvorming van stoffen in de pep veroorzaakt.
als je last heb van brandend maagzuur neem je iets van een rennie
.....
........
........
zou het dan niet logisch zijn dat als je een rennie per 10gram pep ofzo versnijd, dat zodra het in je neus komt, zuurvorming begint, dat de remmie het gelijk neutraliseerd. Dan heb je ook nooit meer gezeik van branden, en dat je neus kapot is, en je neusbotje wegsmelt!!!!
het ultime pep probleem opgelost
laat effe weten of jullie denken dat het gaat werken,
en of je miss iets beter weet dan een rennie (zitten verder geen schadelijke stoffen in) :P
Bedacht me namelijk laatst:
je neusslijmvlies lijkt heel erg op je maagslijmvlies.
het branden in je neus wordt door zuurvorming van stoffen in de pep veroorzaakt.
als je last heb van brandend maagzuur neem je iets van een rennie
........
........
zou het dan niet logisch zijn dat als je een rennie per 10gram pep ofzo versnijd, dat zodra het in je neus komt, zuurvorming begint, dat de remmie het gelijk neutraliseerd. Dan heb je ook nooit meer gezeik van branden, en dat je neus kapot is, en je neusbotje wegsmelt!!!!
het ultime pep probleem opgelost
laat effe weten of jullie denken dat het gaat werken,
en of je miss iets beter weet dan een rennie (zitten verder geen schadelijke stoffen in) :P